Millaisia raskausoireita sinulla on?

Pahoinvointi varsinkin hampaanpesun yhteydessä ja viisaudenhampaan poisto. Uhka vai mahdollisuus? Apua. No, se nähdään tänään kuin tän muijan käy. :wideyed:
 
Pahoinvointi varsinkin hampaanpesun yhteydessä ja viisaudenhampaan poisto. Uhka vai mahdollisuus? Apua. No, se nähdään tänään kuin tän muijan käy. :wideyed:

Mulla peruuntui poisto raskauden vuoksi. Sit sanottiin vaan että varaat uuden ajan joskus sen jälkeen kun oot synnyttänyt..
 
Tähän mennessä ainostaan nännit ollu hieman kipeänä ja tuntuu, että tunteet heittelee. Viime kerralla ei ollut pahoinvointia ja se meni kesken melko aikaisin. Nyt toivon, että tulis edes hiukan. Voi olla, että myöhemmin kadun tota toivetta :rolleyes:
 
Mulla on ollut pahoinvointia jo reilun viikon, tein siis eilen vasta positiivisen testin ja ajarrrlin jo olevani vainoharhainen näiden oireiden kanssa. Ei sii mitenkään pahaa pahointointia vaan ennemminkin sellasia aaltoja kun tulee huono olo ja siihen on yleensä riittänyt että saa suuhun jotain juomaa tai ruokaa. Viimeksi voin pahoin lähes koko raskauden ja se väsymys huonon olon kanssa sai mut vaan sohvan pohjalle. Toivottavasti nyt välttyy siltä.
Muuten rinnat on olleet arat ja alavatsaa vihlonut välillä paljonkin. Näitä kumpaakaan en muista viime kerrasta..
 
Pari päivää oli vuotelematta ja eilen kun riehuin lapsen kanssa niin heti sen jälkeen tuli vähän punertavaa, mitähän tää nyt meinaa?! Täytyykö tässä nyt alkaa varomaan vähääkään fyysistä rasitusta. Loppui kyllä heti eikä tänään oo tullu mitään.
 
Täällä hcg arvot tippuivat ti-pe välillä niin hurjasti, että km vahvistui. Nyt vaan uutta yritystä, vaikka kova isku oli
 
Täällä hcg arvot tippuivat ti-pe välillä niin hurjasti, että km vahvistui. Nyt vaan uutta yritystä, vaikka kova isku oli

Pahoittelut menetyksestä. Paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen:Heartred
 
Täällä orastavaa kuvotusta! Ihanaa tämän oireettomuuden jälkeen! Arvaan, että myöhemmin ei enää tunnu niin ihanalta että oksettaa, varsinkin jos tulee tosi voimakasta pahoinvointia... Mutta nyt iloitsen.
 
Täällä hcg arvot tippuivat ti-pe välillä niin hurjasti, että km vahvistui. Nyt vaan uutta yritystä, vaikka kova isku oli
Olen pahoillani :sorry: toivottavasti tärppi käy uudelleen pian
 
Ei tule meillekään heinäkuista, vuoto ja pienet jomotukset alkoivat tänään. Onneksi nuo kaksi lasta ovat mun elämässä, ovat todellakin lahja! nyt varmaan pieni tauko yrityksestä, yksi kemiallinen ja tää varhainen km peräkkäin ottavat henkisesti koville. Ihanaa odotusaikaa kaikille!
 
J-o-nn-a ja pikkumartta olen pahoillani puolestanne :Heartred
keskenmenoista. J-o-nn-a lle onnea uuteen yritykseen.
 
Täällä pahoinvointi ja närästys jatkuu pitkin päivää, vähän iltaa kohden helpottaa. Heti alkaa nousta hapanta vatsansisältöä suuhun, kun syömisestä on kulunut reilu tunti :yuck: Vuoron perään Rennietä ja jotain syötävää suuhun, että ei tuu oksennus.

Tää töissä olo on tuskaa, kun koko ajan ällöttää ja väsyttää.
 
Onko teillä siis muilla, että valkkaria tulee aikalailla?. Kun ite vähän väliä aattelee että ”nytkö menkat alko” mutta ei siellä oo ku valkkaria... Aika kostiaa on. :happy119

Mulla alkanut kans hyvin runsas valkovuoto, välillä oikein haistaa sen kun istuu. Pikkuhousunsuojat onneksi auttaa. Tuntuu myös et alapää hikoilisi ?!

Ja voihan mieliala... Kiihdyn sekunnissa 0-100, suutun ja loukkaannun pikkujutuista. Miehen olisin voinut kuristaa jo pariin otteeseen :sorry: ekasta raskaudesta muistan kyllä tämän puolen...
 
Viikolla hieman helpottanut pahoinvointi palasi tänään oikein rytinällä. Sain kuitenkin vältettyä oksentamisen ainakin toistaiseksi, kun ei siitä ole mitään apua oloon. Samaan aikaan kiljuva nälkä ja oksettaa. Onneks on vapaapäivä. Tosin kauppaan pitäis kyetä. Mies oli eilen pikkujouluissa ja ei näytä kovin fressiltä sekään. Podetaan siis oloja yhdessä tänään, vaikka syy oloille onkin vähän eri. :grin

Voimia ja jaksamista keskenmenon kokeneille. Kokemuksesta valitettavasti tiedän kuinka koville se ottaa. :Heartred
 
Täällä myös ollut runsasta valkkaria. Välillä mietin, että onko nyt joku hiiva :wacky: mutta puuttuu se "hiivan" haju ja kutina. Tänään on vähän juilinut alaselkää ja vatsaa ja pari kertaa tuntunut, että hulahtaa "märkää" housuun. Sit oon tietty rynnänny vessaan, että nytkö alkaa vuotaa, mutta ollut vaan runsaasti valkovuotoa.

Vatsa ihan kokonaan myös tosi turvoksissa :yuck: ei oikein saa vedettyä enää tuota pötsiä sisään. :sad010kohta varmaan töissäkin kaikki tajuaa, kun röyhtäilen jä yökkäilen ja maha on kuin potkupallo :smiley-ashamed008
 
Takaisin
Top