Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ainiin, tää on nyt ihan hullua, mutta onko uudelleen synnyttäjät jo olleet tuntevinaan sikiön liikkeitä? Mulla siis muutamasti tullut ihan vastaavia tuntemuksia kuin sikiön ensiliikkeistä tulee, vaikka tiedän ettei nyt vielä
Ei kyllä ihan vielä, vasta 6+1 mutta muistan että toisen ja kolmannen kanssa aloin tuntemaan jotain tuntemuksia jo kyllä aika varhain, joskus 10+ ehkä.. Nykyään näitä tuntemuksia osaa jo yhdistää vauvaan (ei ilmavaivoihin ) mutta minulla on vielä matkaa siihen ennen kuin vauveli alkaa olla jo liikkuvainen.Ainiin, tää on nyt ihan hullua, mutta onko uudelleen synnyttäjät jo olleet tuntevinaan sikiön liikkeitä? Mulla siis muutamasti tullut ihan vastaavia tuntemuksia kuin sikiön ensiliikkeistä tulee, vaikka tiedän ettei nyt vielä
Mulla 6+4 nyt ja pahoinvointi loppui kun seinään eilen vielä oksetti ja kuvotti kaikki.
Ainiin, tää on nyt ihan hullua, mutta onko uudelleen synnyttäjät jo olleet tuntevinaan sikiön liikkeitä? Mulla siis muutamasti tullut ihan vastaavia tuntemuksia kuin sikiön ensiliikkeistä tulee, vaikka tiedän ettei nyt vielä
Ei kauaa varmasti enää, että liikkeet alkaa sulla tuntua itsellä kuitenkin vasta se rv 5+3-6+5 menossa, että ei kyllä oo vielä liikkeitäMulla myös on tuntunut ”liikkeitä” vaikka pää sanoo ettei vielä voi tuntua [emoji23] Nyt rv 10+0. Jokunen viikko vielä niin sit voi tuntua.
Ihmettelen joka päivä tätä oloa, kun ei siis ole yhtään huono-olo ja esikoisesta oli kuitenkin jo alkanut tähän mennessä, minkä vuoksi olen aika varma, että masussani lymyilee pikkuruinen miehen alku
Onko muilla fiiliksiä suuntaan tai toiseen alkion sukupuolesta?:)