Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt ei pysty edes nousta sängystä ja ainut mitä pystyy syödä ilman että ajatuskin oksettaa on hedelmät.. Vähä jopa yllätyksenä tuli että voi näin aikasin kokea näin kamalaa oloa rv 5+5 menossa vasta :nailbiting::meh:
 
Mulla tuli taas unissakävely kuvioihin, hyvästi yöunet. Heräsin viime yönä semmoiseen hassuun tunteeseen kuin napaa ois venytetty eri suuntiin, varmaankin turvotuksesta johtuvaa.
 
Eilen ja tänään kuvioihin on astunut lisäksi hajuherkkyys, erityisesti ravintolaan ja rappukäytävään mennessä hiukan etoo vahvat ruoantuoksut:hungover:
 
Mä oon voinut melko hyvin. Etovaa oloa on enemmän ja muutaman kerran joutunut töissä puhaltelemaan mutta ei okseta kuitenkaan. Kahvi on sellainen joka etoo enemmän :wtf: Kaikki raikkaat ja kylmät ruuat maistuu ja nälkä on kyllä etovasta olosta huolimatta koko ajan :wideyed: Väsymys ja turvotus on kyllä vahvasti läsnä.
 
Ainiin, tää on nyt ihan hullua, mutta onko uudelleen synnyttäjät jo olleet tuntevinaan sikiön liikkeitä?:hilarious: Mulla siis muutamasti tullut ihan vastaavia tuntemuksia kuin sikiön ensiliikkeistä tulee, vaikka tiedän ettei nyt vielä:hilarious:
 
Ainiin, tää on nyt ihan hullua, mutta onko uudelleen synnyttäjät jo olleet tuntevinaan sikiön liikkeitä?:hilarious: Mulla siis muutamasti tullut ihan vastaavia tuntemuksia kuin sikiön ensiliikkeistä tulee, vaikka tiedän ettei nyt vielä:hilarious:

Ihan niinkuin tökkis varpaillaan kylkeen tai pyöris ympäri. Sitten palaan maanpinnalle että ai niin, askarteluhelmet ei vielä potki :)
 
Mulla iski viimeyönä kamala pahoinvointi, heräsin tunnin parin välein ja joka kerta oksetti ihan kamalasti. Menin varmaan liian tyhjällä mahalla nukkumaan, kun syötyäni olo on väsymystä lukuunottamatta ihan ok. Soitin sit pomolle toisella verukkeella ja saan jäädä lepäämään vielä huomisenkin jos siltä tuntuu. Ajattelin kertoa esimiehelle vasta myöhemmin, varmaan kuhan eka käynyt toisenkin kerran ultrassa. Jollei ala enemmänkin tulla poissaoloja :bag:
Taidan perua sen tän päivän lääkäriajan kerta sain nyt tätä saikkua pomolta, säästän nekin saikut siihen jos iskee pahempi pahoinvointi, vertakaan kun ei enää tullut eilen, vaan sitä ruskeeta edelleen. Varmaan vaan ärtyi paikat siitä maanantain kopeloinnista, niinku se neuvolan täti epäili :happy:
Tänään jos vähä nukkuis ja kahtelis vaan leffoja. Ne hetket ku nukuin yöllä ni näin levottomia unia, olevinaan vauva oli kasvanut viikossa 9 senttiä ja se heitteli innokkaana kuperkeikkaa vatsassa, oikein näkyi kuvassa kun se pyöri hyrrän lailla :smiley-bounce012
 
Tänään sitten tuli eka oksennus (voihan sitä oksennuksesi sanoa vaikka ei sieltä mitään sen kummempaa ylös tullut kun vatsa ihan tyhjä) , 6+1. Pääasiallinen syy siihen oli se että koira oksensi ja joutuin aamulla siivoamaan sitä lattialta pois ja voi kuinka ällöä se oli :hungover::hungover::hungover:...
 
Muokattu viimeksi:
Ainiin, tää on nyt ihan hullua, mutta onko uudelleen synnyttäjät jo olleet tuntevinaan sikiön liikkeitä?:hilarious: Mulla siis muutamasti tullut ihan vastaavia tuntemuksia kuin sikiön ensiliikkeistä tulee, vaikka tiedän ettei nyt vielä:hilarious:
Ei kyllä ihan vielä, vasta 6+1 mutta muistan että toisen ja kolmannen kanssa aloin tuntemaan jotain tuntemuksia jo kyllä aika varhain, joskus 10+ ehkä.. Nykyään näitä tuntemuksia osaa jo yhdistää vauvaan (ei ilmavaivoihin :grin) mutta minulla on vielä matkaa siihen ennen kuin vauveli alkaa olla jo liikkuvainen.
 
Mulla 6+4 nyt ja pahoinvointi loppui kun seinään eilen vielä oksetti ja kuvotti kaikki.
 
Mulla 6+4 nyt ja pahoinvointi loppui kun seinään eilen vielä oksetti ja kuvotti kaikki.

Mulla on oireita vähän päivästä riippuen. Viime viikolla (just samoilla viikoilla kun sulla) oli pari päivää, ettei lainkaan kuvottanut ja kokonaisuudessaan ihan normaali olo, mutta nyt se on taas palannut. Tänään 7+3.
 
Ainiin, tää on nyt ihan hullua, mutta onko uudelleen synnyttäjät jo olleet tuntevinaan sikiön liikkeitä?:hilarious: Mulla siis muutamasti tullut ihan vastaavia tuntemuksia kuin sikiön ensiliikkeistä tulee, vaikka tiedän ettei nyt vielä:hilarious:

Mulla myös on tuntunut ”liikkeitä” vaikka pää sanoo ettei vielä voi tuntua [emoji23] Nyt rv 10+0. Jokunen viikko vielä niin sit voi tuntua.
 
Väsyttää, vituttaa, turvottaa. Nuo ne päällimmäiset :hilarious:
Tänään alko pahoinvointi.
Vatsalla ollu alusta asti kipuja, jotka nyt onneks joitaki päiviä ollu lievempiä ja ns normaalimpia.
Vuotoja oli myös sillon 4+0 - 4+3 ja pieni pisara tossa loppuviikosta.
Rinnat on isot.
Hajuherkkyys ja ruokahaluttomuus.
Ummetus :arghh:
 
Mulla myös on tuntunut ”liikkeitä” vaikka pää sanoo ettei vielä voi tuntua [emoji23] Nyt rv 10+0. Jokunen viikko vielä niin sit voi tuntua.
Ei kauaa varmasti enää, että liikkeet alkaa sulla tuntua:happy: itsellä kuitenkin vasta se rv 5+3-6+5 menossa, että ei kyllä oo vielä liikkeitä:hilarious:
Esikoisesta tunsin viikolla 12 ekaa kertaa ja silloin mieskin jo tunsi ne eli oli jo aiemmin varmasti tuntunut mulle jotain mutta en osannut ensikertalaisena vielä yhdistää sikiön liikkeiksi:happy:
 
Tänään kävin lääkärissä kun paukaisin varpaan aamulla lastensängynjalkaan. Ne kuvasi sen, muttei onneksi ollut murtumaa, lääkäri sanoi että sitten vaan buranaa ja panadolia, sanoin että oon raskaana en voi syyä buranaa. Niin se lääkäri kysyi että niin joko olet äitiyslomalla? Naurahdin ja sanoin että ihan alussa kyllä oon. Lääkäri lehahti paloauton väriseksi :D vissiin mua sitten edelleenki turvottaa :P
 
Ihmettelen joka päivä tätä oloa, kun ei siis ole yhtään huono-olo ja esikoisesta oli kuitenkin jo alkanut tähän mennessä, minkä vuoksi olen aika varma, että masussani lymyilee pikkuruinen miehen alku:wink
Onko muilla fiiliksiä suuntaan tai toiseen alkion sukupuolesta?:)
 
Mulla nyt 9+3, pahoinvointia välillä enemmän ja välillä vähemmän. Turvottaa sen verran, että mammahousut jo piti ostaa.. Alavatsassa kaikenlaista nippailua. Ja tietty pahimpana itsensä ylianalysointia, jokaista tuntemusta tulee mietittyä et onkohan tää paha juttu vai ei. Huhhei :happy3
 
Ihmettelen joka päivä tätä oloa, kun ei siis ole yhtään huono-olo ja esikoisesta oli kuitenkin jo alkanut tähän mennessä, minkä vuoksi olen aika varma, että masussani lymyilee pikkuruinen miehen alku:wink
Onko muilla fiiliksiä suuntaan tai toiseen alkion sukupuolesta?:)

Mulla on ennestään kaksi tyttöä ja heidän raskauksissa oli paljon enemmän pahoinvointia, vaikken silloinkaam oksentanut. Nyt oli aiemmin pari viikkoa etovaa oloa, nyt tulee ällöttävä olo ainoastaan tietyistä hajuista. Jos tässä ihan oikeasti raskaana ollaan, niin luulen kyllä että poika olis tulossa!
 
Ihan HIRVEE olo ollu parin päivän ajan koko ajan pitää syödä jotain ja se on tosi vaikeeta toteuttaa töissä.

Onneks löysin aamulla kotoa suolakeksit, niitä nyt sängyn vieressä ja pukkarissa et selviän


Niin ja pojan odotuksen kohdalla en muista tämmöstä olleen.....joten tyttö?
 
mulla ekassa raskaudessa oli 20 viikkoo kova pahoinvointi, tokassa oli yhtenä päivänä huono olo& oksensin, kolmannessa ei ollu minkäänlaista huonovointisuutta. Kaikki tyttöjä. Nyt on ympäri vuorokauden merisairas olo mihin mikään ei auta, mut en oo laatannu. en kyl uskalla tehä sukupuoliveikkausta tästä :D
 
Takaisin
Top