Mulla on sama, et 5,5 vuotta oon ollut putkeen raskaana tai imettänyt ja helmikuussa loppui edellinen imetys. Nyt syksyllä pakko käydä etsimässä uusia laseja, kun entisistä rupee pinta hilseilemään irti linssistä...Yleensä taidetaan suositella, että kävisi näöntarkastuksessa vasta puoli vuotta synnytyksestä/ imetyksen lopetuksesta, kun hormonit on tasaantuneet. Mutta pakkohan lasit on joskus uusia. Oon ollut nyt yli 3,5 vuotta putkeen joko raskaana tai imettänyt ja näkö on selvästi heikentynyt.
Mä niin toivon. Nyt ollut vähän väsymystä sekä vatsan ja selän satunnaisia lievähköjä kipuiluja, niin ja rinnat on tosi arat edelleen (niin arat, että huhuh jotain imetystä, jos ei helpota)... Rv 16+4.

Kauhulla odotan milloin ja missä vaiheessa liitoskivut äityy niin koviksi ettei kotipihasta ole asiaa poistua pidemmälle, ainakaan kävellen.. Se tulee olemaan sitten kova paikka kun ei kotoa pääse poistumaan. Todennäköisesti synnytyksen jälkeen menee 3kk vain lähiympäristössä kävellen, ei kolmeasataa metriä kauemmas ulko-ovea. Viime kerralla oli liitoskivut sen verran kovia vielä 2kk synnytyksestä että ei puhettakaan vaunulenkeistä
Ja viikkoja se 17+4.