Millaisia raskausoireita sinulla on?

Voimia edelliselle ❤️❤️

Väsymys on jotain aivan järkyttävää ollut, tänään viikot 7+3! Etoo ja kuvottaa mm tiskit, etenkin rasvaiset pannut! Hyh!

Pientä flunssaa ollut myös ja just tuota kylmän arkuutta midtä monet on maininneet...

Mulla on kanssa ihan selvästi raskaudesta johtuvaa flunssaa. Normaalisti jos sairastaisin flunssaa, olis olo ainakin kymmenen kertaa pahempi. Nyt vaan aivastuttaa koko ajan ja nenä välillä vähän vuotaa. Lisäks vilun väristyksiä.

Soitin tänään neuvolaan, kun oireet olleet viikon poissa. Oli kyllä palautus maanpinnalle. Olin jotenkin niin onnellinen ja varma tästä raskaudesta. Neuvolasta sanoivat, että kuulostaisi keskenmenolle tai tuulimunalle. Näitä olen itsekkin olin vähän epäillyt.Viimeksi tosin tuulimuna antoi paljon selvempiä oireita ja ne jatku pitkään. Tiedä häntä. Nyt pitää varata aika raskaushormoonin mittaamiseen verestä ja ehkä saadaan ultraus. :sorry:
No kylläpä on taas omituista kommenttia tullut neuvolasta. Oireettomuus, oireiden väheneminen, muutokset oireissa yms. voivat kaikki olla ihan normaalia hyvin etenevässäkin raskaudessa! Ei todellakaan mitään varmoja merkkejä keskenmenosta tai tuulimunasta. Tsemppiä joka tapauksessa toivotan.

Kiitos kaikille tuesta!:Heartred Kävin juuri verikokeessa. Huomenna saan tulokset. Perjantaina olisi myös varhaisultra. Et eiköhän tää varmistu tässä parin päivän aikana mikä tilanne.

Toivotaan että on harmitonta vuotoa spyrolla!
Ja Pulla-ullalle hyviä tuloksia huomenna :smiley-angelic001 oli kyllä omituisesti kommentoineet oireiden katoamista, vaikka onhan se mahdollista ettei raskaus etenisi odotetulla tavalla, mutta ihan hyvin voi olla myös kaikki hyvin, niin turhaan vaan huolestuttavat :confused005

Mulla tullut tänään välillä huono olo, mutta kestänyt semmosen 5-10min ja sit helpottanut o_O ja näin kävi useamman kerran tänään. Onko muilla mennyt näin aaltoilevasti huono olo? Ei selvästikkään liity mitenkään onko just syönyt tm, vaan olo saattanut ihan yhtäkkiä tulla ja sitten mennä.

Näinkin jo tuloksen oma kannasta. Ei hyvältä näytä.:sorry: Hcg- pitoisuus 3720. Ollaan jo 7 viikolla. Epäilen nyt vahvasti, että kehitys loppunut viime viikolla tai tuulimuna. Käydään vielä varhaisulrassa, niin saadaan varmuus.

Pulla ulla, tuohan on ymmärtääkseni normaali pitoisuus. Ainakin tämän taulukon mukaan:
Itsekkin tämän kans seonnut joskus, mutta pitää muistaa että raskausviikko 6 on eriasia kuin 6.raskausviikko
Eli sulla pulla ulla menossa raskausviikko 6 eli 7.raskausviikko. katso siis taulukosta kohta "raskausviikolla 6"

Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Pulla ulla, tuohan on ymmärtääkseni normaali pitoisuus. Ainakin tämän taulukon mukaan:
Itsekkin tämän kans seonnut joskus, mutta pitää muistaa että raskausviikko 6 on eriasia kuin 6.raskausviikko
Eli sulla pulla ulla menossa raskausviikko 6 eli 7.raskausviikko. katso siis taulukosta kohta "raskausviikolla 6"

Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Kiitos tästä! Katoin tietenkin viikon 7-8 arvoja ja olin jo heittänyt sukat nurkkaan. Tää on ollut kauhee päivä. Kiitos, kun ootte täällä tukena!:Heartred

Tää foorumi on kyllä hyvä paikka, täältä saa tukea ja neuvoja :Heartred

Pulla_ulla, hyvä että sulla on jo ylihuomenna ultra, toivotaan että sieltä löytyy pikkuinen sykkeen kanssa :Heartred

Itsellä vielä kolme viikkoa ultraan :nailbiting: onneksi nyt alkaa hiukan tulla oireita, huonoa oloa ja alavatsaa nipistelee ja turvottaa, tulee heti varmempi olo raskaudesta kun on oireita :happy: tänään rv4+3

Täällä vuoto hellittänyt! Ainakin hetkeksi, kop kop. Eilen ja tänään kauhea huimaus.
Ultra tuntuu olevan ikuisuusen päästä, en aio mennä varhaisultraan kun sitä ei neuvola tarjoa.
Tsemppiä pulla ulla!

Tänään juttelin neuvolan kanssa hcg arvoista. Vitsi kun oli ihana täti tällä kertaa puhelimessa. Sanoi ,että lääkäri on konsultoinut tuon lukeman ja mitään huolestuttavaa ei siinä kuulema ollut. Jokaisella nousee yksilöllisesti. Sanoi, että ensi viikon maanantaina kontrolli, jos haluan mennä. Ehdotti kuitenkin etten menisi, ettei tulisi turhaa stressiä ,ellen koe sitä välttämättömäksi. Mullahan tuli eilen rusehtavaa vuotoa, olin jo ,että nyt mennään. Mutta loppu ennen, kun kerkes alkaa. Neuvolakaan ei ollut tästä huolissaan. Antoi kuitenkin mulle selvät ohjeet miten toimia ,jos saan keskenmenon, mikä oli minusta hyvä. Näitä ohjeita en eilen saanut.

Surin eilen jo keskenmenoa ja nyt kuulen tämmösiä uutisia. En tosin odota enään varhaisulralta mitään ilouutisia, koska oon jo surru menetystä. Musta on kuitenkin hyvä, että käydään siellä katsomassa mikä tilanne.:angelic:

Mulla ei oo viel oireita. Välillä nippaillu alavatsalla. Viikkoja nyt 5+risat

Ite oon oireita ootellu ja nyt tuntuu että tissit vihdoin vähän kipeytyy enemmän sivuilta! Ja tää väsymys! Herään kyllä aamulla 7-8 aikaan tyytyväisenä mutta tänäänkin nukuin 9.30-11.30 pikku unet! Eilen sama homma! Ihanaa että oireita alkaa tulla, vaikka varmaan tähänkin pian kyllästyy :D

Tsemppiä pulla-ulla!

Pahoinvointi nostaa päätään, hain apteekista sea-band rannekkeet ja ehkä sen pahimman terän katkasee, kuitenkin oksettaa :depressed: Esikoisen aikana olin useamman kerran tippaletkun jatkeena kovan oksentelun vuoksi, kunnes sain primperan reseptin. Todella toivon ettei menisi samaan :smiley-angelic001

Mä oksensin esikoisesta ekat 20 viikkoa, monta kertaa päivässä. Tuli tyttö.

Kuopuksen kohdalla oksensin ehkä 5 kertaa koko raskauden aikana. Tuli poika.

Nyt ei haluta tietää etukäteen kumpi tulee, mut saa nähdä onnistuuko päättelemään oireista :D

Väsyttää aaltoilevasti ja tuntuu että on vaikea saada aikaiseksi. Olisi yks kurssi käytävänä joka on todella mielenkiintoinen ja auttaisi kovasti työssäni, mutta tuntuu että ei riitä keskittyminen o_O Vatsalla välillä erinäisiä tuntemuksia ja röyhtäyttää kamalasti :woot: tukkakin tuntuu rasvoittuvan päivässä vaikka normaalisti pysyy puhtaan näköisenä melkein viikon.. Hehkeetä.. laughing7 pahoinvointia ei ole ollut.. 4+4 mennään

Kauhea väsymys vaivaa edelleen, päikkärit pitää nukkua joka päivä. Mies kauhistelee, oon kuulemma kun kävelevä zombi.
Välillä yökkäyttää muttei ole varsinaista pahoinvointia. Lisäksi voisin vaan itkeä koko ajan, pelottaa että tää menee kesken. Tiedostan itsekkin että turhaan murehdin, mutta minkäs kyynelille ja hormooneille mahtaa :sad001

Mä oon päässy todenteolla vessassa ravaamisen makuun. Tulee niin kamala paine alavatsaan, kun rakko yhtään täyttyy:banghead: yöllä hiukan rasittava siihen heräillä.

Onko muilla ilmaantunu näitä vessareissuja:cat:

Mä oon päässy todenteolla vessassa ravaamisen makuun. Tulee niin kamala paine alavatsaan, kun rakko yhtään täyttyy:banghead: yöllä hiukan rasittava siihen heräillä.

Onko muilla ilmaantunu näitä vessareissuja:cat:
Minä olen plussasta asti käynyt joka yö vessassa.o_O Ja päivälläkin on tullut ihan yhtäkkiä niin kova hätä, että paine oikein sattuu.

Takaisin