Millaisia raskausoireita sinulla on?

Ei kovin voimakkaita. Ei ees niin kovia kun ennen menkkoja, mutta pistää ihmettelemään.
 
Kuinka voimakkaita nippailuja teillä on ollut alku raskaudessa ja jonka niitä paljon?
Mulla on ollut aika voimakkaita. Ihan alussa oli todella kovia, yöllä ihan itkin kun sattui. Nyt ei onneksi enää niin voimakkaita ole, mutta kyllä päivittäin tulee usein hetkiä jolloin nippailee melko voimakkaasti.
 
Joo mulla on muutaman kerran ollu menkkamaisia nippailuja, sitä on vaan nii varovainen ja pelkää kaikkia uusia asioita mitä kehossa tapahtuu kun ensimmäinen raskaus..
 
Tuntuu, että väsymys nostaa jo päätään, vaikka nyt vasta rv4+3! Onneksi puoliso lomalla 5.8. asti ja esikoisella päikky jatkuu 14.8. niin ei tarvi yksin pyörittää arkea kovin paljon!
 
Kuinka voimakkaita nippailuja teillä on ollut alku raskaudessa ja jonka niitä paljon?

Mulla oli esikoisen raskaudessa tosi kipeä alavatsa aina tiettyyn aikaan yöllä. Piti olla oikein kaksin kerroin et se menis ohite. Nyt tästä raskaudesta ei mitään vastaavia, ei ees pieniä nipistelyjä. Joten pelottaa kovasti ettei kaikki oliskaan hyvin.
 
Mulla oli kuopusta odottaessa tosi kovat menkkamaiset kivut alkuraskaudessa, oikeastaan supistelun kaltaista niin että itkin ja olin varma että menee kesken. Kipuilu onneksi helpotti pian, olisko ollut 3 semmosta tosi pahaa päivää joskus rv5, menkkamaisia jomotuksia tuli aika ajoin, mutta niin vaan pysyi hyvin kyydissä loppuun asti :)

Nyt oikein odotan että alkais tuntumaan jonkinlaisia nippailuja ja jomotuksia :oops:
Alkuvuodesta oli aikainen km, ja sen aavistinkin kun ei ollut oireita tai ne loppuivat hyvin aikaiseen, ja etenkin se kun ei tuntunut vatsassa miltään niin aloin epäillä ettei kaikki ole hyvin...

Nyt kyllä pissattaa useammin, tuntuu että tunnin välein saa ravata. Puhistaa ja närästää. Mitään muita oireita ei oikeastaan ole.. tänään vasta rv3+5, joten yritän olla panikoimatta oireiden vähyydestä :nailbiting: kerkeäähän niitä oireita tulemaan :angelic:
 
Mulla oli esikoisen raskaudessa tosi kipeä alavatsa aina tiettyyn aikaan yöllä. Piti olla oikein kaksin kerroin et se menis ohite. Nyt tästä raskaudesta ei mitään vastaavia, ei ees pieniä nipistelyjä. Joten pelottaa kovasti ettei kaikki oliskaan hyvin.
Mullakin oli ne voimakkaat kivut aina aika lailla samaan aikaan yöllä
 
Mulla ei onneksi oo kipuja ollut poislukien lievät menkkajomottelut silloin tällöin!

Sen sijaan nyt on tullut itkuherkkyys aika vahvasti pintaan..
 
Vapaapäivä ja niin nälkä koko ajan, eikä syöminen auta:confused: Lisäksi hurja väsymys, enkä päikkäreille pääse kun lapsi heräsi 5 min unensa jälkeen leikkimään :meh:
 
6+3 niin huono olo koko ajan. Lueskelin tammiskuisistakin et vielä siellä voidaan pahoin. Kaks kuukautta siis vielä tästä eteenpäinkin!!!! Auttaiskohan se ranneke. Pakko kokeilla kaikki mahdollinen
 
Esikoiseen verrattuna olen lähes oireeton :wideyed: Rinnat aristaa, vessassa saa juosta, aamulla ennen aamupalaa vähän etoo, närästää, illalla turvottaa :grin Kuitenkin olen yllättävän levollisin mielin oireiden vähyydestä huolimatta. Tänään 6+3
 
Mä voin molemmista edellisistä pahoin kuukausia, käytin rannekkeiden lisäksi myös Primperania todella pitkään. Toistaseksi ei oo ollu öklö olo kuin viimeviikonloppuna kun testi näytti vielä negaa :bag: varaudun kyl taas pahimpaan:depressed: toistaseksi vaan menkkajomottelua alamahalla ja kihelmöintiä tisseissä :shy:
 
Mä voin molemmista edellisistä pahoin kuukausia, käytin rannekkeiden lisäksi myös Primperania todella pitkään. Toistaseksi ei oo ollu öklö olo kuin viimeviikonloppuna kun testi näytti vielä negaa :bag: varaudun kyl taas pahimpaan:depressed: toistaseksi vaan menkkajomottelua alamahalla ja kihelmöintiä tisseissä :shy:

Auttoiko ranneke? Mulla lähes nonstop pahaa oloa. Oksentaminen on mulle aina kauhun paikka enkä vielä oo oksentanu. Tää pahoinvointikin hallitsee elämää nyt. Viikko lomaa jäljellä. Pakko löytää joku ratkaisu et pärjäis töissä
 
Kyl mä uskon et vei pahimman kärjen siltä ololta vaikka ei täysin oksentelua estänykään, mut mä jouduinki esikoisen aikana pari kertaa tiputukseenki, eli pahoinointi oli todella rajua! mulla tulee autossaki herkästi huono olo ja niiden akupisteiden painelu auttaa. Jossain vaiheessa ei uskaltanu edes ottaa rannekkeita pois kun pelkäs et olo pahenee :grin
 
Paha olo on ollut 2 päivää pois, ei pahemmin enää väsytäkään, päin vastoin unettomuus on alkanut vaivaamaan. Edellisessä raskaudessa ei juuri mitään oireita ollut koko aikana, mutta nyt kun niitä on ollut ja nyt kun ne ovat loppuneet, alkaa vähän pelottaa. Ja varhaisultrakin oli jo, joten piinaavia viikkoja taitaa olla tiedossa :sorry:
 
Mulla menee oireet ees suun taakse. Eilen jopa vähän säikähdin, kun oli niin hyvä olo.:hilarious: Alkuraskaudessa on myös normaalia, että oireet vaihtelee. Koitan olla stressaamatta ja nauttia joka päivästä.:angelic:
 
Mulla taas tänään aamupalan jälkeen tuli todella etova olo. Oon pitkään syöny samaa aamupalaa: gluteenitonta kaurapuuroa kookosöljyllä ja päälle milloin mitäkin on sattunut löytymään, tuoreita marjoja, pähkinöitä, banaania... Nyt epäilen että pitäisi varmaan syödä vähän köykäsempää koska tuo setti saa oksun nousemaan kurkkuun vaikka muuten onkin hyvää ja maistuisi kyllä. Kahviakin keitin pienen kupin mutta juomatta jäi :depressed:
Onko muilla ruokailun jälkeistä huonoa oloa? Viime raskaudessa muistan vaan että syödä piti vähän väliä, muuten iski jäätävä oksetus.
Ja äh, iskiaskipu alkaa nyt jo vaivaamaan oikealla puolella :sorry: se oli tuttu seuralainen viime raskaudessa mutta alkoi muistaakseni vasta rv 20 alkaen.
Muutaman kerran on myös huimannut oikein kunnolla, niin että on istumaan pitänyt käydä.
 
Mulla taas tänään aamupalan jälkeen tuli todella etova olo. Oon pitkään syöny samaa aamupalaa: gluteenitonta kaurapuuroa kookosöljyllä ja päälle milloin mitäkin on sattunut löytymään, tuoreita marjoja, pähkinöitä, banaania... Nyt epäilen että pitäisi varmaan syödä vähän köykäsempää koska tuo setti saa oksun nousemaan kurkkuun vaikka muuten onkin hyvää ja maistuisi kyllä. Kahviakin keitin pienen kupin mutta juomatta jäi :depressed:
Onko muilla ruokailun jälkeistä huonoa oloa? Viime raskaudessa muistan vaan että syödä piti vähän väliä, muuten iski jäätävä oksetus.
Ja äh, iskiaskipu alkaa nyt jo vaivaamaan oikealla puolella :sorry: se oli tuttu seuralainen viime raskaudessa mutta alkoi muistaakseni vasta rv 20 alkaen.
Muutaman kerran on myös huimannut oikein kunnolla, niin että on istumaan pitänyt käydä.
Täällä samoja vaivoja. Syömisen jälkeen närästää, toisinaan etoo. Myös iskiaskipua, jota mullakin oli aiemmassa raskaudessa vasta myöhemmin. Huimauskin on tuttua juttua.
 
Täällä menossa rv 6+4 ja tähän mennessä on ollut seuraavaa;
Pari viikkoa ja öklötystä ja rinnat kipeät. Alkuun kipeytyi pelkät nännit. Vatsaa turvottaa ihan kunnolla, siis kunnon pömppis alavatsa :D Jomottelua ja nipistelyä jatkuvasti. Nopeat nousut vaikka sivuttain makuulta vihlaisevat, joten täytyy ottaa iisisti. Tuhruttelu on ollut jo monta päivää myös, välillä ihan veritippojakin. Phsuojalla kuitenkin pärjään mainiosti.

Kaikki samat oireet oli esikoisestakin, pl vuodot.
 
Takaisin
Top