Millaisia raskausoireita sinulla on?

4+1 ja oon nukkunut 2 yötä tosi levottomasti, josta johtuen pää on kipeä, kun oon niin huonosti nukkunut.
Ja en muista että mulla olisi ollut koskaan minkäänlaisia uniongelmia, oon aina nukkunut tosi hyvin. Joten tässä on kyllä jotain tosi poikkeuksellista. Syytän hormooneja. Vaikka ei aiemmissa raskauksissa ole ollut vastaavaa missään vaiheessa, mutta jokainen raskaushan on erilainen :rolleyes:
 
4 + 1 ja nyt eka selkeä pahoinvointi. Pari päivää ennen ollut vain pientä heikotusta. Satunnaista nipistelyä vatsassa ja väkillä jonottaa menkkojen tyylisesti. Muuten olen vain oon tosi väsynyt. :grin
 
En oo oksentanu vielä kertaakaan, mutta yökkinyt senkin edestä ja refluksi vaivaa. Tänään sitten aloinkin kakomaan veristä limaa.. Ruokatorvi on toodella arka ja saapi nähä miten tästä sitten eteenpäin. Rauhottuuko tilanne vai tuleeko lääkärireissu. Tänään 6+4 :depressed:
 
Ja sieltä se saapui tänä aamuna se huono olo :depressed: mä teen niin kuolemaa ja pitäis vielä johonkin kokoukseen mennä istumaan :arghh:
 
Tissit on kipetyny, onneks sentään jotain oiretta :angelic: kyl se pahoinvointiki sieltä vielä tulee..
 
Mulla ei oo mitään mielitekoja ollu ollenkaan. Ei tee mitään mieli syödä, on vaan pakko. Pahoinvointirannekkeet ostin, mut ei, en tunne apua niistä. Etova olo vaan jatkuu kaiken läpi.
 
Porkkanaa tekee mun kans mieli! Ja kaikkea raikasta ja rouskuvaa :hungry: mitään lihaisaa, ja rasvaista ei tee yhtään mieli, paitsi ehkä kebabbia :shy:
Pään särky on ihan kauhea! Viimme yö nukuin hyvin, mutta pään särky ei lähtenyt minnekkään :bored:
 
Porkkanaa tekee mun kans mieli! Ja kaikkea raikasta ja rouskuvaa :hungry: mitään lihaisaa, ja rasvaista ei tee yhtään mieli, paitsi ehkä kebabbia :shy:
Pään särky on ihan kauhea! Viimme yö nukuin hyvin, mutta pään särky ei lähtenyt minnekkään :bored:

Täälläki jatkuvasti päänsärkyä, esikoisesta oli samaa todella pitkään :grumpy: rasittavaa..
 
Mulla ei aiemmissa raskauksissa ollut päänsärkyä, mutta nyt en keksi mitään muutakaan syytä tälle särylle, kun kestänyt nyt kolmatta päivää hellittämättä :bored: tänään rv4+2
 
Mulla on lämmöt koholla, närästää ja nenätukossa, tiedä sitten johtuuko raskaudesta vai onko muuten vaan.
 
Täällä ollut nyt pari päivää niukkaa veristä vuotoa
 
Spyro, mikä rv menossa? :) mulla ollut edellisissä raskauksissa veristä vuotoa alkuviikoilla, silloin kuin olisi pitänyt menkkojen olla.
 
Spyro, mikä rv menossa? :) mulla ollut edellisissä raskauksissa veristä vuotoa alkuviikoilla, silloin kuin olisi pitänyt menkkojen olla.
5+6.
Edelleen tulee pyyhkiessä vähän veristä vuotoa :sorry:
 
Mulla oireet vaihtelee päivittäin. Välillä etova olo heti aamusta jos vatsa tyhjä ja toisena päivänä taas kaikki voi olla hyvin. Ainoastaan raaka ruoka kuten salaatit ja hedelmät uppoaa tällä hetkellä, muuten tulee oksennus. Vatsaa turvottaa kokoajan ja kaikki hajut ällöttää.
 
Mulla alkoi kuvotus vajaata viikkoa ennen kuin kuukautisten ois pitänyt alkaa. Kuvotus jatkuu aaltoilevana edelleen, mutta ei ole kovin voimakasta. Ja sellasta alavatsakipua oli niillämain myös. Nyt ne alavatsakivut ovat oikeastaan loppuneet. Omien laskujen mukaan 5+3 ois nyt. Rinnat vähän aristaa. Vatsaa on ihan mahdotonta vetää sisään, jotain turvotusta on koko ajan.

Jotenkin olen ihan tokkurassa ja väsynyt. Eilen rikoin juomalasin työpaikkaruokalassa ja kaaduin (en onneksi pahasti) fillarilla ihan hassun kömpelösti tavallisella työmatkalla. Töissä meinaan nuokkua tietokoneen ääreen ja eilen oli puoliso leiponut kakkua ja katseltiin kuunpimennystä parvekkeelta niin en pysynyt olleenkaan hereillä. Miten ihanan sympaattinen ilta ja mä vaan torkuin siinä peiton alla.

Mua stressaa jonkun verran töissä raskaudesta kertominen, kun sotkee ihan totaalisesti kuvioita. Olen vasta puoli vuotta sitten aloittanut ja pitäisi matkustaa paljon ja nyt menee tietty kaikki ihan uusiksi. Haluaisin odottaa mahdollisimman pitkälle kertomisen kanssa, mutta jos pitää alkaa varaamaan lentoja, voi olla pakko kiirehtiä. Viime yönä havahduin siihen että narskuttelin unissani hampaita, selvä stressioire. Pystyispä odottamaan kertomisen kanssa sen puoltoista viikkoa joka mulla on kesälomaan. Ja ens viikolla olis varhaisultrakin jo, josta tullee lisää tietoa siitä missä mennään.

Onneksi parisuhteessa menee hyvin ja ollaan onnellisia raskaudesta, kun moni muu asia niin monimutkaista.
 
Soitin tänään neuvolaan, kun oireet olleet viikon poissa. Oli kyllä palautus maanpinnalle. Olin jotenkin niin onnellinen ja varma tästä raskaudesta. Neuvolasta sanoivat, että kuulostaisi keskenmenolle tai tuulimunalle. Näitä olen itsekkin olin vähän epäillyt.Viimeksi tosin tuulimuna antoi paljon selvempiä oireita ja ne jatku pitkään. Tiedä häntä. Nyt pitää varata aika raskaushormoonin mittaamiseen verestä ja ehkä saadaan ultraus. :sorry:
 
Soitin tänään neuvolaan, kun oireet olleet viikon poissa. Oli kyllä palautus maanpinnalle. Olin jotenkin niin onnellinen ja varma tästä raskaudesta. Neuvolasta sanoivat, että kuulostaisi keskenmenolle tai tuulimunalle. Näitä olen itsekkin olin vähän epäillyt.Viimeksi tosin tuulimuna antoi paljon selvempiä oireita ja ne jatku pitkään. Tiedä häntä. Nyt pitää varata aika raskaushormoonin mittaamiseen verestä ja ehkä saadaan ultraus. :sorry:
Voimia! Epävarmuus on ihan pahinta. Jos vain voisi varmuudella tietää missä mennään, niin voisi asennoitua sen mukaan. Päivät kuluvat tosi hitaasti kun pitää odottaa tuloksia ja varattuja aikoja.
 
Soitin tänään neuvolaan, kun oireet olleet viikon poissa. Oli kyllä palautus maanpinnalle. Olin jotenkin niin onnellinen ja varma tästä raskaudesta. Neuvolasta sanoivat, että kuulostaisi keskenmenolle tai tuulimunalle. Näitä olen itsekkin olin vähän epäillyt.Viimeksi tosin tuulimuna antoi paljon selvempiä oireita ja ne jatku pitkään. Tiedä häntä. Nyt pitää varata aika raskaushormoonin mittaamiseen verestä ja ehkä saadaan ultraus. :sorry:

Voimia, toivottavasti sulla oireet palailee :Heartred
Aika äkkiseltään ovat neuvolassa tehneet arvion. Mullahan oli viikko takaperin sama tilanne, vähätkin oireet katosivat kuin tuhka tuuleen. Kävin sitten hcg mittauksessa ja arvot olivat korkeahkot, lääkärin mukaan ihan viikkoihin sopivat. Huomenna on sitten vielä hcg uusinta mittaus niin nousu nähdään. Mutta siis oireet ovat palanneet ja nyt ne ovat todella rajut. Tsemppiä sulle, toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred
 
Takaisin
Top