Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No kylläpä on taas omituista kommenttia tullut neuvolasta. Oireettomuus, oireiden väheneminen, muutokset oireissa yms. voivat kaikki olla ihan normaalia hyvin etenevässäkin raskaudessa! Ei todellakaan mitään varmoja merkkejä keskenmenosta tai tuulimunasta. Tsemppiä joka tapauksessa toivotan.Soitin tänään neuvolaan, kun oireet olleet viikon poissa. Oli kyllä palautus maanpinnalle. Olin jotenkin niin onnellinen ja varma tästä raskaudesta. Neuvolasta sanoivat, että kuulostaisi keskenmenolle tai tuulimunalle. Näitä olen itsekkin olin vähän epäillyt.Viimeksi tosin tuulimuna antoi paljon selvempiä oireita ja ne jatku pitkään. Tiedä häntä. Nyt pitää varata aika raskaushormoonin mittaamiseen verestä ja ehkä saadaan ultraus.![]()
Kävin juuri verikokeessa. Huomenna saan tulokset. Perjantaina olisi myös varhaisultra. Et eiköhän tää varmistu tässä parin päivän aikana mikä tilanne.
oli kyllä omituisesti kommentoineet oireiden katoamista, vaikka onhan se mahdollista ettei raskaus etenisi odotetulla tavalla, mutta ihan hyvin voi olla myös kaikki hyvin, niin turhaan vaan huolestuttavat 
Hcg- pitoisuus 3720. Ollaan jo 7 viikolla. Epäilen nyt vahvasti, että kehitys loppunut viime viikolla tai tuulimuna. Käydään vielä varhaisulrassa, niin saadaan varmuus.Pulla ulla, tuohan on ymmärtääkseni normaali pitoisuus. Ainakin tämän taulukon mukaan:
Itsekkin tämän kans seonnut joskus, mutta pitää muistaa että raskausviikko 6 on eriasia kuin 6.raskausviikko
Eli sulla pulla ulla menossa raskausviikko 6 eli 7.raskausviikko. katso siis taulukosta kohta "raskausviikolla 6"
Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

onneksi nyt alkaa hiukan tulla oireita, huonoa oloa ja alavatsaa nipistelee ja turvottaa, tulee heti varmempi olo raskaudesta kun on oireita
tänään rv4+3
Esikoisen aikana olin useamman kerran tippaletkun jatkeena kovan oksentelun vuoksi, kunnes sain primperan reseptin. Todella toivon ettei menisi samaan 
tukkakin tuntuu rasvoittuvan päivässä vaikka normaalisti pysyy puhtaan näköisenä melkein viikon.. Hehkeetä..
pahoinvointia ei ole ollut.. 4+4 mennäänMinä olen plussasta asti käynyt joka yö vessassa.Mä oon päässy todenteolla vessassa ravaamisen makuun. Tulee niin kamala paine alavatsaan, kun rakko yhtään täyttyy:banghead: yöllä hiukan rasittava siihen heräillä.
Onko muilla ilmaantunu näitä vessareissuja![]()