Millaisia raskausoireita sinulla on?

Yölliset krampit ollu nyt kaks yötä poissa. Nännit arat. Vatsaa nipistelee ajoittain.
 
Unettomuus vaivaa, vaikka väsyttää. Itku kohtauksia ihan typeristä asoista, jotka tuntuu paljon suuremmilta, kuin oikeasti ovat.
 
Kuivuuko kenelläkään muulla iho ja limakalvot? :wideyed:
Mulla on kasvojen ihoa kiristänyt ja huulet ovat kuivat kun talvipakkasilla ikään... ei oo mulle mitenkään tyypillistä, joten johtuisikohan raskaudesta?
 
Kuivuuko kenelläkään muulla iho ja limakalvot? :wideyed:
Mulla on kasvojen ihoa kiristänyt ja huulet ovat kuivat kun talvipakkasilla ikään... ei oo mulle mitenkään tyypillistä, joten johtuisikohan raskaudesta?

Minulla kuivuu kans + että tuntuu et silmätkin kuivuu päähään :wideyed: ihan outoo.
 
Nyt tänään tytön kanssa liikenteessä ollessa huomasin tulleeni erittäin hajuherkäksi. Apteekin ulkopuolella haistoin vahvan hajuveden hajun vaikka ketään ei näkynyt lähistöllä, pohdin voiko noin vahvasti haista joku kukka, joita oli istutettu apteekin eteen.
Sitten myöhemmin kadulla kävellessä haistoin että joku polttaa tupakkaa mutta taaskaan ei näkynyt ketään. Sitten iskikin pahoinvointi, sitä hajua en kestä edes silloin kun en ole raskaana. Tupruttelijat olivatkin sitten ravintolan edessä, jonka ohi kesti kävellä jonkin aikaa.
Todellakin, hajut ja tuoksut ovat nyt voimistuneet! Kaikesta huolimatta olen erittäin iloinen näistä uusista oireista! :rolleyes:
 
Tänään tuli aamupalalla ekan kerran huono olo ja rinnat on vähän kipeet ehkä sivuilta. Muissa raskauksissa en muista, että rinnat ois ollu koskaan kipeet.
 
Hajuherkkyys, kahvi ei enää maistu, joten kerrottava parin viikon päästä töissä. Lievä pahoinvointi melkein koko ajan
 
Etovaa oloa, pitää tiheästi syödä mutta ei liikaa.. Liikkuvassa autossa heikottava olo :meh:
 
Täälläkään ei maistu kahvi oikein, puoli kuppia saa juotua niin ehkä sillä pärjää töissä vielä kertomatta :rolleyes::grin pahoinvointi ehkä vähän voimistunut..
 
Ehdin lopettaa kahvin. Samoin tein myös ennen aiempia plussia. Sattumaa ehkä kuitenkin? Tee ei mene alas, ei maistu.
 
Tänään ei muuten ole ollut pahoinvointia, ensimmäinen päivä plussauksen jälkeen! Viikko varhaisultraan, nyt jännittää niin vietävästi:smiley-ashamed004
 
Eilen tuli pyyhkiessä ihan vähän haalean vaalenapunaista vuotoa. Enempää ei onneksi oo tullut
 
Tänään meinasin oksentaa kaatopaikalle. Pahoinvointi meinaa valloittaa kaikki elämän osa-alueet. Koitan keksiä ruokia, mitkä helpottaa oloa. Toivottavasti ei tartte keksiä listaa, mitkä on helpoin oksentaa :smiley-angry017
 
Oon ollut ihan hormoonihirviö, mies onneksi ymmärtyää. Ihanaa, että ymmärtää. :rolleyes:Esim tänään aloin itkemään aamupalalla, kun näin koiria telkkarista. Sit ollut tätä etovaa oloa, nännit kipeet, alakerta kuin sahara,nipistelee välillä mahaa ja väsyttää. Mut silti tää on ihan parasta:Heartred
 
Väsyttää päivisin niin paljon et tuntuu et elämänilo on kadonnut ihan. Kaikki on jotenkin ”ihan sama” kun ei jaksaisi miettiä mitään. Sit taas illalla piristyn ja aamulla herään aika aikaisin ihan virkeänä. Varsinkin jos nälkä yllättää, alkaa kuvotus. Samoin hajut tökkii. Syöminen auttaa pahoinvointiin. Mahaa turvottaa.
 
Voisin syödä kellon ympäri. Aina. Kokoajan. Mutta mitään ei tee mieli, siispä mätän käsikopelolla menemään. Tissit on alkanu vähän aristaa ja pissattaa jatkuvasti. Väsymys on aivan valtavaa. En haluis tehdä mitään muuta kun lepäillä sängyssä ja kauppareissukin ottaa oikeesti voimille. Repäsykivut on myös tullut kaveriksi.

Silti pohdin missä oireet? Oon ihan valmis oksentaa 24/7 jos sillä sais varmuuden että kaikki on hyvin. Testit vahvistuu ja kaiken pitäis olla ok, mutta hitto minä tyttö täällä itken ku ei okseta! Ei haittais yhtään saada pieni saikku töistä että pääsis tästä väsymyksestä yli...
 
Mullapa onkin yksi "oire", josta en valita! Normaalisti en juurikaan näe unia, mutta nyt kuluvan viikon aikana olen nähnyt joka yö. Teemana ovat olleet ex-poikaystävät :grin mistä lie tulevat nyt yhtäkkiä mieleen, kun nykyisen miehen kanssakin ollaan jo yli 10 v. oltu yhdessä laughing7

Viime raskaudessa mulla oli myös vilkas unielämä alusta loppuun.
 
Voisin syödä kellon ympäri. Aina. Kokoajan. Mutta mitään ei tee mieli, siispä mätän käsikopelolla menemään. Tissit on alkanu vähän aristaa ja pissattaa jatkuvasti. Väsymys on aivan valtavaa. En haluis tehdä mitään muuta kun lepäillä sängyssä ja kauppareissukin ottaa oikeesti voimille. Repäsykivut on myös tullut kaveriksi.

Silti pohdin missä oireet? Oon ihan valmis oksentaa 24/7 jos sillä sais varmuuden että kaikki on hyvin. Testit vahvistuu ja kaiken pitäis olla ok, mutta hitto minä tyttö täällä itken ku ei okseta! Ei haittais yhtään saada pieni saikku töistä että pääsis tästä väsymyksestä yli...

Kyllä oireita sulla riittää. Tavallaan ite toivon väsymystä pahoinvoinnin tilalle. Muistan sen enemmänkin edellisistä raskauksista. Pahoinvoinnin kanssa meen ite enemmän maahan. Ei pysty olemaan mitenkään päin. Ei alkuraskaus taida olla hyvä millään tavalla, oli oireita tai ei. Mielen päällä käy
 
Tänään ei muuten ole ollut pahoinvointia, ensimmäinen päivä plussauksen jälkeen! Viikko varhaisultraan, nyt jännittää niin vietävästi:smiley-ashamed004

Täällä myös tänään päivä kun ei ole pahoinvointia kuin ehkä minuutin kaks :nailbiting: enää 5 päivää varhaisultraan ja jännittää kyllä kans..
 
Oon unohtanut mainita et röyhtäyttää, syön sit mitä tahansa. Vissii jotain närästystä sit.

Tänään tuntunu oikealla alavatsassa vähän pistelyä. Toivottavasti ei kummempia
 
Takaisin
Top