Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä ei vielä kunnon oireita oo, välillä vähän nappailee mahasta. Nyt rv 3+5, joten kunnon oireita odotellessa. Hassua miten sitä toivoo vaikka sitä huonoa oloa, ihan vaan että tietäis olevansa raskaana :joyful:
 
Järkyttävä väsymys joka nyt onneksi alkanut vähän laantumaan. Arat rinnat, etova olo jos syö liikaa ja kipuja jos ei syö, kokoajan jano, menkkamaista kipua ja jalkojen särkyä, hengästyttää... Tässä taisi olla omat oireet tällä hetkellä.
 
Jotenkin tukala olla tänään. Muinakin päivinä olen hengästynyt ihan tyhjästä, mutta tänään ei tunnu saavan happea muutenkaan. Varasin hieronnan itselleni. Jospa sitä on niin jumissa taas tuolta lavoista. Alaselkää kai ei kannata hieroa, mutta muuten se lienee sallittua.

Mä oon alusta asti joutunut joka yö käymään vessassa, vaikken yleensä käy koskaan. Toissa yönä piti käydä kolme kertaa.o_O Mitenhän huomisaamun digin kanssa käy, kun ei saa edes yöllä pidätettyä. Huomenna siis rv5+0, niin jos rohkeasti yrittäisi sitä 3+ tavoitella.:shy:

Väsyttää edelleen tuhottomasti. Joka päivä nukkunut vähintään yhdet päikkärit.:sleep011
 
Helpottaa nyt 4+6 tieto et oireet monelle ilmenny tän jälkeen vasta 5+0-> Vähän piti vakoilla muista kuukausista
 
Mua on huimannu nyt ihan kunnolla. Joutuu ottaa oikeen tukea, kun päässä pyörii niin kun olis kovemmassakin humalassa :joyful: En muista et esikoiselta olis tämmöstä ollu, mut kyllä mä yhistän tän silti raskauteen..
 
Alavatsan ajoittaiset kivut jatkuu vieläkin. 3-4krt/vrk tuntuu alle minuutin ajan hieman kuukautiskipumaista särkyä. Toivottavasti on vaan asiaan kuuluuvaa niinku joka paikassa lukee. Lisäksi väsyttää ja monet hajut yököttää :yuck:
 
Mulla tänään 5+1 ja ainut oire on se että rinnat on tosi kipeet. Muistelen että aiemmista olis ollut tässä vaiheessa jo kamala väsymys ja pahoinvointiakin. Nyt ei mitään sellasta :bored:
Kai tästä pitäis yrittää vaan nauttia kun ei ole huono olo, mut silti enemmänkin miettii että onkohan sitten kaikki niinkun pitää. No,ei auta kun odotella!
 
Mulla tänään 5+1 ja ainut oire on se että rinnat on tosi kipeet. Muistelen että aiemmista olis ollut tässä vaiheessa jo kamala väsymys ja pahoinvointiakin. Nyt ei mitään sellasta :bored:
Kai tästä pitäis yrittää vaan nauttia kun ei ole huono olo, mut silti enemmänkin miettii että onkohan sitten kaikki niinkun pitää. No,ei auta kun odotella!

No just näin. En muista millon alko aikasemmista oireet. Kirja raskausajalta jossai muuttolaatikkossa. Ehkä jaksais kaivaa sen esiin niin selventäis vähän...
 
Mullakaan ei mitään kauhean selkeitä oireita vielä. Alavatsassa on kipuja vähän ja pissattaa useemmin. Närästystä on ollu pari kertaa, mikä ei oo mulle yleensä normaalia. Sit hauskin oire on, et jääkaappiin täytyy kurkata jokakerta kun siitä ohi kävelee. :hilarious:
 
Ilman päiväunia en pärjää. On ummetusta, oksettavaa oloa, närästystä, tissikipua ja pissahätä koko ajan.
 
Tämä väsymys on kyllä kamalaa! Viikonlopuksi vielä sukuloimaan että mitenköhän sitä jaksaa :grin Etovaa oloa kun on syömättä ja syömisen jälkeen.. pitäis siis syödä kokoajan :grin
 
Pissattaa jatkuvasti ja on alavatsakipuja. Maistuu suussa pahalta ja oon päässy halailee jo vessanpönttöäkin. Tänään rv 4+4

Voimakkaita alavatsakipuja, rinnapäät kipeät, metallinmaku suussa, tiheään saa juosta pissalla eikä iltaisin tarvi unta odotella :D


Täältä löytyy myös yksi vessa ramppaaja, vähän salamyhkäisesti suurempaa numeroa tekemättä yritän ravata tuolla ettei lomaseuralaiset hoksaisi
 
Iltapäivällä iski ihan tajuton väsymys, oli pakko päästä sohvalle makaileen.
 
Aamulla ja iltapäivällä särki vähä päätä. Sit tossa viiden pintaan vihlo menkkamaisesti ja aattelin jo et nyt ne menkat tulee Sen jälkeen kivisti rinnoissa ja taas tuli toivoa! Huhhei 5+0
 
Mulla on oireet suhteellisen vähäisiä nyt 5+0 siihen nähden että sain niitä kuitenkin hyvin aikaisin, paljon ennenkun testiin plussa pärähti.
Ennen plussaa minulla oli lisääntynyttä valkovuotoa, siis todella runsasta! Rinnat olivat pingoittuneet ja jos oli tiukempi paita päällä niin nännit loistivat läpi vaikka oli ihan liivit alla :grin hitusen oli kiusallista yhtäkkiä huomata töissä että Ohops...
Lisäksi sellainen jännä juttu, että minulla tuli edellisessä raskaudessa vasemman rinnan alle "kolmas nänni" joka eritti maitoa ja siitä "nännistä" alkoi erittymään tippoja jo ennen plussan saamista. Luulen myös tunteneeni kiinnittymisen, se oli hyvin jännä tunne kun yövuorossa ollessa rupesin tuntemaan "poraamista" alavatsalla. Minulla ei juuri ennen kuukautisia ole mitään alavatsakramppeja joten näistä merkeistä tiesin, että meidän perhe tulee kasvamaan :Heartred
Nyt oireet ovat olleet hyvin aaltoilevat. Rinnat eivät ole enää niin kipeät, kuvotuksen tunnetta tulee vain hetkittäin ja syömään ei pysty kovin isoja annoksia kerrallaan. Töissä myös röyhtäillyt paljon ja jalat olleet myös ikäänkuin maitohapoilla, särkyä ollut. Aika moni onkin tästä oireesta täällä maininnut :happy:
Vähän on pelkoa ilmassa myös koska täysin oireettomia hetkiä on paljon. En muista niin tarkkaan tytön alkuraskaus aikaa mutta sen muistan että ensimmäinen oire oli huimaus ja sitä ei ole nyt lainkaan. Erittäin pahoinvoiva ja haju herkkä olin myös mutten muista, koska ne oireet alkoivat... harmittaa paljon, kun ei aikoinaan tullut kirjoitettua ylös näitä juttuja!

Onko teillä muilla paljon vaihtelua eri päivinä oireissa? Jännä tämä kyllä on, oireita suorastaan toivoo mutta kun se pahoinvointi iskee niin sitten ei naurata :nailbiting:
 
Mua on huimannu nyt ihan kunnolla. Joutuu ottaa oikeen tukea, kun päässä pyörii niin kun olis kovemmassakin humalassa :joyful: En muista et esikoiselta olis tämmöstä ollu, mut kyllä mä yhistän tän silti raskauteen..

Raskaudesta johtuvaa kyllä,verenpaine laskee alkuraskaudessa :dance008
 
Mulla oli jo ennen menkkojen poisjäämistä rinnat tosi arat ja vähän alavatsaa nippaili. Samoilla oireilla edelleen rv 4+5, mutta lisäksi on tullut ihan järjetön väsymys.
 
Mahdankohan ollakaan raskaana kun teidän oirelistoja luen ja voin vaan todeta että ei mulla oo oikein mitään muuta kuin se et oon ollu vähän väsyneempi, mutta toisaalta taas nukahtaminen on hirveen vaikeeta. On enemmän nälkä myös mutta en tiiä johtuuko sekään raskaudesta vielä näillä viikoilla...
 
Takaisin
Top