Olen miettinyt ihan samaa. Hän on poistanut itsensä tuosta marraskuun listastamitäköhän koivunversolle kuuluu..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen miettinyt ihan samaa. Hän on poistanut itsensä tuosta marraskuun listastamitäköhän koivunversolle kuuluu..?
Ah, joka-aamuinen NÄLKÄ! En oo oikein osannut ennen syödä aamupalaa, kun ei ikinä aamulla ole ollut nälkä ja sit ku on, on jo lounasaika. Mut nyt herään joka aamu nälkään. Ja nälkä tietty tuo aina pahan olon, joten pakko on saada ruokaa heti. Tuntuu myös, ettei saa tarpeeks pitkiä unia, kun nälkä herättää.
?
Pahoinvointi katosi yhdessä yössä ja nyt sitten stressaa, onko masussa enää elämää Tämä alkuraskaus on kyllä niin stressavaa, voisin hypätä suoraan siihen vaiheeseen, kun liikkeet alkavat tuntua.
Ihanaa kuulla, että muillakin on olot helpottaneet :)
Mulla on nyt 10 viikon alusta ollut selvästi parempi olo kuin viime viikolla. Rv 8 ja 9 olivat selvästi pahimmat viikot. Tietysti heti miettii et onko nyt joku vialla, mut kai se on vaan istukka joka siellä ottaa omaa tehtäväänsä itselleen.