Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä saan tässä oireettomuudessa ja epävarmuudessa vähän mielenrauhaa siitä, että vatsa on kyllä koko ajan kasvanut ja varsinkin päivisin iltaa kohden näyttää kyllä hyvin vakuuttavasti raskausmahalta eikä sitä kovin hyvin pysty kauaa enää peittelemään, varsinkin jos unohtaa olla "varuillaan" eikä kiinnitä siihen itse huomiota. Jotenkin ajattelisin, että jos tämä meidän minityyppi olisi kuukahtanut jo joskus 3 viikkoa sitten niin oisko tuo vatsakaan jatkanut kasvuaan..?
Voi kamala mikä olo on ollut, kun on pääsiäisenä syöty vaikka mitä herkkua, oikeastaan oikeeta ruokaa ei ole tullut syötyä ollenkaan huomenna paluu terveelliseen ruokavalioon! Luoja kiitos!
Oon ite vasta 9+1 joten vatsaa ei vielä ole. Sängyssä vielä tulee nukuttua mahallaan, mutta esim. jumpassa jos on tehty lattialla mahallaan jotain liikkeitä se tuntuu epämukavalta. En tiedä onko se "henkistä", että ahdistaa olla "vauvan päällä" raskaana.Pystyttekö olemaan vielä vatsallaan? Mulla kovalla alustalla alkaa tuntua epämiellyttävältä, sängyssä menee vielä jotenkuten. Luin tossa just sellasta liikunta ja hyvinvointikirjaa, jossa sanottiin ettei vatsa- eikä selinmakuuta suositella enää viikon 16jälkeen. Yllättävän aikasin, miten mä sit nukun..
Täällä vähän sama. Kauhea närästys jo toista päivää putkeen.
Pystyttekö olemaan vielä vatsallaan? Mulla kovalla alustalla alkaa tuntua epämiellyttävältä, sängyssä menee vielä jotenkuten. Luin tossa just sellasta liikunta ja hyvinvointikirjaa, jossa sanottiin ettei vatsa- eikä selinmakuuta suositella enää viikon 16jälkeen. Yllättävän aikasin, miten mä sit nukun..
Pystyttekö olemaan vielä vatsallaan? Mulla kovalla alustalla alkaa tuntua epämiellyttävältä, sängyssä menee vielä jotenkuten. Luin tossa just sellasta liikunta ja hyvinvointikirjaa, jossa sanottiin ettei vatsa- eikä selinmakuuta suositella enää viikon 16jälkeen. Yllättävän aikasin, miten mä sit nukun..
Mistä löysit netistä äitiysjoogaa? Tai siis onhan sitä paljonkin, mutta haluaisin kuulla onko löytynyt joku hyvä sivusto/video? Lainasin ite kirjastosta äitiysjoogakirjan, mutta sen avulla on vähän hankala tehdä kun mulla on niin huono muisti etten ikinä opi niitä liikkeitä ulkoa. Oon aiemmin harrastanut astangajoogaa joten ihan uus laji tää ei mulle oo.Mä just testailin äitiysjoogaa nettiversiona. Olen tosin joogannut muutenkin vuoden vaihteesta alkaen, mutta nyt tuntui että on turvallisempi vaihtaa äitiysversioon kun jotkut liikkeet jo painaa kohtua inhottavasti. Mulla vaan tämä pahoinvointijakso, raudanpuute ja kaikki vei ihan totaalisesti voimat eikä tuokaan tunti oikein mukavalta tuntunut. Tuntuu ettei ole yhtään lihasta kehossa ja alkoi oksettaa puolivälissä tuntia. Täytynee vaan hyväksyä, että keho vaatii lepoa tässä vaiheessa, vaikka hirvittääkin kunnon romahtaminen. Hartiajumeihin oon toisen tyyppisistä joogatunneista onneksi löytänyt helpotusta, restoratiivisempia tunteja oon pystynyt tekemään. Yleisesti ottaen suosittelen kyllä joogaa. Mulla se on parantanut ryhtiä, hengitystä ja rauhoittumista, lisännyt kehon tuntemusta ja liikkuvuutta ja ennen kaikkea henkisesti ollut kyllä hieno kokemus kun onkin pystynyt tekemään juttuja joiden luuli olevan itselle mahdottomia. :)
Mistä löysit netistä äitiysjoogaa? Tai siis onhan sitä paljonkin, mutta haluaisin kuulla onko löytynyt joku hyvä sivusto/video? Lainasin ite kirjastosta äitiysjoogakirjan, mutta sen avulla on vähän hankala tehdä kun mulla on niin huono muisti etten ikinä opi niitä liikkeitä ulkoa. Oon aiemmin harrastanut astangajoogaa joten ihan uus laji tää ei mulle oo.
Mulle on tullut nyt uutena oireena närästys ja tää on kyllä todella inhottavaa. Yritän nyt löytää ensin helpotusta ruokavaliolla ja vasta viimeisenä vaihtoehtona rennie. Oon myös nyt oksentanut pari kertaa hampaiden pesun yhteydessä. Viikkoja 10-11 ja tuntuu että oireet vaan pahenee. Eikö niiden pitäis ruveta helpottaan tässä vaiheessa
Kiitos, täytyykin vilkaista millainen toi on.Mulla on Yogaia käytössä eli maksullinen palvelu. On kyllä ollut hintansa väärti, kun on ollut niin matala kynnys tehdä kotona sen verran kun kykenee silloin kun huono olo sattuu sallimaan. Varmaan jotain ilmaisiakin juttuja löytyy. Tarviin kyllä ihan sen suullisen selostuksen mitä tapahtuu, en kuvallisten/kirjallisten ohjeiden kanssa joogaa olisi oppinut. Huomasin että enää ei mahallaan voi maata, joten vaihdan suosiolla kokonaan äitiystunteihin.
Täällä menossa rv 12+ ja edelleen oksennus lentää, valitettavasti ei loppunut kuin taikaiskusta tuohonkaan etappiin...