Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Illalla hirvee turvotus, jos vähänkin syö ja sitä seuraa ahistava räjähdys olotila. Yäk.
Siis miulle kans on tullut kasvukipuja ja jos tekee nopeen liikkeen tai nousee nopeesti ni tulee kipua, on tää jännääTänä aamuna oli inhottavaa kylkikipua joka säteili nivusiin asti.. ja ihan järkky turvotus. Piti mennä aamupalapöydästä takas pitkälleen. Tähän asti vointi ollut yllättävän hyvä. Viikot nyt 8+3.. oisko kasvukipuja..ihan uusia tuntemuksia mulle
Mä oon huomannut et nälästä tulee pahoinvointia joo. Mut mä en tiiä, musta tuntuu et ruuastakin tulee pahoinvointia. Pari ainoota semmosta mistä ei tuu ja mitkä vie pois sitä hetkeks on melonit ja mehujää. Pakko nyt kummiskin vähän muutaki syödä.
Mulla oli pari pv että se jatkuva kuvotus lähti pois ja oli suht normaali olo. Tietenkin tässä vaiheessa alkoi tuntumaan että okei, meni kesken. Nyt eilen yövuorojen jälkeen on ehkä pahimmat olot mitä ollut tähän asti . Koko ajan pitää pidätellä ettei oksenna, en sit tiedä tulisko parempi olo jos kävisi oksentamassa. Tähän asti kun oon syönyt tarpeeksi usein niin pahoinvointi pysynyt aisoissa . Syömisen ansiosta painoa tullut nyt jo 2,5kg. Toki en oo päässyt liikkumaankaan.
Onko kellään kokemusta äitiysjoogasta tai äitiysfyssarista? Tekisi mieli kokeilla jos sieltä saisi avun tähän liikkumattomuuteen kun sähly melkeinpä jäänyt taas tauolle.