Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pp14 menossa alkionsiirron jälkeen. Hailakka plussa. Uskaltaako jo toivoa? Viimeksi oli kemialinen. Vau- laskurilla LA12.11.19
Onko kenelläkään muulla ollut jotain vuotoa? Minulla olisi nyt 5+2, mutta eilen tuli yhtäkkiä pönttöön ihan selkeää vaaleaa, tuoretta verta, ja nyt jotain rusehtavampaa. Mitään kipuja ei kyllä varsinaisesti ole, tosin ei kyllä selkeitä raskausoireitakaan, paitsi kipeähköt rinnat ja jotain nippailuja. Tämä vetää aika tehokkaasti mielen matalaksi ;( Tiesin kyllä, että voi olla harmittomiakin vuotoja, mutta tuo määrä pelästyttää.
Onko kenelläkään muulla ollut jotain vuotoa? Minulla olisi nyt 5+2, mutta eilen tuli yhtäkkiä pönttöön ihan selkeää vaaleaa, tuoretta verta, ja nyt jotain rusehtavampaa. Mitään kipuja ei kyllä varsinaisesti ole, tosin ei kyllä selkeitä raskausoireitakaan, paitsi kipeähköt rinnat ja jotain nippailuja. Tämä vetää aika tehokkaasti mielen matalaksi ;( Tiesin kyllä, että voi olla harmittomiakin vuotoja, mutta tuo määrä pelästyttää.
Mulla alkoi ihan hirveä etominen tänään iltapäivällä ja etoo edelleen. Hieman mietin, johtuuko vielä jälkitaudista mutta tää on ollut tyypillistä myös aiemmissa raskauksissa. Kauheasti toivoisin selkeitä oireita jotta tietäisi raskauden edistyvän, mutta toisaalta on tää kyllä aika pyllystä jos kestää taas monta viikkoa putkeen.
Onko muilla vielä repäisykipuja? Koitan muistella alkavatko ne yleensä heti vai vähän myöhemmin alkuraskaudessa.