Millaisia raskausoireita sinulla on?

Meillä siitä katottiin klamydia ja kumppanit ja mitä kaikkea muuta. Vaikka sama mies on tässäkin raskaudessa.

Tarkistin oikein omakannasta mitä huomenna labrassa! Ni raskauden aikainen veriryhmä, se trisomi näyte ultraa varten, pvk ja pissasta kemiallinen seulonta ja bakteeriviljely!

Ja 2017 ekassa raskaudessa oli lisäksi jotain seksitauteja ja veriryhmä! Vaikka silloinkin naimisissa :) en tiiä si millä perustein näitä valitaan

On ollut niin huono olo, että viime päivät on olleet aivan tuskaa. Mikään ei tunnu hyvältä idealta syödä. Tänään kaupassa oli pakko käydä ja ajattelin, että lohikeitto on hyvä idis. No sitten kun sen lämmitin niin lohen haju ällötti ja söin pelkät perunat ja liemen:meh:
Mitä te, joilla on huono olo, saatte syötyä ?

Mulla uppoaa jogurtit, leipä ja sitten vaihtelee vähän millon mikäkin. Pari päivää kanatortillat oli ok ja sitte taas ei tee mieli. Roskaruoka uppoaa täälläkin...

Mulle toimii tavallista pienemmät määrät kerralla! Joskus jopa yllätyn kun uppoaakin ruoka. Siltikään en uskalla isompaa annosta syödä ku saattaa tulla jälkikäteen paha olo.

Smoothie, jugurtti, vanukas, hedelmät! Vaikka puolikas ensin ja vähän ajan päästä lisää!

Mullakin pienet määrät. Ja roskaruoka täälläkin maistuu:hungry: ja sit jugurtti, hedelmät ja paahtoleipä menee alas kun on tosi huono olo. Jugurtti myös helppo oksentaa :angelic: mitä tekee mieli niin se kyllä vaihtelee koko ajan. Ärsyttävää kun oikein kaipaa jotain esim tänään mäkin kanawrappia ja sit kun sen söin niin tuli.huono olo:hungover:

Minulla maitotuotteet tuovat välittömän purjon, joten maidot, jugurtit, yms. ovat täysin pois laskuista.

Mä hankin raskauspahoinvointirannekkeet ja oon pitänyt niitä koko ajan paitsi öisin. Tänään kokeilin aamusta olla ilman kun halusin nähdä että tehoaako ne oikeesti. Ja oi kyllä, kyllä ne auttavat :D

Nyt on 11+1 ja järkyttävät ravaamiset pissalla öisin. Käyn tosi usein. Ja oon ruvennu herää 3.30 jonka jälkeen ei saa unta enää.

Sit on tietty toi väsymys. Väsyttää ja on tosi saamaton olo koko päivän. Ei ees suihkuun jaksa millään. Tänäänki joutu luovuttaaja kuivashampoon voimin on mentävä huomennaki töihin ku ei jaksa hiusten pesuu, kuivausta ym.

Ei vaan oikeen mitään jaksais. Töiden jälkeen haluis vaan olla ja maata sohvalla. Mut ei voi kun on toi hypervilkas 2v jonka peräs joutuu juosta.

Mulla on ihan sama! nyt jo ravaan pissalla koko ajan ja yöllä ainakin kerran, viikkoja 10+1. Kauhula odotan sitä loppuaikaa kun kohtu painaa virtsarakkoa ihan huolella. :eek:
Väsymys myös painaa todella paljon. Pahoinvointi on vähitellen mennyt ohi, jotkut hajut kyllä edelleen yököttää tosi paljon.

Multa ei ole pissanäytettä haluttu, ei nyt eikä edellisessä raskaudessa. Miksiköhän? o_O

Ei mullakaan, mitään puhetta ei ollut. Pelkkää verta haluttiin :grin Aina kyllä kun neuvolaan menee niin pitää käydä vessassa ja pissata purkkiin ja itse katsoa sellaisella tikulla onkon sokeria pissassa ja sit vain ilmoittaa sen tuloksen.

Ei mullakaan, mitään puhetta ei ollut. Pelkkää verta haluttiin :grin Aina kyllä kun neuvolaan menee niin pitää käydä vessassa ja pissata purkkiin ja itse katsoa sellaisella tikulla onkon sokeria pissassa ja sit vain ilmoittaa sen tuloksen.

Joo ton pissänäytteen mäkin annan joka neuvolakäynnillä, mutta labraan en oo vienyt kertaakaan.

Mä just toissapäivänä sain näytepurkit mukaan kotiin, että pitää pissinäyte viedä labraan samalla kun meen verikokeisiin :rolleyes:

Mä hankin raskauspahoinvointirannekkeet ja oon pitänyt niitä koko ajan paitsi öisin. Tänään kokeilin aamusta olla ilman kun halusin nähdä että tehoaako ne oikeesti. Ja oi kyllä, kyllä ne auttavat :D

Mulla ollut kolme viikkoa rannekkeet kädessä, ja kolme viikkoa oksentelua. En uskalla poiskaan ottaa kun luulin edellisessä raskaudessa auttavan, nyt kyllä ei.

Nyt kun on tarpeeksi valittanut huonoa oloa, niin voi valittaa sitä kun olot hiipui:nailbiting: Tänään on ollut kohtuullisen hyvä olo. En ole oksentanut, eikä niin paljon edes ällöttänyt kuin aiemmin. Takaraivoon hiipii kaikki pelot ja vanhat tausta kummittelee. Pitkä aika odottaa maanantain varhaisultraan:sorry:

Mulla kanssa mennyt se ällöttävä olo ohi. Tai ei oo muutamiin päiviin ainakaan ällöttänyt! :shy:

Takaisin