Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Roskaruokaa.Mitä te, joilla on huono olo, saatte syötyä ?

ja sit jugurtti, hedelmät ja paahtoleipä menee alas kun on tosi huono olo. Jugurtti myös helppo oksentaa :angelic: mitä tekee mieli niin se kyllä vaihtelee koko ajan. Ärsyttävää kun oikein kaipaa jotain esim tänään mäkin kanawrappia ja sit kun sen söin niin tuli.huono olo
Multa ei ole pissanäytettä haluttu, ei nyt eikä edellisessä raskaudessa. Miksiköhän?![]()
Ei mullakaan, mitään puhetta ei ollut. Pelkkää verta haluttiinAina kyllä kun neuvolaan menee niin pitää käydä vessassa ja pissata purkkiin ja itse katsoa sellaisella tikulla onkon sokeria pissassa ja sit vain ilmoittaa sen tuloksen.
Mä hankin raskauspahoinvointirannekkeet ja oon pitänyt niitä koko ajan paitsi öisin. Tänään kokeilin aamusta olla ilman kun halusin nähdä että tehoaako ne oikeesti. Ja oi kyllä, kyllä ne auttavat :D
Tänään on ollut kohtuullisen hyvä olo. En ole oksentanut, eikä niin paljon edes ällöttänyt kuin aiemmin. Takaraivoon hiipii kaikki pelot ja vanhat tausta kummittelee. Pitkä aika odottaa maanantain varhaisultraan