Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla meinas eilen puskee aurallinen migreeni töihin mennessä illalla, mutta join vaan paljon kylmää vettä niin laantuikin jo sillä.
Yks ehkä maailman paras päänsäryn lievittäjä on kun vastapuolen käden sormilla painaa hartian epäkäslihaksen väliin voimakkaasti hetken ja päästää hitaasti. Pari toistoo ja avot! Auttaa melkein paremmin ja nopeemmin ku särkylääke.

Minä olen nyt useamman päivän elänyt mäkkärin juustohampurilaisilla, koska ne vaikuttavat olevan ainoa, mikä ei tule saman tien ylös. Minun ei tee mieli niitä ollenkaan, mutta syön kuitenkin, koska tiedän, että olo on parempi. Vilu ja tärinä ja huippaus on vähentynyt huomattavasti verrattuna siihen, kun yritin syödä terveellisemmin ja oksensin kaiken pois. Juustoburgerikuurilla on välillä jopa ihan ok olo, kunhan ei erehdy nousemaan sohvalta ylös.

Nyt tulee rusehtavaa vuotoa :( :( Kävin äitiysneuvolassa ja tää vaa totesi että on varmaan normaalia. Ja että taustat huomioiden (2 keskenmenoa ennen esikoista) jos jatkuu/pahenee ni hän voi EHKÄ kirjottaa lähetteen varhaisultraan..

Täällä ihan älytön pahoinvointi alkoi tuossa viikonloppuna. Viikkoja 8+4. Kovin ollutkin oireetonta.

Tiiamariia, loistavaa, että voit ehkä saada lähetteen varhaisultraan, sitä ei moni saa vaikka olisi mitä vuotoja, vaan pitää mennä yksityiselle.

Joo tiedän että ei saa. Keskenmenotausta ja kohdun herttamaisuus & väliseinä varmaan vaikuttaa asiaan.

Tänään ei tarvinnut oksentaa :woot: tosin huono olo ja ällötys kyllä oli koko päivän... saa nähdä onko huomenna sitten kahta kauheampi olo:meh: mutta tämä väsymys ja voimattomuus on kyllä jotain järkyttävää. Sekin jo kun kiipeän yläkertaan niin pitää levätä:confused:
Nyt 9+2

7+6. Ei oloja. :bored: Luulisi, että pahoinvointi pikkuhiljaa lisääntyisi, mutta ei tunnu missään. Huonot yöunet vaan väsyttää. :shifty:

Tää turvotus on jotain ihan järkyttävää. Vatsa on ku ois rantapallon nielly vaikka viikkoja kasassa vasta 7+5. Saa nähdä kauan menee ennenkun tulee ensimmäiset kyselyt. Tosin oon kyllä aika varma et anoppi on arvannu jo ajat sitten. :rolleyes: Huomisen varhaisultran jälkeen tarkotus kertoa lähipiirille odotuksesta, ei sit tarvis miettiä tekemisiään tai pukeutumista kun usein kuitenkin nähdään.

En kykene enää syömään juustoburgereita, ajatuskin on mahdoton. Tänään on uponnut muusia ja lihapullia, tosin tuo kaksivuotiaskin saa niitä alas enemmän kuin minä.

Mulla alkoi kauppareissulla alaselkäkipu, molemmin puolinen. Ihan järkyttävää kävellä, tai edes seistä. Nyt kun kotiin pääsin en taida nousta tästä sohvalta enää..

Mä tänään töissä dippailin rapeita pekoneita sinappiin, ai perhana kun meinas himo tulla.. :D

Mä oon salasyöppö töissä. Joudun piilossa ja salaa vetelee ihan jatkuvasti jotain sapuskaa :smiley-ashamed008

Siis on niin sudennälkä jatkuvasti ettei tosikaan! Söisin vaik hevosen. Ja sen jälkeen vielä toisen. Koska tää loppuu tää järkyttävä nälkä!!

Ja sit on närästys ja röyhtäsyn nousun tuntemuksii ja etomista.

Lisäksi hengästyn pienestä. Esikoisen pukemiset ja turvaistuimeen laittaminen saa mut hengästymään. Olen aamuisin esikoisen päivökotiin viemisen jälkeen jo aivan rätti! Vaikka sit vasta päivä alkaa ja työpäivä. :dead:

Elän syödäkseni ni tää ruokahaluttomuus on kamalaa!! Ja seki et saa ehkä syötyä mutta ei niin paljoa ku haluaisi

Ei Hesessä paljoa naurattanu ku muut vetää aterioita ja ite lipitän smoothieta...
Toisaalta sain sen idean et smoothiet uppoaa!

Mutta en oksenna ja jonain maagisena hetkenä kuitenkin uppoaa normi määrä safkaa :) sen hetken ku osais vielä ajoittaa subiin tai uunituoreeseen makaronilootaan. laughing7

Täällä ollu yllättävän hyviä päiviä ja pahoinvointia eniten siinä klo 9-11 aikaan. Muuten närästää ruokien jälkeen, mikä sit ajoittain tuo huonon olon. Vatsa on mega turvonnut ja kaikin puolin muuten normaali olo. Tuntuu et on parempia päiviä ja sit välillä selkeästi huonompia et pitää vaan maata. Nyt vk 8+3. Ja viime raskauteen verrattuna pahoinvointia on ollut puolet vähemmän o_O, ehkäpä johtuu että stressiä on vähemmän kun kotosalla olen. Kotona olen vielä äitiyslomalla 9kk pojan kanssa.

Mulla on nyt rinnat todella turvoksissa ja kipeät, sama tunne kuin on synnytyksen jälkeen kun maito on nousussa. Ihan järkyttävää... :eek:

Mä voisin syödä koko ajan ja ihan mitä vaan. Syöminen tekee hyvän olon. Huomenna eka neuvola, voi tulla sanomista painosta!

Mulla on hanuri kipeä. Siis molempien pakaralihasten yläosasta kai, jostain vähän siitä sivusta. Tää sama vaiva oli esikoista odottaessa, ja ilmeisesti meidän suvussa on joku takapuolten tyyppivika, koska mun siskolla oli ihan sama juttu! :woot:

Takaisin