Millaisia raskausoireita sinulla on?

Oletteko kokeilleet pahoinvointirannekkeita pahoinvointiin? Mulla on ollut käytössä. Oli edellisestäkin raskaudesta ja kun saa oikeaan kohtaan aseteltua niin mulla varmaan kyllä sen hirveimmän terän vie pahoinvoinnilta: olin nimittäin eilen unohtanut ultran jälkeen laittaa rannekkeet ja koko lippu päivä oli aivan hirveää. Toki varmasti edellisen pvän tohinaa ja syömiset vaikutti myös, mutta mä suosittelen kyllä testaamaan voisiko olla itselle apua.

Mulla on rannekkeet ja mulla ne toimii, ei kiinnosta onko lumevaikutus, pääasia että toimii :D välillä kun ne unohtaa laittaa niin on kahta kauheampi olo.

Joku mainitsi täällä aiemmin käsien puuttumisesta.. mulla on nyt kans alkanut helposti puutumaan. Esim. Kesken unien saatav herätä siihen että kädet on rangaista sormin puuduksissa. Esikoisesta en tällaista muistao_O

Joku mainitsi täällä aiemmin käsien puuttumisesta.. mulla on nyt kans alkanut helposti puutumaan. Esim. Kesken unien saatav herätä siihen että kädet on rangaista sormin puuduksissa. Esikoisesta en tällaista muistao_O
Raskaana moni saa rannekanavaoireyhtymän, joka sitten häviää lapsen synnyttyä. Esikoista odottaneiden ryhmässä jotkut saivat neuvolasta rannetuet lainaksi, ja käyttivät niitä aina öisin.

Minulla on ollut rannekanavan ahtautta vuosikausia, joten ostin jo 15 vuotta sitten apteekista omat. Vielä en tässä raskaudessa ole tarvinnut, mutta eiköhän sekin aika tule. Oireet ovat alkuun tuota puutumista silloin kun ranne ei ole suorana, siihen voi tulla lisäksi särkyä ja sähköiskun kaltaisia tuntemuksia käsiin. Minä yleensä otan rannetuet käyttöön jo siinä vaiheessa kun kädet alkavat puutua öisin, koska nuo sähköiskut ovat todella säikyttäviä.

Ai toi käden puutuminen voi johtua myös raskaudesta :woot: Mulla on käsi puutunut välillä ja sormia pistelee ja olen miettinyt, että onko mulla joku jumi tuolla lavoissa, mutta voi siis myös mahdollisesti johtua tästä tilasta :grin Hyvä tietää.

Mul on melkein kaikki oireet hävinny kokonaa. Välillä etoo mut seki on nyt melkein kokonaan häipyny. :shy:

Hellurei, pientä taukoa ollut. Nyt just etelän lomalla mut hyvä aika päivitellä kuukumisia tänne ku pyykkikone laulaa ja täytyy sitä odotella.
Viikkoja on nyt 9+5 ja eilen oli pitkästä aikaa eka päivä ku närästys/röyhtäily oli lievempää. En tarvinnut yhtään lääkettä. Turvotusta on vatsalla edelleen varsinkin iltaisin aika paljon ja rinnat on kipeät. Nännit on levinny isoiksi.
Muuten oireet onkin aika lieviä. Väaymystä joo ja nälkäkin vielä tulee muttei ihan koko aikaa enää päällä. Vielä la-su yöllä kun lennettiin, oli nälkä ihan kamala koko ajan.
Välillä huolettaa onko tuolla oikeasti mitään elämää, mut jotenkin on varma olo...

Rv 10+0 ja tänään pitkästä aikaa hyvä olo. Miksi sitä toivoo että se päivä tulisi, että olo olisi edes hetken siedettävä, mutta kun se päivä tulee, niin sitten vähän kumminkin huolestuttaa. Toisaalta nyt on kohdun kasvuun liittyviä lieviä kipuja ollut ainakin viikon, se lienee ihan hyvä juttu. Turvotus on onneksi pysynyt poissa, se kun oli niin mahdotonta ennen joulua :happy:.

Onko muilla huimausta? Tuntuu et joinain päivinä on ihan semmonen kevytpäinen olo, ihan kun vois pyörtyä millon vaan :confused: mulla oli kyllä tosi alhaset verenpaineet neuvolassa kun mitattiin.

Olin kans just tulossa valittamaan huimausta. Ollut jo pari viikkoa mutta tänään tuntuu ihan erityisen paljon. Pyykkejäkään en saanut kerralla nostettua kun oli pakko istua välissä ettei lähde taju:sorry:

Mulla on jo vähän helpottanu huimaus, mutta kyllä vieläkin pidempiä aikoja seisoessa täytyy käydä välissä istumaan. Luulisin, että johtuu ihan verenpaineesta, koska se on ollut nyt alhaisempi mitä mulla normaalisti.

Mulla aika vaihtelevasti huimausta mut joskus on kyl tosi paha :angelic: töissä on pakko seistä ni välillä joutuu puhaltelee :wacky:

Takaisin