Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mää oon ollu koko päivän ihan järjettömän kärttyinen ja väsynyt. :angry2 Ihme kyllä ei tullut paha olo, kun unohdin syödä välipalaa ennen kuin lähdettiin uimaan. Meni iltaruokaan asti pelkällä lounaalla ihan ilman fyysisiä oloja. Illalla sitten tuli paha olo ja heikotus ennen iltapalaa...

Mulla on ollu tänään ihan järkyttävän kipee iskias. Sohvalla maatessakin sattuu.

Mulla on ollu tänään ihan järkyttävän kipee iskias. Sohvalla maatessakin sattuu.

Jos vaan löytyy esim. tennispallo, niin sillä saa hyvin rullailtua. Mulla oli viime viikolla niin kipeä iskias, että mies joutui keskellä yötäkin hieromaan pakaraa. :D

Tossa hetki sit jo mietin et onkohan kaikki hyvin, samalla kun olen tyytyväinen että huono olo on ollu pois jo useamman päivän. Mut tänään tuntui myös, että rinnatkaan ei oo niin kipeät...
Muuuuut nyt sit on vähä ällö olo, väsyttää hulluna ja kyl tissitkin vähän kihelmöi ku laitoin just liivit. Eiköhän kaikki ole ihan hyvin.
Tänään ois 6+6...tuntuu niin hirveän vähältä vaikka sit taas tuntuu et on niin monta viikkoa jo eletty raskaana. Sit menin vielä lukemaan jotain keskustelua missä hirmu moni kertoi keskenmenoista viikoilla 10-13. Tulee semmonen olo, että onko mitään mahdollisuuksia et olis loppuun asti raskaana ja kaikki olis hyvin, välillä tuntuu et joku prosentti selviää ku niin paljon menee kesken. Ei pitäis mitään lueskella.

Mulla taas huolettaa tuo ajoittain tuleva rusehtava niukka vuoto. Tänään tuli myös yksi hyvin pieni hyytymä. Nyt ois menkkojen aika jos ei olis raskaana. Mutta eipä tässä auta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta, 8+3 tänään. Varasin huomiselle lääkäriajan, että ultrais onko elämää ja onko oikeassa paikassa kun kerran tuhruttaa. Tosi epävarma ja epätodellinen olo, tänäänki voinu tosi pahoin ja oksentanu ja samalla silti tuo vuotelu. No huomennapa selviää edes jotain, vaikka eipä sekään mikään tae ole.

Tossa hetki sit jo mietin et onkohan kaikki hyvin, samalla kun olen tyytyväinen että huono olo on ollu pois jo useamman päivän. Mut tänään tuntui myös, että rinnatkaan ei oo niin kipeät...
Muuuuut nyt sit on vähä ällö olo, väsyttää hulluna ja kyl tissitkin vähän kihelmöi ku laitoin just liivit. Eiköhän kaikki ole ihan hyvin.
Tänään ois 6+6...tuntuu niin hirveän vähältä vaikka sit taas tuntuu et on niin monta viikkoa jo eletty raskaana. Sit menin vielä lukemaan jotain keskustelua missä hirmu moni kertoi keskenmenoista viikoilla 10-13. Tulee semmonen olo, että onko mitään mahdollisuuksia et olis loppuun asti raskaana ja kaikki olis hyvin, välillä tuntuu et joku prosentti selviää ku niin paljon menee kesken. Ei pitäis mitään lueskella.

Samaa itsekin murehdin, aina pelkää sitä keskenmenoa ja toisaalta välillä on ihanaa kun olo hetkeksi helpottaa, kunhan ei liian kauaa ole hyvä olo. Edelleen väsymys ja aaltoileva pahoinvointi on olemassa, mutta farkut, jotka kolme viikkoa sitten jätti isot pursuilevat jenkkakahvat, sujahtivatkin tänään päälle mainiosti, eikä kahvojakaan yhtään jäänyt. Olen varmaankin laihtunut pahoinvoinnin keskellä, mutta ehkäpä myös turvotus helpottamassa (rv 7+3). Samalla tietenkin murehdin ettei kai tämä nyt ole huono merkki. Toisaalta olen syönyt viime päivät melkein pelkästään hedelmäsalaattia ja juonut vettä. Ehkäpä niilläkin on osuutta asiaan.

Se on kyllä niin rasittavaa että sitten kun on ihan kamalan huono olo ja toivoo että olot helpottaisi ja sit jos ne helpottaa niin sitten alkaa murehtia että onko kaikki kunnossa!! Itellä käynyt niin aiemmissa raskauksissa. Tässä ei ole kyllä.olot helpottaneet missään vaiheessa :confused: pahoinvointia on aamusta iltaan ja joka päivä pitää oksentaa. Ja sitten päälle väsymys ja voimattomuus. Hankalaa on nyt, varsinkin kun 2,5 vuotias esikoinen joutuu kestämään tälläistä äitiä :arghh:

Sama täällä, lähes kolmivuotias haluaisi ulos, ja minä vain makaan sohvalla untuvapeiton alla, muuten paleltaa ja heikottaa. Huomenna pitäisi taas töihin mennä... tänäänkin oksennettu kaikki ruoat.

Tänään se sit tuli ensimmäistä kertaa ylös asti ja kesken aamupala paahtoleivän! [emoji15] säntäsin vessaan, oksensin, pyyhin suun ja pesin kädet ja menin jatkaan paahtoleivän syömistä [emoji3]

Muuten ollu nyt kauhee jatkuva väsymys, voisin vaa nukkua ja etovaolo.

Mulla oireet hävinny nyt vissiin lopullisesti. Huolettaa! Eikä perjantaina neuvolatäti ottanu huoltani mitenkään..

Mulla kans alko eilen oireet helpottaa ja tänään oli iltapäivään asti oireeton olo, kunnes väsy ja huono olo puski taas päälle. Mutta rinnat/nännit ei ole enää juurikaan arat ja heti sitä tietysti ajattelee pahinta. Nyt vasta 6+4 neuvolan mukaan eli mitä vaan voi vielä tapahtua.

Mulla oireet hävinny nyt vissiin lopullisesti. Huolettaa! Eikä perjantaina neuvolatäti ottanu huoltani mitenkään..

Ei mullakaan ole oireina muuta kun vähän arat nännit. Väsyttää myös, mutta se nyt voi johtua myös huonosti nukutuista yöunista ennen töitä (stressaan kelloaamuheräämisiä). Ja kuitenkin pitäis olla kaksoset tulossa, että oireita odottaisin olevan paljonkin enemmän! Varsinkin, kun eikös näillä viikoilla (tänään 10+1) pitäis olla hormonit huipussaan?! :eek:

Toivotaan, että ollaan molemmat vaan superonnekkaita, kun päästään näin helpolla! :)

Millon sulla on nt-ultra? Tiedätkö vielä?

Ei mullakaan ole oireina muuta kun vähän arat nännit. Väsyttää myös, mutta se nyt voi johtua myös huonosti nukutuista yöunista ennen töitä (stressaan kelloaamuheräämisiä). Ja kuitenkin pitäis olla kaksoset tulossa, että oireita odottaisin olevan paljonkin enemmän! Varsinkin, kun eikös näillä viikoilla (tänään 10+1) pitäis olla hormonit huipussaan?! :eek:

Toivotaan, että ollaan molemmat vaan superonnekkaita, kun päästään näin helpolla! :)

Millon sulla on nt-ultra? Tiedätkö vielä?

Toivotaan tosiaan! Mä varasin perjantaina nt-ultraan ajan ja se olisi 21.1. :)

Mulla on 22.1. :)
Vielä pitkät kaksi viikkoa! :eek:

Nojoo! Ja sitten kun se aikakin on vasta klo 14! Saa ensin työpäivän hoitaa alta ja senkin jälkeen ihmetellä tovin, kun työpäivät on 5.45-12.00 ja keskustassa. Niin en viittis kotiinkaan lähteä kun sitten saa jo melkein kääntyä samantien takasin bussilla.

Tää on kyl tosi ärsyttävää et oireet aaltoilee. Eilen ei ollu mitään oloja ja sit tänään taas oksensin aamulla. Onneks ei kuitenkaan oo ihan kauhee olo..

Alinah: aika hauska, meil on perkkäiset ultra-ajat sillon 21.1 :grin oon kans menossa sinne husin keskustan pisteeseen

Tää on kyl tosi ärsyttävää et oireet aaltoilee. Eilen ei ollu mitään oloja ja sit tänään taas oksensin aamulla. Onneks ei kuitenkaan oo ihan kauhee olo..

Alinah: aika hauska, meil on perkkäiset ultra-ajat sillon 21.1 :grin oon kans menossa sinne husin keskustan pisteeseen

Eikä. Haha hauska sattuma! :D

Lääkärissä käyty ja kyllä siellä elämää oli, oikeassa paikassa ja vastasi viikkoja:Heartred. Syytä tuhrutteluun ei varsinaisesti löytynyt, toivotaan siis parasta (ja pelätään pahinta).
Oli se aika ihmeellistä nähdä se pieni ihmisen alku:happy:.

Tää väsymys on jotain ihan kauheeta. Kaikkea pitäs touhuta mutta mitään ei jaksa tehä. Eilen sain nukkua kolmen tunnin päikkärit ja silti väsytti koko illan

Mä googlailin äsken kans monet keskustelut läpi oireiden vähenemisestä, mut kyllä se tuntuu monella olevan ihan normaalia. Keho tottuu ja raskaudet on erilaisia. Voi ku voiskin nauttia tästä helposta olosta niinkuin luonto on sen varmaan tarkoittanu. Mulla ois tänää 7+0.

Joskus tulevaisuudessa naiset miettii että miten tähän aikaan on pärjätty ilman että joka päivä voi kotona itse ultrata kännykällä 3D-värikuvana vauvansa :hilarious:

Takaisin