KKii00
Oman äänensä löytänyt
Miulla kans jatkunu tää aamun pahaolo... onneks työ antaa vähän periks, etttä voi aamusin vähän huilia ennen ku lähtee töihin.
Eilen en pystyny kunnolla syömään koko päivänä ja siitä seuraskin sitten illalla selvästi verensokerin lasku... alko tärisyttää, pyörryttää ja tuli hiki. Pitää tänään muistaa napsia jotain koko päivän!
Eilen en pystyny kunnolla syömään koko päivänä ja siitä seuraskin sitten illalla selvästi verensokerin lasku... alko tärisyttää, pyörryttää ja tuli hiki. Pitää tänään muistaa napsia jotain koko päivän!
nyt rv 9+1
nyt on ollu sen jälkeen aina välillä etovaa oloa, joka yleensä helpottaa kun syö hyvin. Mä oon aina ollu tosi merisairas ja en tiedä ketään, jolla ois pahemmat krapulat ku mulla (saatan oksentaa 1,5 vrk). Joten niihin verraten tää pahaolo on kuitenkin pientä.
yritän kyl pysyy melko terveellisissä, mut siihen mihin oon normisti tottunu ni on tää kyl aikamoista. Lisäks reissuissa ei oo aina kaikkee saatavilla.... keskiviikkona taas pitkälle lennolle... vähän jo jänskättää etukäteen...