Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei ole oksentelua vielä viikolla 6+3, mutta kyllä mä väittäisin, että nää muut oireet kertoo kuitenkin raskaudesta :D Tällä hetkellä on (ja on ollut oikeastaan plussaamisesta asti)
- tissit pingottuneet, kasvaneet ja tosi kipeet (oon välillä herännyt niin, että nukun vatsallaan, ja sitten pitää vaihtaa asentoa - ei vatsan vaan tissien takia :D)
- väsymys (käyn joka ilta nukkumaan 9-9.30 aikaan ja aina tarvitsisi päiväunet)
- etova olo, jos ei ole syönyt
- KRAPULAINEN olo, siis kaiken kaikkiaan, mutta etenkin tämä että tekee hirveästi mieli kaikkea suolaista (pitää käydä tänään ostamassa oliiveja kun eilen sen keksin, että niitä tekisi mieli :D), ja sitten janottaa koko ajan. Etova olo ja väsymys päälle niin kyllä tää mun mielestä selkeästi krapulaa muistuttaa!
Mulla jotenkin ahdistaa tuleva keskiviikon ultra ja olen valmistautunut että siellä ei välttämättä ole kaikki hyvin. Mulla ei vaan ole yhtään raskaana oleva olo.. alkuun oli oireita enemmän ja nyt ei enää juuri mitään. Toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin
Täällä on ihan sama olo... Kaikki ne vähäisetkin oireet hävinny. Tänään ultra ja oon ihan varma ettei siellä mitään näy.
Kolmelta vasta, on tosiaan Torniossa niin varmaan vasta kotona pääsen kertomaan tänneToivottavasti näkys tuuthan heti kertomaan? Monelta sulla on? Tekis mieli itekin aikaistaa vielä sitä omaa varsinkin jos sulla on jo hyvä näkyvyys
Tiedän fiiliksen!!!! Mulla on nyt kyllä vähän helpottanu ku oon sitkeesti vetäny magnesiumia.Levottomat jalat. Ärsyttävä vaiva (tämäkin).