Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auppa ootko aatellu et kävisit varhaisultrassa tarkistuttamassa?
Mä kävin viikko sitten tiistaina. Ei näkynyt kuin sikiöpussi, eli tämä on joko tuulimuna tai hieman nuorempi kuin oletettu. Ultran ja näiden kipujen ja vuotojen perusteella veikkaan ja neuvolakin veikkasi keskenmenoa
Väsymys, palelu ja aaltoileva pahoinvointi. Ja tissit aivan jumalattoman kipeät, kävellessäkin sattuu, saati sitten kun 2v touhuaa sylissä ja pukkaa niihin kyynärpäällä tai jollain muulla
Pystyn täysin samaistumaan sinun olotilaan. Jääkaappi ja keittiö on se pahin paikka. Mieskin jo suuttui ja loukkaantu ku sanoin että se ja sen vaatteet haisee. Olen nyt muutamana aamuna oksentanu ja iltasin myös. Aamulla en aina kerkiä mitään syömään ku ei pääse keittiöön nii joutuu vatsahappoja oksentamaan. Kurjaa...Täällä mennään 6+4. Esikoinen on nyt tarttunut matkaan ja oireita ovat; älytön huono-olo joka tulee aaltoillen pitkin päivää, turkin pippurit ja vichy vesi on ainoat kaksi asiaa jotka on tähän asti tuonu helpostusta. Pahasta olosta huolimatta yritän väkisin syödä ruokaa edes hieman. En ole pystynyt laittamaan itse ruokaa, en pysty avaamaan jääkaappia, kaikki haisee naapuri haisee, mies haisee, työkaverit haisee, bussi haisee, kahvinhaju haisee ja päälle vielä väsymys ja jäätävä palelu. Helpotusta odotellessa vaikka onkin kaiken kärsimyksen arvoista. Oksentanut en ole vielä kertaakaan.
Mulla alkoi tänään taas verinen vuoto. Enemmän ja punaisempaa kuin perjantaina onneksi olen sairaan lapsen kanssa kotona vuotamassa enkä töissä. Toivon että olisi harmitonta, mutta mun silmiin näyttää jo siltä ettei ole enää normaalia.