Millaisia raskausoireita sinulla on?

Välillä huolestuttaa kun saattaa olla päiviä jolloin ei ole lähes ollenkaan oireita tai tuntemuksia vatsassa.. toki väsyttää ja nälkä on koko ajan mut vatsatuntemukset on nyt vähän hiipunut :| onkohan normaalia?

Varmasti on. Ei mullakaan ole juuri mitään oireita. Sitten välillä tulee jtn pientä. Mun edellinen raskuskin oli tosi oireeton. Siitä pitää osata nauttia :)
 
Varmasti on. Ei mullakaan ole juuri mitään oireita. Sitten välillä tulee jtn pientä. Mun edellinen raskuskin oli tosi oireeton. Siitä pitää osata nauttia :)


Aivan! Niin oon aatellukkin että alan tästä eteenpäin nauttimaan tästä ja jätän huolehtimisen vähemmälle
 
Täällä myös samoja oireita kuin aika monella. Hirveä väsymys vaivaa, paleltaa, etoo, selkää särkee etenkin oikeaa puolta ja kun istuu niin kipu säteilee myös oikeaan kylkeen. Aiemmasta ei ollut tuollaista kipua ja täytyy toivoa ettei oo mikään tuulimuna tai kohdunulkoinen..
 
Eilen oli ihan omituinen päivä, syömisen jälkeen todella paha olo, välillä palelsi ihan kamalasti ja tuntu et koko päivän verenpaine nousi ja laski kun välillä pyörryttikin.. Tuntui ettei voinut tehdä mitään, väsytti kovasti ja koko ajan jano, sit kun joi paljon janoon niin piti käydä jatkuvasti vessassa... Ihme vuoristorata :sad001
 
Välillä huolestuttaa kun saattaa olla päiviä jolloin ei ole lähes ollenkaan oireita tai tuntemuksia vatsassa.. toki väsyttää ja nälkä on koko ajan mut vatsatuntemukset on nyt vähän hiipunut :| onkohan normaalia?

Minulla oli myös jossain rv 5 tienoilla sellainen tunne, ettei ole juuri mitään oireita. Väsymys ja flunssa vain piinasivat, mutta maha oli aika neutraali. Kyllä siellä kuitenkin ultran mukaan kaikki on hyvin. Tuntuu, että oireetkin tulee toisinaan jonkinlaisina "ryppäinä" - välillä on seesteisempi aika ja välillä ollaan niiin raskaana.

Kara 7+4
 
Etovaa oloa on aina välillä ja jotkut hajut pahentaa sitä. Menkkamaista jomotusta on ollut myös.
 
Mä jännäilin oireettomuutta ja varsinkin kun rintojen arkuuskin lähti pois. Viime viikolla jo alkoi kuvotus mutta luulin sen olevan stressistä johtuvaa. Nyt stressi vähän pieneni kun ultrassa löytyi syke❤ ja aamulla heräsin ensimmäisen kerran klo 6 nälkään ja se päätyikin oksenteluun eli kai se vaan on uskottava että nämä on oireita. :)
 
Tänään 4+0 (30/28) ja koki kierron oon ollut _täysin_ oireeton :eek: aiemmassa kahdessa kierrossa olin tuntevani ovulaation, vaikka mitä jomotuksia, menkkakipuja, rinnat aristi yms yms. Ja mitä vielä: Menkat alkoi tietysti kummallakin kerralla... No tässä kierrossa päätin keskittyä muihin asioihin: En tikuttanut ovulaatiota, pudotin painoa, keskityin urheiluun, join alkoholia... Ja ei yhtään mitään jomotuksia ja kas menkat ei alkanut vaikka kävin ihan sitä varten ostaa kaupasta siteitä :D
 
Mä jännäilin oireettomuutta ja varsinkin kun rintojen arkuuskin lähti pois. Viime viikolla jo alkoi kuvotus mutta luulin sen olevan stressistä johtuvaa. Nyt stressi vähän pieneni kun ultrassa löytyi syke❤ ja aamulla heräsin ensimmäisen kerran klo 6 nälkään ja se päätyikin oksenteluun eli kai se vaan on uskottava että nämä on oireita. :)


Oon varmaan omituinen mutta jollain tapaa odotan pahoinvointia.. Jotenkin tuntuis todellisemmalta. Mutta voimia kaikille pahoinvoinnista kärsiville, uskon että vie mehut. Tarrasukkia :Heartred
 
Oon varmaan omituinen mutta jollain tapaa odotan pahoinvointia.. Jotenkin tuntuis todellisemmalta. Mutta voimia kaikille pahoinvoinnista kärsiville, uskon että vie mehut. Tarrasukkia :Heartred

Odotin kans ekassa raskaudessa oireita ja pahoinvointia että raskaus tuntuis todellisemmalta. Joskus viikolla 8 ehkä tuli sitten oksettava ja paha oli ja kesti ehkä 3vk. Silloin itkin ja toivoin että eipä oliskaan tätä pahaa oloa :D helpolla kuitenkin pääsin kun joillain kestää vaikka kuinka kauan!
 
Odotin kans ekassa raskaudessa oireita ja pahoinvointia että raskaus tuntuis todellisemmalta. Joskus viikolla 8 ehkä tuli sitten oksettava ja paha oli ja kesti ehkä 3vk. Silloin itkin ja toivoin että eipä oliskaan tätä pahaa oloa :D helpolla kuitenkin pääsin kun joillain kestää vaikka kuinka kauan!

Joo mäkin luulen että voi tässä käydä myös niin että jos/kun pahoinvointi alkaa ajattelen että miten saatoinkaan odottaa sitä ;D
 
Tänään on koko päivän ollu kovia menkkamaisia kipuja ja alkaa tietysti huolestuttaa, vaikka kivut normaaleja onkin... Ei ole ollut vuotoa onneks, pitää vain toivoa parasta :sad001
 
Mua kanssa vähä jännittää kun ne kivut vatsan ja nivusten alueella hävisi.. Jotenkin sitä pelkää et jollei siellä tunnu miltään niin tyyppi on lakannut olemasta.. Väsy ja tissien koko valtava!
 
Mulla alkoi tänään taas verinen vuoto. Enemmän ja punaisempaa kuin perjantaina :sad001 onneksi olen sairaan lapsen kanssa kotona vuotamassa enkä töissä. Toivon että olisi harmitonta, mutta mun silmiin näyttää jo siltä ettei ole enää normaalia.
 
Mulla alkoi tänään taas verinen vuoto. Enemmän ja punaisempaa kuin perjantaina :sad001 onneksi olen sairaan lapsen kanssa kotona vuotamassa enkä töissä. Toivon että olisi harmitonta, mutta mun silmiin näyttää jo siltä ettei ole enää normaalia.

Voi ei :sad001 varmasti pelästyttää moinen. Osaatko sanoa kuinka paljon vuoto on lisääntynyt?
Kädet ristiin että on harmitonta vuotoa! Millä viikoilla olet nyt?
Tsemppiä!!
 
Voi ei :sad001 varmasti pelästyttää moinen. Osaatko sanoa kuinka paljon vuoto on lisääntynyt?
Kädet ristiin että on harmitonta vuotoa! Millä viikoilla olet nyt?
Tsemppiä!!

Ehkä tuplaantunut. Neuvolassa oltiin jo keskenmenon kannalla. Vatsaakin polttaa. Jollei muutamassa päivässä mene itsestään kesken, niin soitto neuvolaan uudestaan ja lähettävät ultraan. Nyt pitäisi olla 7+6.
 
Ehkä tuplaantunut. Neuvolassa oltiin jo keskenmenon kannalla. Vatsaakin polttaa. Jollei muutamassa päivässä mene itsestään kesken, niin soitto neuvolaan uudestaan ja lähettävät ultraan. Nyt pitäisi olla 7+6.

Voi ei! Toivotaan että ois harmitonta. Minäkin sain kerran keskemenotuomion ja kaikki oli silti hyvin. Oon aina aatellu että 7+ viikolla ois jo aika hyvät mahdollisuudet siihen ettei menis enää kesken. Ainakin ite toivon aina pääseväni nää ekat viikot kun se riski on suurimmillaan. Kädet ristissä sun ja pienen puolesta :Heartred
 
Voi ei! Toivotaan että ois harmitonta. Minäkin sain kerran keskemenotuomion ja kaikki oli silti hyvin. Oon aina aatellu että 7+ viikolla ois jo aika hyvät mahdollisuudet siihen ettei menis enää kesken. Ainakin ite toivon aina pääseväni nää ekat viikot kun se riski on suurimmillaan. Kädet ristissä sun ja pienen puolesta :Heartred

Kiitos :Heartred
 
Takaisin
Top