Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä on pahoinvointi alkamassa. Ruoka ei oikein maistu ja tietyt ruoat ei mee ollenkaan. Välillä myös kuvottaa. Viimeks alkoi myös näin...
 
Mulla kans välillä meinaa pahaolo nostaa päätään. Varsinkin kun yskittää niin meinaa samalla yökkäyttää. Vatsassa edelleen pientä menkkamaista fiilistä/jomottelua aika ajoin. Vatsa tosi kovalla.
 
Mullakin on alavatsan jomottelua ajoittain ja lieviä repäisykipuja, jos vaikka nousen nopeasti ylös.
 
Nyt on oireet lisääntyneet. Oon todella itkuherkkä, välillä palelee, mutta hetken päästä on kuuma. Yön aikana herään jatkuvasti kun pitää veivata peittoa eestaas. Hajuaisti on tosi terävä! Jotkut ruuat/juomat maistuu kummalliselle. Väsyttää myös normaalia enemmän.
 
Täällä rintojen arkuus lähtenyt täysin (niinkuin aiemmassakin keskenmenneessä) mutta tilalle on tullut huonovointisuus. Pari kertaa olen oksentanut ja kakonut. Sitä ei ollut aiemmassa lainkaan. Huoli on kova ja pelko keskenmenosta tai tuulimunasta on suuri. Enää 4 yötä varhaisultraan.
 
Heräsin yöllä ihan kamalaan oloon ja piti käydä oksentamassakin. Tuntuu että tälleen loppuiltaa kohden olo vaan pahenee ja pahenee. Ja pakko ois syödä jotain vaikka kaiken ruuan ajattelukin oksettaa niin paljon. :yuck:
 
Mulla on myös pahoinvointi alkanut. Arvelinkin, että alkaa, kun ruoka ei oikein maistunu. Iltaa kohden tuntui eilen pahenevan mut syöminen onneks helpotti vähän. Ei tekis mieli syödä mut näköjään olis hyvä syödä usein jotain. Nyt on jo aamustakin huono olo. Itkuherkkä oon myös.
 
Hyvin vähän ollut oireita. Yleensä olen alusta asti ollut pahoinvoiva, Nyt 5+6 ja ihan normaali olo oikeastaan. Nälkä ehkä useammin ja rinnoissa ollut arkuuutta, oudoin oire on reisien ihon kipuilu mitä ei kyllä aiemmissa raskauksissa ole ollut.

Onko muilla vihlonut kohdunsuuta? En tiedä onko se oire vai pitäisikö siitä huolestua.
 
Mulla oli raskausviikoilla 5-6 käsittämättömän voimakas väsymys. Nyt se on alkanut helpottaa, mutta iltaan painottuva pahoinvointi on alkanut. Lisäksi liian pitkät (yli 2-3 h) ateriavälit aiheuttaa tosi kurjan olon; heikottaa ja kuvottaa, etenkin pahat hajut käynnistää yökkimisrefleksin.

Onko muilla vihlonut kohdunsuuta? En tiedä onko se oire vai pitäisikö siitä huolestua.

Mulla vihloi viime raskaudessa kohdunsuuta raskausviikosta 30 eteenpäin. En usko, että on syytä huolestua, varsinkaan jos kyse ei ole mistään voimakkaasta kivusta.

Kara 7+0
 
Hyvin vähän ollut oireita. Yleensä olen alusta asti ollut pahoinvoiva, Nyt 5+6 ja ihan normaali olo oikeastaan. Nälkä ehkä useammin ja rinnoissa ollut arkuuutta, oudoin oire on reisien ihon kipuilu mitä ei kyllä aiemmissa raskauksissa ole ollut.

Onko muilla vihlonut kohdunsuuta? En tiedä onko se oire vai pitäisikö siitä huolestua.

Mulla muistaakseni edellisessä raskaudessa vihloi kans kohdunsuuta ja ylipäänsä koko alavatsaa, välillä munasarjoja ja välillä kohtua. Kaikki kolotukset varmaan aika normaaleja jos ei mitään järkyttäviä menkkakramppeja kuitenkaan. Ja täällä myös tuota reisisärkyä välillä :D
 
Mullakin on väsymystä. Eilen vein pojan hoitoon kahdeksaksi ja oli tarkoitus tehdä koulujuttuja ennen kuin meen töihin. No kävin sohvalle ja nukuin tunnin päikkärit :D Olis nukuttanu pidempään mut ei ollu aikaa nukkua. Iltaisin väsyttää eniten ja voisin käydä jo seitsemältä yöunille :D
 
Te joilla on voimakasta pahoinvointia, mitä te saatte syötyä??? Olo on ihan kamala koko päivän... en ole vielä oksentanut, mutta jatkuvasti sellainen olo että nyt tulee... :hungover: nyt kaipaan vinkkejä mitä kokeilisi syödä, koska kaikki etoo... mitenköhän kauan tätä vielä jatkuu...:arghh: tällä hetkellä alas olen saanut viinirypäleitä, mehua, jäisiä vadelmia ja sileetä jugurttia.
 
Tänään vuodellut aamulla hennon vaaleenpunaista vuotoa. Vähän jännittää vaikka esikoisen raskaudessa vuosin lähes koko raskauden. Testi oli voimistunut ja tänään pitäis alkaa menkat jos en olis raskaana. Toivottavasti on vaaratonta vuotoa.
 
Miulla tää pahoinvointi on kokopäiväistä ja just sen verran vaan ettei viitti jäädä sairaslomallekaan, mut etoo vaan kaikki koko ajan. Ja väsyttäs jo seiskalta, käynkii useimmiten jo kasilta tai viimestään ysiltä nukkuu :grumpy:
 
Väsy on rantautunut tännekki, työpäivän jälkeen herkästi laitan maate sohvalle pikku2 ajaksi, tänään nukuin 2 tunnin päikkärit ja nyt ei niin väsytäkkää, etova olo on, kaikkea raikasta ja kylmää tulee syötyä..
 
Repäisykipuja etenkin jos nousee vaikka sohvalta ylös vauhdilla. Eilen illalla oli ihan jäätävän kylmä. Villasukat jalassa menin nukkumaan ja silti varpaat ihan jäässä. Meinasin jo että pitääkö alkaa sauna lämmittää viä illalla 11 aikaan :eek:
4+5
 
Siis tää väsymys.. Illalla ois ollu vielä nälkä, mutten jaksanut sen vertaa valvoa, että oisin syöny jotain.
 
Mulla vaivaa väsymys ja illalla nukahdan heti, kun meen sänkyyn mut yöunet on max. 7 h. Jos käyn ysin aikaan nukkumaan niin herään neljältä :sad001 Mut kun ei jaksa valvoa pidempään. Nukahtaisin kyllä uudestaan, jos olis mahdollista nukkua pidempään mut arkisin täytyy nousta viimeistään puol kuus joten en ehtis nukahtaa uudelleen. Esikoisen raskaudessa oli myös aamuyön unettomuutta ja valvoin 1-2 tuntia aamuyöstä koko alkuraskauden ajan...
 
Mullakin väsymys kova, ja rintoja on aristanut (ja ne on myös kasvaneet) jo lähes alusta asti. Mutta sen verran alussa tämä, että vielä odottelen lisäoireita (kauhulla) :D
 
Takaisin
Top