Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mitähän hormonimyrskyn seurausta lie kohdallani alkanut iltakukkuminen. Vaikka koko illan olisi rättiväsynyt olo, niin sänkyyn päästyä ei uni tule millään. Aamulla kyllä voisi nukahtaa vaikka seisaalleen. Menee itsenäisen opiskelun päivät hukkaan kun nukkuu aamupäivät... :facepalm:

Kara 5+5
 
Rv 5+3 Nyt vain pahoinvointi pahentunut. Keittiöön menee ja kaikki haisee pahalta, jääkaapin hajut, leikkeleet, edellispäivän ruokaa ei voi syödä. Samalla yritän vähän painoa pudottaa niin tässä tuntuu kuolevan nälkään ku mikään ruoka ei maistu ja kauhea nälkä. Mitä ihmettä sitä keksis syötäväksi?
Kaksi päivää ollu myös maha sekaisin.
Rinnat äärettömän kipeät ja alavatsaa juilii. Kuulostaa kauhean negatiiviselta vaan pitää olla positiivinen näistä raskausoireistakin, onneksi niitä on. Tietää kaiken olevan kunnossa
 
Minulla se kukkuminen tapahtuu aamuyöllä, kun tulee kova vessahätä ja pitää nousta ylös. Sitten sänkyyn palattua rupeaa ajatukset laukkaamaan, vaikka olisi vielä ihan väsyksissä. Nukahtamisessa voi kestää parikin tuntia, minkä seurauksena päivällä väsyttää. Muita oireita ei vielä ainakaan ole ilmaantunut. Tai ei ainakaan olemista häiritseviä.
 
Mä plussasin 1.11.2018! plussauksen jälkeen oireita on: lämmöt kohalla, arat rinnat ja järjetön unettomuus. Mietin tässä, että joko jännitän ja stressaan tai sitten tää on raskausoire? Ensimmäinen raskaus kyseessä ja pelko km: stä on suuri. 23.11 on yksityisellä ultra. Pelkään pahoin, että tää unettomuus vaan tästä pahenee. Mietin vaan miten jaksan sitten töissä ja normaalia arkea, jos yöllä en nuku kun vaan pari neljä tuntia.

Ruokahalun suhteen ei mitään erikoista. Ainoa on toki se, että tekee mieli kovasti syödä kaikkee, mutta sitten kun saan ruuan naaman eteen en syökään niin paljon kun normaalisti.
 
Tosiaan vahvan plussan sain 27.10 ja ennen sitä oli tissit kipeät ja maha turvoksissa.. Nyt on tullut todella kovia kipuja ja huolettaa että tulee kesken... Tosiaan on ollut erikoinen kierto joten vähän ulapalla että mikä rv on menossa ja neuvolan täti laski että vasta 10.12 voi mennä neuvolaan että tänään olis mulla ollut vasta rv 4+1 ? Aika epäilyttävää kun sitten olisi testi ollut plussa rv 2+6 voiko olla mahdollista?
 
Tosiaan vahvan plussan sain 27.10 ja ennen sitä oli tissit kipeät ja maha turvoksissa.. Nyt on tullut todella kovia kipuja ja huolettaa että tulee kesken... Tosiaan on ollut erikoinen kierto joten vähän ulapalla että mikä rv on menossa ja neuvolan täti laski että vasta 10.12 voi mennä neuvolaan että tänään olis mulla ollut vasta rv 4+1 ? Aika epäilyttävää kun sitten olisi testi ollut plussa rv 2+6 voiko olla mahdollista?

Oon kyllä sitä mieltä, että pidemmällä oot. Mut ultrassa sitten muutetaan aikaa, jos kovin heittää. Millaisia kipuja sulla on?
 
Tosiaan vahvan plussan sain 27.10 ja ennen sitä oli tissit kipeät ja maha turvoksissa.. Nyt on tullut todella kovia kipuja ja huolettaa että tulee kesken... Tosiaan on ollut erikoinen kierto joten vähän ulapalla että mikä rv on menossa ja neuvolan täti laski että vasta 10.12 voi mennä neuvolaan että tänään olis mulla ollut vasta rv 4+1 ? Aika epäilyttävää kun sitten olisi testi ollut plussa rv 2+6 voiko olla mahdollista?

Mikä testi antoi vahvan plussan? Itsellä vähän saman kaltainen tilanne kun kaikki laskurit väittää että plussasin 2+6 ja viime torstaina oli ultrassa 4+ vastaava jyvänen. Vaikka neuvola laski että olisi ollut 7+0. Mä sain täysin selkeät plussat 22.10. Mutta digi höynäytti ku näytti silloin jo 2-3. Puikkotestit mitkä tein niin oli herkkiä. Kaikki kyll sanoo että 2+6 ei oo mahdollista plussata. Tässä sit mielenkiinnolla ootetaan ens viikon torstain ultraa niin saadaan mitattua missä mennään
 
Oon kyllä sitä mieltä, että pidemmällä oot. Mut ultrassa sitten muutetaan aikaa, jos kovin heittää. Millaisia kipuja sulla on?
Jatkuvasti ollut todella voimakkaittaita repäisykipuja ja ihanko pistimillä tökittäis kohtua mut ne ei oo kestänyt kauaa.. Mut tänään alkoi todella kovat kivut klo 15 ja klo 18 oli vielä niin kipeä etten voinut edes sängystä nousta ylös.. Tunti sitte helppas sillee et kävelee pystyi mut paineen tunne jäi.. Soitin päivystykseen ja sanoivat et voi tulla näytille mut oon tyttären kanssa kaksin ja matkaa on enkä jaksa lähteä raahaa mukanani, mies pääsee puolelta öin ja meen sitten jollen pysty olee.. Mut nyt tosiaan siedettävä..

Mikä testi antoi vahvan plussan? Itsellä vähän saman kaltainen tilanne kun kaikki laskurit väittää että plussasin 2+6 ja viime torstaina oli ultrassa 4+ vastaava jyvänen. Vaikka neuvola laski että olisi ollut 7+0. Mä sain täysin selkeät plussat 22.10. Mutta digi höynäytti ku näytti silloin jo 2-3. Puikkotestit mitkä tein niin oli herkkiä. Kaikki kyll sanoo että 2+6 ei oo mahdollista plussata. Tässä sit mielenkiinnolla ootetaan ens viikon torstain ultraa niin saadaan mitattua missä mennään
No itseasiassa tein cb tavallisen ja digital ja vielä perus apteekin oma ja pc liuskan! :D :D joo mulle sanottiin ja ettei voi tulla plussaa mut eivät suostuneet ottaa ultraan tai edes verikoetta...
 
Jatkuvasti ollut todella voimakkaittaita repäisykipuja ja ihanko pistimillä tökittäis kohtua mut ne ei oo kestänyt kauaa.. Mut tänään alkoi todella kovat kivut klo 15 ja klo 18 oli vielä niin kipeä etten voinut edes sängystä nousta ylös.. Tunti sitte helppas sillee et kävelee pystyi mut paineen tunne jäi.. Soitin päivystykseen ja sanoivat et voi tulla näytille mut oon tyttären kanssa kaksin ja matkaa on enkä jaksa lähteä raahaa mukanani, mies pääsee puolelta öin ja meen sitten jollen pysty olee.. Mut nyt tosiaan siedettävä..


No itseasiassa tein cb tavallisen ja digital ja vielä perus apteekin oma ja pc liuskan! :D :D joo mulle sanottiin ja ettei voi tulla plussaa mut eivät suostuneet ottaa ultraan tai edes verikoetta...

Mulla kans välillä repäisykipua äkkinäisissä liikkeissä ja ”sukkapuikko”-tuntemuksia. Toivottavasti sulla kivut alkaa helpottamaan. Ei oo mitään herkkua päivystyksessä istuminen, ainakaan täälläpäin. Tsemppiä :Heartred
 
Mulla kans välillä repäisykipua äkkinäisissä liikkeissä ja ”sukkapuikko”-tuntemuksia. Toivottavasti sulla kivut alkaa helpottamaan. Ei oo mitään herkkua päivystyksessä istuminen, ainakaan täälläpäin. Tsemppiä :Heartred

Joo ei oo täälläkään mitää herkkua! Viimeiseksi haluun sinne mennä ottaa pöpöjä ja istuu nitkujen kanssa..
 
Moikka! Plussasin 3.11. ja nyt neuvolan laskujen mukaan 5+5. Oireita ei oikein kuulu, pientä vihlontaa vatsassa. Kauheasti stressaa, kun ei ole huono olo:D

Älähän mitään, kohta stressaa se kun ON niin huono olo. :grin
 
Ja kaikilla ei edes välttämättä tule huono olo varsinkaan jos odottaa poikaa. Itselläni edellisessä raskaudessa tuli huono olo lähinnä vain siksi että söin liikaa kun vatsa ei vetänyt normaalia määrää.
 
Ja kaikilla ei edes välttämättä tule huono olo varsinkaan jos odottaa poikaa. Itselläni edellisessä raskaudessa tuli huono olo lähinnä vain siksi että söin liikaa kun vatsa ei vetänyt normaalia määrää.

Miulla ei ekassa raskaudessa ollut pahoinvointia ollenkaan, ja sain tytön :grin tällä kertaa on lievää pahoinvointia jo viikolta 3+ alkaen, veikkaan että on ihan raskauskohtaista, eikä sukupuolikohtaista?
 
Mulla on kolme tyttöä ennestään enkä muista kärsineeni raskauspahoinvoinnista. :D
 
Ja kaikilla ei edes välttämättä tule huono olo varsinkaan jos odottaa poikaa. Itselläni edellisessä raskaudessa tuli huono olo lähinnä vain siksi että söin liikaa kun vatsa ei vetänyt normaalia määrää.
Esikoinen poika ja sillon oksentelin ihan mahottomasti. Tyttöä odottaessa oli vain pahoinvointia, mutta en oksentanu. Nyt on ollu pahoinvointia ja pahentunu joka päivä. En voi edes aamulla tehdä lapsille aamupalaa kun on niin kauhea olo, illallakin se sama olo jatkuu. Lähipiirissäni kellään ei ole ollut raskauspahoinvointia, sitä ihmettelen.
 
Mulla oli ekasta jatkuvaa pahoinvointia viikolle 20. Sitä odotan innolla :confused: alkoi muistaakseni viikolla 6. Nyt ei ole vielä muuta kuin menkkamaisia kipuja.
 
Täällä yksi uusi heinäkuinen! Laskettuaika olisi neuvolan mukaan 4.7. mutta omien laskujen mukaan olisi 8-10.7. Eli viikkoja on 5 +- jotain. Viime viikon keskiviikkona sain selkeän plussan ja sen jälkeen en ole testaillut. Fiilikset on ihan kamalat. Elokuussa oli ensimmäinen raskaus, joka huomattiin varhaisultrassa menneen kesken rv 5+6. Seuraavana päivänä vuoto alkoi sponttaanisti eli fyysisesti "helppo", henkisesti ei niinkään.

Nyt vertaan kokoajan oloja aiempaan raskauteen. Aiemmassa oireet alkoivat ennen plussaa ja silloinkin niitä oli hyvin vähän. Epäilinkin ettei kaikki ole kunnossa kun vähäisetkin oireet katosivat. Tällä hetkellä ei oireina ole muuta kuin metallinmaku silloin tällöin suussa ja aristavat rinnat ja menkkamaiset kivut silloin tällöin. Nyt tunnustelen ja seuraan oloa jatkuvasti ja tuntuu ettei rinnatkaan ole enää niin arat mitä viikonloppuna. Varhaisultra on parin viikon päästä jolloin viimeistään selviää missä mennään.
 
Täällä yksi uusi heinäkuinen! Laskettuaika olisi neuvolan mukaan 4.7. mutta omien laskujen mukaan olisi 8-10.7. Eli viikkoja on 5 +- jotain. Viime viikon keskiviikkona sain selkeän plussan ja sen jälkeen en ole testaillut. Fiilikset on ihan kamalat. Elokuussa oli ensimmäinen raskaus, joka huomattiin varhaisultrassa menneen kesken rv 5+6. Seuraavana päivänä vuoto alkoi sponttaanisti eli fyysisesti "helppo", henkisesti ei niinkään.

Nyt vertaan kokoajan oloja aiempaan raskauteen. Aiemmassa oireet alkoivat ennen plussaa ja silloinkin niitä oli hyvin vähän. Epäilinkin ettei kaikki ole kunnossa kun vähäisetkin oireet katosivat. Tällä hetkellä ei oireina ole muuta kuin metallinmaku silloin tällöin suussa ja aristavat rinnat ja menkkamaiset kivut silloin tällöin. Nyt tunnustelen ja seuraan oloa jatkuvasti ja tuntuu ettei rinnatkaan ole enää niin arat mitä viikonloppuna. Varhaisultra on parin viikon päästä jolloin viimeistään selviää missä mennään.

Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu.. Varmasti tosi raskasta, kun taustalla keskenmeno. Toivotaan, että tällä kertaa pikkutyyppi pysyy matkassa loppuun asti :Heartred Tsemppiä odoteluun :Heartred
 
Täällä yksi uusi heinäkuinen! Laskettuaika olisi neuvolan mukaan 4.7. mutta omien laskujen mukaan olisi 8-10.7. Eli viikkoja on 5 +- jotain. Viime viikon keskiviikkona sain selkeän plussan ja sen jälkeen en ole testaillut. Fiilikset on ihan kamalat. Elokuussa oli ensimmäinen raskaus, joka huomattiin varhaisultrassa menneen kesken rv 5+6. Seuraavana päivänä vuoto alkoi sponttaanisti eli fyysisesti "helppo", henkisesti ei niinkään.

Nyt vertaan kokoajan oloja aiempaan raskauteen. Aiemmassa oireet alkoivat ennen plussaa ja silloinkin niitä oli hyvin vähän. Epäilinkin ettei kaikki ole kunnossa kun vähäisetkin oireet katosivat. Tällä hetkellä ei oireina ole muuta kuin metallinmaku silloin tällöin suussa ja aristavat rinnat ja menkkamaiset kivut silloin tällöin. Nyt tunnustelen ja seuraan oloa jatkuvasti ja tuntuu ettei rinnatkaan ole enää niin arat mitä viikonloppuna. Varhaisultra on parin viikon päästä jolloin viimeistään selviää missä mennään.

Mäkin toivon kovin, että pikkuinen pysyy nyt mukana :Heartred
 
Takaisin
Top