Millaisia raskausoireita sinulla on?

Pahoinvointia ei vielä ole ollut yhtään. Mikä on vähän outoa kun ekassa raskaudessa oli kyllä. Muutenkaan mitään oireita ei ole enää.. Pari päivää sitten nipisteli välillä ja jopa yöllä muistan vaihtaneeni asentoa nipistyksen takia. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin...mutta pessimisti ei pety...kaitpa se valuu pois sieltä jos on valuakseen... Iloitaan kyllä ja odotetaan kovasti pikkuista mutta km:n tuomaa pettymystä ei halua odottaa...
Väsynyt olen ollut mutta se voi johtua uudesta fyysisestä työstä.
Tuota raskausaivoitusta vähän pelkään - mulla on tentti ens kuus ja siitä olis pakko päästä läpi........
 
Mua on viimeisen viikon paleltanut ihan sikana. Illalla paleltaa, aamulla paleltaa, päivällä paleltaa.
 
Sama täällä! Töissä on saanut etsiä hupparia ja fleeceä päälle että tarkenee.
 
Muakin on alkanut paleltaa, eilenkin oli neulepaita ja vielä villatakki siinä päällä, villasukat jalassa, eipä paleltanu. Nyt on ollu pari päivää tälläistä yleistä huonoa oloa. Eilen illalla meinasin jo oksentaa.
 
Järkyttävä väsy! Aamupäivästä torkuin tunnin ja ny aattelin taas kömpiä sänkyyn.
 
Mulla kaikki oireet päällä. Uusimpana selkäjomotus, joka vie taas mielenrauhaa ja pitää huolen, että stressaan vaan. Liikunta auttaa onneksi.
 
Täällä rv 4+6.

Vähän sellaista keskittymiskyvyn puutetta ja väsyä on. Tavallaan ajatukset kääntyy koko ajan vauvaan, joten siksi ei meinaa mikään kiinnostaa. Uskon, että helpottaa ajan kanssa, kun saa prosessoida ja ku näkee että syke löytyy ja kaikki hyvin. 1,5 vk ultraan. Väsymys näkyy eniten päikkäreinä ja heikompina yöunina.

Huonoa oloa ei oo ainakaan ollut vielä, viime raskaudessa alkoi 4+4 ja ekassa 5+ viikolla.

Kohdussa tuntuu selvästi painetta, puristusta ja rakentamista :wink pyöräillessä varsinkin tuntee kohdun hyvin.

Kuopus on viikon ajan kommentoinut maitoa, et mamma on pipi ja ei oo niin paljon halunnut ottaa kuin aiemmin.
 
NÄLKÄ! Koko ajan voisi syödä. Mutta pieniä annoksia ja mielellään jotain ei kovin raskasta. Paha olo tulee aaltoillen, välillä ei ole mitään ja sitten yökötys hyökkää leukaperiin aivan yllättäen. Vieläkään en ole onneksi oksentanut. Töiden kannalta on hyvä, että huonovointisuus alkaa yleensä vasta iltapäivällä, mutta illat on välillä aika haastavia tuon vauhdikkaan esikoisen kanssa.
 
Täällä on jäätävä väsymys ja palelu koko ajan. Tänään neuvolan laskun mukaan 5+6.
 
Mun huonovointisuus on väistyny mut tosiaan väsy on. Ja sekös pelottaa et kaikki ei ois hyvin.
 
Ei oo vieläkää mitään. Ehkä jos oukeen kovasti kuvittelee ni jotain pientä nippamisga alamahassa.
 
Ny oon huomannu että avokki kiristää hermoja ihan pienillä asioilla, eikä siis tee mitään ärsyttääkseen kuha muuten vaan meikäläistä nyppii.
 
Mulla on 24/7 pahoinvointi vaihtunut iltapäivä ja ilta pahoinvointiin. Nyt muutamana päivänä klo 14-15 alkanut ja kestää siihen asti kunnes nukahtaa koko ajan pahentuen:arghh:
 
Mulla myös tahtoo puoliso kiristää hermoja ihan pelkällä olemassa olollaan :rolleyes: tänään on mahassa juilinut oikein urakalla, huoli meinaa vähän nousta, vaikka tiedän olevan ihan normaalia...
 
Mulla juilii myös. Ihankuun kohtu ois jo ylhäällä asti vaikkei oo juurikaan kasvanu.
 
Itellä kans ottaa päähän puoliso ja joka ikinen pikkuinen asia.Tänään aamupala ei maistunut oikein ja meinasi ulos tulla aamupala.Nyt 5+1.
 
Alavatsalla paineen tunne kasvaa. Tuntuu että maha pullahtaa jo ihan kohta esiin, varsinkin aamulla tuntuu selkeästi sellainen kova pinkeys tossa ihan alhaalla. Terkkakin toki sanoi, että maha luultavasti kasvaa nopeammin alussa kuin ekasta. En oo tästä kovin innoissani, koska olin toivonut ettei tarvis töissä vielä ennen joululomaa kertoa ns. ylimääräisille. Mut tää lienee toiveajattelua. Kun edes sinne ultraan asti pääsis ilman että maha näkyy....
 
Muakin on alkanut paleltaa, eilenkin oli neulepaita ja vielä villatakki siinä päällä, villasukat jalassa, eipä paleltanu. Nyt on ollu pari päivää tälläistä yleistä huonoa oloa. Eilen illalla meinasin jo oksentaa.
Ekas raskaudes oli kans jäätävä palelu - kesällä nyt kun oli ne kovat helteet niin mä palelin :D...
 
Takaisin
Top