Millaisia raskausoireita sinulla on?

Äää nyt ahdistaa ja vain pelkään hetkeä kun vuoto alkaa ja huuhtoo samalla pienen sintin mennessään :arghh:
 
Äää nyt ahdistaa ja vain pelkään hetkeä kun vuoto alkaa ja huuhtoo samalla pienen sintin mennessään :arghh:

Tsemppiä sinne kovasti :Heartred
Ei se vuoto välttämättä ala! Olihan siellä yksi pieni sykkeineen :Heartred
 
Ultrakuulumisia, kävin sitten yksityisellä kipujen vuoksi. Sikiö vatsasi viikkoja ja sydän pumppasi. Lääkäri huomasi että olin ovuloinut molemmista munasarjoista. Tämän jälkeen lääkäri alkoi tutkia lisää ja löysi kohdusta viitteitä siitä että kyseessä on ollut kaksoisraskaus mutta toinen ei ole lähtenyt kehittymään (tulin jo tästä surulliseksi mutta yhdestäkin hurjan kiitollinen!) Lääkäri löysi pienen verenpurkauman joka luultavammin on aiheutunut toisesta sikiöstä. Hän sanoi että vuoto voi alkaa tai olla alkamatta. Keskenmeno tulla tai ei. Mutta ei suoranaisesti sanonut että riski siihen olisi suurempi.Orgasmikielto toistaiseksi, sillä se aiheuttaa minulle voimakkaita kramppeja. Tuntuu että ultra ei oikeastaan tuonut minulle mielenrauhaa vaan huolta. Nyt ei auta kuin toivoa parasta. Onko teille muilla jo synnyttäneillä ollut näitä verenpurkaumia ja kaikki mennyt hyvin?

Ihana kuulla! Eli periaatteessa kivut oli merkki siitä toisesta keskeytyneestä. Toivottavasti tällä toisella kaikki menee hyvin loppuun asti:Heartred
 
Mulla on edelleen todella vähän mitään oireita. Välillä on kylmä ja rinnat ehkä hiukan normaalia herkemmät, mutta muuten ei mitään. Olen luullakseni viikolla 6. On kuiva olo ja maha kovalla, vaikka yritän muistaa juoda paljon vettä, alavatsalla on paineen ja painon tuntua. Kaikki housut tuntuu ikävältä istuessa.
 
Ultrakuulumisia, kävin sitten yksityisellä kipujen vuoksi. Sikiö vatsasi viikkoja ja sydän pumppasi. Lääkäri huomasi että olin ovuloinut molemmista munasarjoista. Tämän jälkeen lääkäri alkoi tutkia lisää ja löysi kohdusta viitteitä siitä että kyseessä on ollut kaksoisraskaus mutta toinen ei ole lähtenyt kehittymään (tulin jo tästä surulliseksi mutta yhdestäkin hurjan kiitollinen!) Lääkäri löysi pienen verenpurkauman joka luultavammin on aiheutunut toisesta sikiöstä. Hän sanoi että vuoto voi alkaa tai olla alkamatta. Keskenmeno tulla tai ei. Mutta ei suoranaisesti sanonut että riski siihen olisi suurempi.Orgasmikielto toistaiseksi, sillä se aiheuttaa minulle voimakkaita kramppeja. Tuntuu että ultra ei oikeastaan tuonut minulle mielenrauhaa vaan huolta. Nyt ei auta kuin toivoa parasta. Onko teille muilla jo synnyttäneillä ollut näitä verenpurkaumia ja kaikki mennyt hyvin?

Mulla ei oo ollu verenpurkaumia ollenkaan. Kaksosraskautta oon miettiny koska mulla on suvus molemmin puolin kaksosia, äidin puolella kahdet äidin sisaruksissa. Et saa nähä osuuko ny mun kohdalle kun äiti ja siskonsa on välttäneet kaksoslapset.
 
Mulla on edelleen todella vähän mitään oireita. Välillä on kylmä ja rinnat ehkä hiukan normaalia herkemmät, mutta muuten ei mitään. Olen luullakseni viikolla 6. On kuiva olo ja maha kovalla, vaikka yritän muistaa juoda paljon vettä, alavatsalla on paineen ja painon tuntua. Kaikki housut tuntuu ikävältä istuessa.

Mulla kans alavatsalla samat tuntemukset!
 
Hyviä kokemuksia tuntuu olevan ihmisillä kuitenkin nuista verenpurkauksista, kun lueskelin netistä. Ei tarkoita tuomiota suinkaan automaattisesti. Ja minulla se oli toistaiseksi pieni. Jos nyt siis vuoto alkaa, se tarkoittaa että hematooma vuotaa eikä suinkaan, että nyt menisi kesken. Runsas vuoto voi kuitenkin pahimmassa tapauksessa irroittaa alkion mennessään. Nyt vain maltan mieleni ja odottelen viikot seuraavaan ultraan. Mitään kun en asialle voi tehdä. Huh kun saa huolehtia, pitkät 7kk edessä kun nyt saa jo olla sydän syrjällään :Heartred
 
Hyviä kokemuksia tuntuu olevan ihmisillä kuitenkin nuista verenpurkauksista, kun lueskelin netistä. Ei tarkoita tuomiota suinkaan automaattisesti. Ja minulla se oli toistaiseksi pieni. Jos nyt siis vuoto alkaa, se tarkoittaa että hematooma vuotaa eikä suinkaan, että nyt menisi kesken. Runsas vuoto voi kuitenkin pahimmassa tapauksessa irroittaa alkion mennessään. Nyt vain maltan mieleni ja odottelen viikot seuraavaan ultraan. Mitään kun en asialle voi tehdä. Huh kun saa huolehtia, pitkät 7kk edessä kun nyt saa jo olla sydän syrjällään :Heartred

Ja sitten se huolehtiminen vasta alkaakin, kun lapsi on saatu maailmaan :Heartpink
 
Välillä sitä miettii että yhtä hullunhommaa tämä lapsien saaminen on ku jatkuvasti murehtii mutta on se kaiken arvoista:Heartred

Tänne on rantautunu raskausaivot. En muista mitään. Eilen tyytyväisenä ilmoitin hoitoon myöhäisemmän viennin, koska meen vasta yövuoroon, kunnes tuli sähköposti joka muistutti että minun pitää olla Mikkelissä aamulla kello 10. Argh. Ei muutakun hoitoon viestiä haittaako aikaisempi tuonti.. En muista enään mitään.
 
Ja sitten se huolehtiminen vasta alkaakin, kun lapsi on saatu maailmaan :Heartpink

Kyllä. Isommat jo 12&10v ja välillä ihan helisemässä niitten kanssa. Esiteiniin pitääs luottaa enempi ja venyttää napanuoraa. Murkku on taas niin herkkis et pieninki vastoinkäyminen kaataa maailman :wacky:
 
Onko joillain ollut wc pyyhkieässä venyvää valkeaa valkovuotoa? Onkohan normaalia?
 
Mulla on toistaiseksi näin 6+0 ollut hyvin vähän oireita verrattuna ensimmäiseen raskauteen.

Turvotus, ihan järkyttävää! Paino ei ole noussu, mutta pillifarkut ei enää sujahda kiinni kuin ennen. Tyylillä vatsa sisään, rinta ulos saa napin parhaiten sujahtamaan oikeaan reikään.

Iltaisin kun rentoudun niin saattaa tulla todella tiheästikin vatsan kovotteluja, ihan kuin harkkasuppareita, mutta ei mulla koskaan ennen ole tätä ollut niin ihmetyttää.

Pahoinvointia ei varsinaisesti ole ollut 1-2 vk sitten saatoin yökkäillä joillekin hajuille, mutta mennyt ohi. Saa nähdä tuleeko uudestaan.

Rintoja jonkin verran aristaa, väsyttää ja palelee, mutta ei muuta, mielestäni olen helpolla päässyt tähän asti.
 
Täällä alkanut kuvotus ja etominen tulla. Tuttua ekasta raskaudesta.. Kahvia ei tarvi enää juoda, kun pari päivää sitten vielä otin santsikupin :D nyt 6+4 viikot
 
Ei mitään täällä vieläkään. Satunnaisia hetkellisiä etomisia jos ruokailusta on pitkä aika, ja lämmin ruoka ei meinaa maistua. Nyt 6+1 enkä uskoisi vieläkään olevani raskaana.
 
Hiki haisee omaan mieleen ainakin aika voimakkallee, purkka myös on nou siis erilaiset hajuherkkyydet, rintojen arkuus, unettomuus, valkovuoto, turvotus, päänsärky,tunteet heittelee päästä toistee ja vatsassa jomottaa.
 
Täällä melko vähän oireita ollut, rintojen arkuutta ja ruoka maistuu liiankin hyvin :) Unet loppuu jo viiden jälkeen, tämä alkoi jo viikkoa ennen plussan tekemistä. Melko epätodellinen olo, kun ei ole juuri mitään oireita. Hyvin kevyitä menkkamaisia kipuiluja ollut nyt viikon verran.
 
Takaisin
Top