Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla alkoi 16+0 viikosta lähtien liitoskivut. Nyt 17+3 ja lähes jokapäiväisiä nuo menkkamaiset kivut. Nyt todellakin tietää olevansa raskaana. Alamaha on myös kosketusarka kohdun kohdalta, selkeästi alkanut nyt kasvamaan oikein urakalla, piti uusia alushousuja käydä ostaan kun edelliset alkoi painaan. Lonkkia särkee myös. Tää 2kk jatkunut yskä on jo lähes voitettu, joten onneksi voi jo hiukan taas kävellä, se helpottaa.

Sama täällä! Kolotusta joka paikassa. Nyt rv 17+ Selkä valvotti yöllä jonkin aikaa. Kylkiasento auttaa onneksi. Milloin pistää kylkeen, joskus puukon iskuja vatsaan ja välillä selkää särkee. Huomaa kyllä olevansa raskaana :grin
 
Täällä melkein kaikki oireet hävinneet. Välillä tuntee hentoja liikkeitä, mutta kipeät rinnat ja pahoinvointi on poissa. Vatsa kasvaa ja siitä muistaakin olevansa raskaana :)
Nyt 16+4
 
Onko kukaan vielä silloin tällöin joutunut oksentamaan.Alkuraskaudessa oksensin pariin kertaan ja tänään uudestaan.Muita oireita on rintojen pieni arkuus.
 
Mä oksentelen edelleen toisinaan aamuisin. Muuten on kyllä oikein hyvä olo, mutta jos olen nukkunut liian vähän ja edellisenä iltana syönyt väärin, niin aamulla tuntuu kyllä :yuck:
 
Mulla tulee randomista oksennuspakko vielä aamuisin kun on syönyt ja ottanut vitaminin. Se vitamiini vissiin aiheuttaa osittain sitä! Alussa oli joka aamu ja ilta. Nyt toosi harvoin. Rv17+

Kumpu kasvaa, sykkeet kuuluu mutta liikkeet ei tunnu.
 
Mulla on nyt alkanut aamuiset hammaspesut olemaan aika takuuvarma yökötyksen aihe. Ja alkuraskaudessahan en oksentanut ollenkaan. Täytyy varmaan kuskata työpaikalle hammasharja, että voi sit vähän myöhemmin aamupäivällä pestä.
 
Onko teillä muilla runsasta valkovuotoa, jopa kellertävää? Mulla se oli eka raskausoire ja jatkunut nyt kohta jo tänne puoleen väliin raskautta. Kaipa se on ihan normaalia..
 
Onko teillä muilla runsasta valkovuotoa, jopa kellertävää? Mulla se oli eka raskausoire ja jatkunut nyt kohta jo tänne puoleen väliin raskautta. Kaipa se on ihan normaalia..

Raskauden aikana runsas valkovuoto on täysin normaalia.
 
Täällä ensimmäiset harjoitussupistukset koettu. Näin ensikertalaisena meni kyllä tovi ennenkin tajusin mistä kyse, kun olivat täysin kivuttomia. Muutenkin tähän asti on selvitty ilman liitoskipuja ja isompia kolotuksia.
 
Mulla on kanssa nyt tullut joka päivä harjoitussupistuksia. Liitoskipuja on ollu jonkun verran, mutta ei mitenkään pahemmin. :)
 
Mullakin liitoskivut ilmoittelee itsestään. Varsinkin nuo häpyluun alueen kivut on ihan hirveitä, tuntuu, että koko toosa räjähtää :D
 
Takaisin
Top