Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mua kans paleltaa ja väsyttää ihan hirveästi. Ei mitenkään meinaa selvitä päivästä läpi ilman päikkäreitä. Nyt muutamana päivänä ei oo ees ollut etovaa oloa, mut ehkä oon vaan syönyt riittävän tiheesti. Oksentelua odotellessa, viime raskaudessa alkoi noin viikon päästä tästä..
 
Täällä 6+1 ja ekat yrjöt heitetty... Aamulla oli vielä ihan kohtalainen olo, mut pari tuntia aamupalan jälkeen air oksensin ja toisen kerran tunti välipalan jälkeen. Eilen oli koko päivän etova olo, tänään ollut koko päivän :sad001 Saas nähdä kauanko tässä raskaudessa oksennetaan, toivottavasti ei kauaa kun ei vaan jaksais!
 
Hyi tätä oloa... voin vaan rukoilla, että toisella kolmanneksella tämä ympärivuorokautinen etova olo jää pois ja toimintakyky palautuisi. Onko kukaan teistä muuten kokeillut noita sea bandin pahoinvointirannekkeita? T. Epätoivoinen
 
Sama fiilis Diana, olo on kyllä lamaannuttava. Ja vaikka kuinka koetan olla kiitollinen pienestä, niin silti meinaa itku päästä kun olo on tällainen :grumpy:
 
Mulla on nyt kyllä pullahtanut vatsa kunnolla esiin. Farkut alkoi kiristää, vaikka nappi oli auki. Pakko ilmeisesti siirtyä mammafarkkuihin tai toisenlaisiin housuihin. Olen vaan niin tottunut käyttämään farkkuja... Viikkoja nyt 8+1
 
Nälkä, nälkä, nälkä. Jatkuva nälkä. Ollut jo monta viikkoa. Syömisen ilokin lähtenyt kokoaikaisella syömisellä.
 
Minnihiiri84, onneks noita mammafarkkuja löytyy vaikka minkä mallisia niin ei sun tarvitse farkuista luopua! Mä itse kans tykkään käyttää pillifarkkuja :)
 
Viime yönä heräsin järkyttävään päänsärkyyn. :eek: Oli pakko herättää mies hakee särkylääkettä. Tuntui et joku paukuttaa vasaralla kalloon. Sitten meninkin oksentamaan. Jäätävää. Toivottavasti ei toistu. Tänään olllut kyllä todella yököttävä olo. Ei oikeen mitään tee mieli ja kaikki hajut etoo.
 
Tilannepäivitystä, oireet tänään 7+5. Pahoinvointi on jotain niin lamaannuttavaa ja töissä 8h näyttöpäätteen tuijottaminen ei helpota asiaa yhtään :sad001 Väsymys on tasaantunut, uni kyllä maistuu ja mieluiten makailisin sohvalla työpäivien jälkeen. Mutta kyllä itselläni tuo pahoinvointi vie nyt voimat ja ilon päivistä. Rinnat on turvonneet ja arat. Päätä särkee ajoittain, kahvinjuonnin jätin reilu viikko sitten, joten voi johtua osittain myös siitä..
Aiempien raskauksien (2lasta) aikaan on ollu myös pahoinvointia, mutta aika kyllä kuultanut muistot, että oliko yhtä voimakasta ja kauan kesti. Muistaakseni molemmissa loppui ekan kolmanneksen jälkeen..
 
Täällä nyt 7+2 alkoi kunnon pahoinvointi. Vähän toivoin että olisi pysynyt lievempänä niinkun ollut tähän asti. Eilen iltapäivästä alkoi kuitenkin olo huonontua huomattavasti ja tänään aamusta alkoi pöntön halaaminen. Mitään ei pysty syömään kun olo on niin hirveä ja sohvalla vaan makaan. Kiva oli pomolle soittaa kun viime viikon olin juuri keuhkoputkentulehduksen takia pois. Tänään olisi lääkäri ja täytyy todella keskustella että miten tämän kanssa tällä kertaa toimitaan. Viimeksi olin saikulla monta viikkoa putkeen, mutta tahtoisin todella välttää tällä kertaa. Rannekkeita olen kokeillut, mutta nekään ei auttaneet edellisessä raskaudessa.
 
Tänään 6+1, rintoja pakottaa ja tuntuvat kiinteämmiltä, nännit ovat normaalia herkemmät. Väsyttää. Repäisykipuja tuntunut tässä muutamana päivänä.
 
Tänään on taas ollut koko päivän kova alaselkäsärky :sad001 eilen ei ollut mitään. Onko teillä muilla tuntemuksia selässä?
 
Tänään on taas ollut koko päivän kova alaselkäsärky :sad001 eilen ei ollut mitään. Onko teillä muilla tuntemuksia selässä?
Mulla on aina välillä jomotuksia myös selän puolella. Kyllähän ne vähän huolestuttaa, mutta taitaa olla aika yleisiä. Vasta sitten, jos kivut on niin kovia, että pitää ottaa särkylääkettä, olisin oikeasti huolissani.

Mulla pahoinvointi oli viikonloppuna kateissa ja olin siitä jo vähän huolissani. Nyt se on kuitenkin palannut. Tämä aamu oli aivan kamala, kun voin koko ajan huonosti ja oksensin kaksi kertaa ennen kymmentä. Ilta on ollut vähän parempi, kun olen saanut pakotettua itseni syömään.
 
Mulla pahoinvointi tuntuu jo vähän lieventyneen mut sellanen heikohko olo koko ajan. Salilla kun oon käyny ni oon sen jälkeen ihan poikki, vaikka teen tosi kevennettyä treeniä. Maha on kans turvonnu ihan kauheesti ja välillä varsinki ruoan jälkeen ja iltasin näyttää siltä et olisin jo ainakin puoli välissä raskautta vaikka nyt vasta 9+1.
 
Mulla varmasti suurin syyllinen selkäsärkyyn on istumatyö. Sähköpöytä on, mutta nyt heikotuksen kanssa ei puhettakaan että seisoisin.
 
Mulla kans välistä maha turpoaa päivän aikana ihan hirveästi. Saas nähdä, milloin työkavereilla alkaa heräillä epäilyksiä, kun on koko ajan pussi pähkinöitä taskussa, että voi napostella edes jotain. Jatkuva etova olo vaan toistaiseksi.. Ja väsyttää ja palelee.
 
Alaselkää särkee täälläkin, vaikee pitää hyvässä asennossa myöskin esim. istuessa meinaa pyöristyä ulospäin, jos ei kiinnitä huomiota, mistä varmaan ne kivutkin johtuu.

Maha turpoaa päivän aikana valtavasti, voisi tosiaan luulla, että on jo paljon pidemmillä viikoilla :D

Mulla ihan kamala ientulehdus menossa, pitäis langata paremmin, mut aina väsyttää, nii ei jaksa...
 
Mahdoton nälkä koko ajan.. koko ajan saisi olla syömässä jotain. Eikä mitä tahansa, kaikki ei maistu. Lähinnä suolaista tekee mieli. Pahoinvoinnin tuntemuksia ei ole vielä suuremmin ollut, se huolestuttaa kun yleensä hyvin alkuvaiheessa minulla pahoinvointi alkanut... Nyt viikkoja 5+4.. ja lähinnä tuo jäätävän kova nälkä, rinnat todella arat (jopa liivien pitäminen tuntuu pahalta), alavatsaa turvottaa, alaselkä juilii ajoittain ja pieniä nippailuja/repäisy kipuja tuntuu vielä välillä alavatsalla... Mutta eniten huolettaa tuo pahoinvoinnin puuttuminen.. Mutta täytyy vaan odotella ensimmäiseen ultran vielä 1,5viikkoa... toivottavasti nähdään sitten kovasti sykkivä sydän :Heartred
 
Mulla vaan lievä yökötys, toi eilisen ruuan inho myös täällä. Pahin oire verenpaineen lasku, neuvolassa mitattiin niin yläpaine alle 100. Tuntuu ettei veri kierrä päähän ja käsiin asti ja oon kalpea kun lakana.
 
Täällä alkanut armoton väsymys.. Nukkuisin kokoajan. Etovaa oloa tulee töissä iltapäivällä, ja on hankala keskittyä töihin. Ei vielä ole tarvinnut kertaakaan oksentaa. Lisäksi olen alkanut kuorsaamaan oikein kunnolla, esikoisraskaudessa oli tämä sama.. Oon nukkunut eilen iltakahdeksasta puoli kahdeksaan aamuun.. :sorry: Sama vissiin alkaa nukkumaan esikoisen kanssa yhtäaikaa. Nyt siis 7+5 muistaakseni. Ja muistikin alkanut temppuileen ja oon äkäinen :confused:
 
Takaisin
Top