Millaisia raskausoireita sinulla on?

Koko ajan syötävä urakalla eikä mikää mandariini pidä nälkää vaan pitää olla kunnon evästä. Tai koko ajan sit napostellla jotai.
 
Mulla ei ole oikeastaan muita oireita, kun tissit arat. Välillä käy sellainen ihan pieni ellotuksen tunne joka menee kuitenkin ohi kun juo mehua tai vettä. Viimeksi pahoivnvoiti alkoi muistaakseni näihin aikoihin eli voihan tämä tästä vielä muuttua.
Viime kertaan verrattuna tää on vaan niin vaikea uskoa todeksikaan, kun viimeksi oksensin jatkuvasti ja melkein kaikki ruoka ja hajut tuntui etovalta. Ja väsytti ihan_koko_ajan. Nyt ei oikeastaan sitäkään.
 
Nyt on alkut myös iltapahoinvoinnit. Liekö ne johdu kovasta kuumuudesta ja kun nukutaan imettäen toistaiseksi nuorimmaista joka hikoilee sylissäni. Alkaa puhti olla poissa :D mutta en ole kuin kerran oksentanut! :D
 
Täällä ei ärsytys-kuikutus-ketjua, joten jatkan tähän. Mulla on kuvottava olo! Olen jo sängyssä valot poissa kun en jaksa muutenkaan olla. On jano ja samaan aikaa oksettaa kaikki :/
 
Täällä ei ärsytys-kuikutus-ketjua, joten jatkan tähän. Mulla on kuvottava olo! Olen jo sängyssä valot poissa kun en jaksa muutenkaan olla. On jano ja samaan aikaa oksettaa kaikki :/

On tuolla joku valivali ketju :)
 
Tänään mua on väsyttänyt ihan mielettömästi plus esikoinen käy hermoille ihan jatkuvasti :/ edelleen vähän jännittää, että olenko enää raskaana. Vaaleanpunaista, paksua tuhrua jäänyt tänään vessapaperiin melkein jokaisella käynnillä. Esikoisen kanssa ei muistaakseni ollut tällaista.
 
Ummetus(?!) Johtuuko tämä raskaudesta. Itselläni tällaista ollut nyt muutaman päivän ja ihan olen tukossa. Kauhea olo kun tuntuu että on täynnä tavaraa mutta mikään ei liiku. Kokemuksia? Mikä auttaa?
 
Ummetus(?!) Johtuuko tämä raskaudesta. Itselläni tällaista ollut nyt muutaman päivän ja ihan olen tukossa. Kauhea olo kun tuntuu että on täynnä tavaraa mutta mikään ei liiku. Kokemuksia? Mikä auttaa?

Täällä hep! Olo kans tosi täys ja maha kipeä nimenomaa ummetuksen takia. Oon syönyt ihan luumuja (reilun kerta-annoksen) ja johan toimi, tosin maha oli sen päivän ihan sekaisin ja hyöty jäi kertluonteiseksi. Pitäisi juoda vettä, syödä kuituja ja liikkua. Itellä tämä on hankalaa kun ei näillä helteillä ruoka maistu saati huvita kävelyllä käydä.
 
Jos ei luumut toimi niin suosittelen pegorionia, saa apteekista ilman reseptiä. Sopii raskaana oleville, itse kun sairaalassa makoilin niin söin säännöllisesti. On toki hintavaa mutta toimii, ei mene maha sekaisin ja pehmentää ulostemassaa.
 
Täällä myös ummetus ongelmana. Yrittänyt jouda paljon ja käydä kävelylenkeillä kun tuntuu ettei muuten liikahda mihinkään. Tosi täysi olo :bored: Olen kyllä suosiolla ottanut myös Pegorionia pussin jos ei muu ole auttanut. Toivottavasti ei tarvitse kärvistellä 30+ viikkoa ummetuksen kanssa :banghead:
 
Tänään mua on väsyttänyt ihan mielettömästi plus esikoinen käy hermoille ihan jatkuvasti :/ edelleen vähän jännittää, että olenko enää raskaana. Vaaleanpunaista, paksua tuhrua jäänyt tänään vessapaperiin melkein jokaisella käynnillä. Esikoisen kanssa ei muistaakseni ollut tällaista.

Itseäkin jännittää onko mahassa enää ketään elävää :/ verta tms ei tule mutta tuntuu että ne vähäisetkin raskausoireet ovat häviämässä. Pariin päivän ei ole rinnatkaan enää olleet arat juuri ollenkaan. No äklö olo tässä ny taitaa kuitenkin edelleen nostaa päätään mutta muuten ei oikeastaan mitään muuta.. Tuntuu niin ikuisuudelta odotella tuota ens tiistain ultraa :/
 
Onneksi muillakin tuntuu olevan ummetusta. Täällä kans yksi ulosteen panttaaja! Itse olen käyttänyt Laxosoftia ja on nyt toistaiseksi taas auttanut. Se on siitä hyvä, kun on täysin sokeriton ja melko lailla mauton. Luumuja yritin syödä, mutta tuli ällötysolo :depressed: muuten etova olo alkaa mennä pikkuhiljaa ohi. Tissit on vähän kasvaneet :grin muuten ei ole oireita, mutta en ole enää niin huolissani, kun terkkari ultrasi eilisessä neuvolassa
 
Mullakin oli ummetusta noin viikko sitten. En tiedä mitä tein kun suolentoiminta sitten palautuikin normaaliksi, vaikka en pysty juomaan edes kahvia nykyään! Mutta jostain suolen kohasta on vuotanu vähän verta. Sillon tällön huomaa pienen verimäärän. Onko muilla tämmöstä?
 
Oksennan, oksennan, oksennan. Tänään varmaan jo 10 kertaa yökkinyt niin kauan että jokunen tippa vatsahappoa nousee ylös, mitään oksennettavaa kun mahassa ei ole. Kaikki tulee samantien ylös ja ulos. Alkaa tuntua toivottomalta!
 
Ei tarkkaa muistikuvaa milloin viimeiset kuukautiset, eilen digillä 3+, luultavasti nyt mennään rv 5+1 - 5+5. Tänään huomasin, että rinnoista tihkuu nestettä (puristettaessa), voiko tosiaan näin ajoissa jo alkaa tuo? :confused004

Esikoinen syntynyt 6/17, imetys lopetettu 8/17 ja siitä muutaman kuukauden päästä ei tullut enää pisaraakaan.
Viime raskaudessa rinnat vuosivat todella paljon, mutta ei kyllä lähelläkään näin alussa.
 
Pari päivää ollut illat vaikeita, ällöttävä olo ja tuntuu, että kaikki ärsyttää ja väsyttää. Ja sänkyyn mennessä on tehnyt mieli itkeä, mitä ihmettä.. :shifty:
 
Nyt ei enää tissit meinaa mahtua liiveihin :wideyed: Tai ainakaan lemppareihin, pitää vissiin tyytyä ei niin kivoihin ku ei kauheesti huvita ostaa mitään välimallin liivejä vielä tässä vaiheessa :stop: Huoh.
 
Täällä on jotenkin tosi levottomat jalat olleet iltaisin nyt pari viikkoa. Äitiysvitamiinissa pitäs olla olla kyllä magnesiumia.
 
Tämä yöllinen huono olo ei ole kivaa.. Ku ei enää viitsi mitään syödäkkään tähän aikaan. Ja maha kurnii niinku ei olisi ikinä ruokaa saanutkaan vaikka Viinirypäleitä ja mandariinin popsin tossa vajaa tunti sitten. Ja Hyi äklötys ku astianpesukone oli ollut päällä niin se haisee yli pahalle metallille, ku oksennus meinaa senkin takia tulla keittiössä. Mukavaa tämä herkistynyt hajuaisti.. :smiley-ashamed004
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top