Millaisia raskausoireita sinulla on?

Itsellä aluksi oli noita repäsykipuja ja jomotuksia, ei kyllä enää. Rinnat on myös turvoksissa ja todella arat. Aamuisin etova olo ja muuten koko päivän sitten väsyttääkin.
 
Mulla vihloo alavatsaa vähän koko ajan. Ei menkkamaisesti vaan lähinnä sektioarpea. Ja vessassa pitää juosta koko ajan. Esikoisesta ei ollut pahoinvointia, lähinnä jäätävä väsymys ekan kolmanneksen ja tietyt hajut vähän etoivat, saas nähdä onko tämä erilainen raskaus.
 
Onko kellää ollu lämmön nousua raskausoireena?

Itsellä ollu nytte 1,5 viikkoa siinä ylimillää 37,5 nyt on ollu viime päivinä siinä 37. Mulla siis todettii poskiontelon tulehdus pe. Oon siitä lähtien syöny antibioottia. Tuntuu että tukkosuus on helpottanu. Nii jotenki tuntuu voisko tää lämmön nousu olla vaa raskausoire.
 
Alavatsaa toisinaan kiristää tuolta jostain syvältä, väsyttää (mutta toisaalta väsyttäny jo viimeisen vuoden kun paha raudanpuute), tissit kauheen kipeet ja aikas runsas valkovuoto. Ihan pari kertaa vaan tullu ehkä sellai semi etova olo, mutta karmii jo että jos tulee yhtä hirveä aamupahoinvointi kuin edellisestä. Alko noin 8 viikosta sillon ja kesti liian monta viikkoa. Halailin kaikki aamut pönttöä ja oksetutti niin paljon että välillä lirahti pissat housuun vaikka ei varsinaisesti ollu ees hätä.
 
Heiloo minulla on kaikissa raskauksissa ollut lämpö siinä 37,5 paikkeilla vaikka normaalilämpö on 36,5. Eli joo on mahdolista johtua raskaudesta.
 
Heiloo minulla on kaikissa raskauksissa ollut lämpö siinä 37,5 paikkeilla vaikka normaalilämpö on 36,5. Eli joo on mahdolista johtua raskaudesta.

Huh ku pelkään joutuvani siihe punkteeraukseen.. jospa tauti alkais olla ohi ja tää ois vaa raskautee kuuluvaa.
 
Mulla oireina on ollu etovaa oloa satunnaisiin vuorokauden aikoihin, sen lisäksi tisseissä tuntuu välillä ikään kuin aaltomaisesti kihelmöintiä..häijy tunne! nyt on kyllä ollu pari päivää myös menkkamaisia lyhyitä tuntemuksia alavatsalla. Toivottavasti normaalia...vähän jännittää, kun keskenmeno alkoi (alkuvuonna, vkoja n. 6-7)samanlaisilla kivuilla, mutta ehkä hieman voimakkaampana
 
Muokattu viimeksi:
Minulla oireena tällä hetkellä väsymys, jatkuva pissalla ravaaminen, närästys ja alavatsatuntemukset. Ja jotenkin semmone hönö olo. Turvottaa, mutta voi johtua toki viime päivien ruokavaliosta myös. Välillä palelee. Tänään myös huomasin, että nenä herkistynyt hajuille ja aamulla oli hetken ajan tosi etova olo. Jännäilen kun nyt 4+2 ja esikosta pahoinvointi alkoi muistaakseni 6 ja jotain ja johti lopulta saikulle asti. Tuntuis jotenkin, että oireita tullut selvemmin ja aiemmin nyt.

Tää väsymys on kyllä jotain aivan :mad: viimeksi jatkui koko raskauden ajan, oon vaan tällainen hormoniväsyjä :sorry:
 
Onko muita yökukkujia, heräilen alkuyöstä lähes joka yö poikkeuksetta ja ei saa millään nukahdettua :sad001 osittain syynä varmasti etova olo sekä wc käynnit. Minullakin naama kukkii ja rasvoittuu helposti, kuten myös hiukset.
 
Mä herään aamuyöllä enkä saa enää sit unen päästä kiinni. Viimeks valvoin yleensä 02-04 välillä mut nukahdin sen jälkeen. Nyt herään puol neljän ja neljän välillä eikä tuu enää uni. Naama kukkii täälläkin...
 
Täällä heräilly plussasta asti joka aamuyö kolmen ja neljän välillä eikä uni tuu uudestaan ja töissä pitäisi jaksaa :arghh:
 
Mina taas nukun ku tukki. Voisin nukkua vaan suurimmanosan päivästä. Yöheräilyä on sen verran, että yhen kerran pitää joskus yhden aikaan käydä pissillä, mutta kun meen takas sänkyyn niin nukahdan samantien.
Naama rasvottuu täälläkin tosi helposti.
 
Mulla on ollu nyt sitä että herään 6-7 tunnin unien jälkee vaikka tavallisesti nukun 8-9 unia. Osittain vessahätä syynä tähä ja miehen herääminen töihi.
 
Täällä jano, jatkuva pissalla ravaaminen, alavatsan nippailut, nivusten repäisykivut ja unettomuus! Siis mua väsyttää mutta uni ei tuu. Viime yönä oon nukkunu 3h, sen ajan ku otin esikoisen aamuyöstä viereen nukkuun. Onneks pystyy nukkuun päikkäreitä.
 
Viime yönä unisaldo huimat 2h. Naapurit möykkäsi ja herätti klo 00.00 enkä saanut enää koko ylnä unta. Eli näköjään jos mä jostain syystä herään yöllä ni uni ei enää tule. Aikaisempina öinä tuo syy oli tunkkainen ilma et piti nousta avaamaan ikkuna. Tänä aamuna klo 4 iski jo väsymyspaniikki ku tajusin et kello soi parin tunnin päästä ja oon nukkunu 2h. Se paniikki-itkeminen ei kyllä auta asiaa yhtään
 
Tänää ensimmäiset huonovointisuudet. Oksettaa. En pysty juomaan lasista mitään, koska oon haistavinani siinä jonkun pesuaineen tuoksun ja tekee pahaa. :depressed::yuck:
 
Mullakin tullut huonovointisuutta. Lähes kokoajan oksettaa ja on etova olo. Aamut menee pönttöä halaillessa ja mikään ruoka ei meinaa maistua
 
Takaisin
Top