Mikä pännii

Varmasti hormonit käy eläinten nenään ja osa reagoi. Mut tommosta kuonon painamista pissalätäkköön ei kyllä sais tehdä, sehän on ihan selvää fyysistä kurittamista. :sad001 Vaik ymmärrän hyvin, et menee hermo eläimeen, ku mullakin välillä koiriin. Mut kyl niitä muitakin keinoja on ja eläimet on fiksuja, ne tajuaa. Turhaa pelkoa ja ahdistusta vaan eläimelle ja omistajan arvaamaton käytös saa eläimen levottomaksi ja käyttäytymään ehkä yhä omituisemmin. Olen pahoillani, en halua mitenkään pahoittaa mieltä ja koitan muotoilla tän kauniisti.
 
Et ole pahoittanut mun mieltä. Eipä se olis muuten tajunnut miksi joutuu vessaan arestiin, siitä pissan haistamisesta meni 2 sekuntia kun se oli vessassa oven takana.
Koiralle en ole sitä tehnyt kun ei se mitään olis auttanut, otettiin nuorempi vahinkopentueesta ja se oli oppinut 10 viikkoon mennessä että vain ruoan kanssa saa vettä, no se joutui ahmimaan sen veden sisaruksen kanssa kilpaa. Yli 6 kk meni ennenku se tajusi ettei vesi lopu juomalla kupista. Se joi ja kusi, sille ei voinut yöksi jättää pentuaikana vettä ollenkaan yms.
Jos koirilla on rajat niin kyllä kissallakin pitää rajat olla, ei se voi mitä tahansa tehdä. Kyllä sitäkin voi kieltää ja laittaa arestiin.
 
Meil on kans kissat uitettu kusessaan ja sit heitetty jäähylle. Kahesta kissasta jouduttiin jo luopumaan (eläintalolta) kun toinen oli kiusattu eikä käyny laatikolla ja toinen sit alko kusee verhoihin. Nyt on harkinnassa yhestä luopuminen kun kuseksii välillä sänkyy ilman syytä.

Joo onhan se tympeetä luopua mutta jossei selkeetä syytä löydy ja esim laatikot pihtaat ja eri hiekkoja kokeiltu niin mä en ainakaa lasten kanssa halua kytätä viel kissojen perää. Vaikka eläimistä tykkään niin oon silti enemmän koirien perää...
 
Kyllä mullakin menee välillä hermo noihin katteihin ja varsinkin raskaana tuntuu olevan pinna kireällä. Toinen kissa on innostunu kynsimään portaiden kaidetta/seinää :| Kauheen kiva, ollaan asuttu tässä vajaa vuosi. Kynnet on leikattu ja niillä on oma puu, jota kynsiä, mut ei auta. Tuntuu et se mielenosoituksellisesti käy siellä kynsimässä, kun ei olekaan enää niin aikaa huomioida niitä :/
 
Meillä oli pitkästä aikaa sellainen perseily kissalta et piti komentaa sitä. Normaalisti ei tarvitse sanoa kun ei niin lopettaa ei halutun asian tekemisen.
Tänään on sellainen vapaapäivä et en oo saanu mitään aikaseks. Eilen kävin kaupassa ja siivoilin ja virkkasin. Tänään oon vaan lämmittänyt uunia ja syönyt.
Kai sitä nainenkin joskus voi hengähtää vapaapäivänä? Vaikka kyllä tunnen huonoa omatuntoa kun en ole saanut mitään aikaiseksi... Se nyt on ollut jo vuosia ongelmana että vapaapäivinä pakko tehdä mitä työpäivinä ei jaksa/kerkee tehdä, sit huono omatunto jos vaan oot...
 
Mun on ollut nyt pakko välillä luovuttaa kunnes jaksa ja omantunnon tuskat on sitten kamalat niin melkein mieluummin on sit tehny jotain vaikka en jaksakaan mut kai se on opeteltava olemaan itselleen vähemmän ankara...
 
Mua ärsyttää kun oon niin väsynyt.. Just jaksaa työpäivän ja sen jälkeen makaan vaan sohvalla! Inhottaa aina vastata esikoisen leikkipyyntöihin että äiti huilaa nyt vähän.. Oon miettiny sairasloman hakua..
 
Naa87 Minäkin oon miettinyt saikkua, mutta olkapää on kohta siinä kunnossa että en saa sitä liikkumaan, kun se on niin kipeä niin miten tällä kohta voi mitään mummoja hoitaa...
 
Hitto ku papu painaa vissiin rakkoa ni herään kesken unien vessaan, mitä en ole tehnyt sitten kaksosten loppuraskauden :P
 
Mun pitää kans joka yö käydä vessassa, pysyis edes tässä yhessä kerrassa ettei ainakaa useammin tartte jatkossa :D
 
*ärinää* kyllä taas pistää sapettaa kun ex väitti et kaikki meni viime viikolla hyvin ja eilen lapset ihan todella väsyjä, pojalla naarmu otsassa jonka sanoo tulleen exän nyxän lapsen heittämästä lautasesta (tää muksu on jo vuosia ollut väkivaltaan taipuva) ja tyttö valittaa kun ei saa kunnolla nukuttua toisessa päässä kun ei saa melatoniinia (kyllä, annan 0,5mg koska vuosia nukahtamisvaikeuksia ja itsellä oli myös lapsena ja olisin toivonut apua siihen silloin).

Taas mietin, olisiko lasten parempi pääsääntöisesti olla luonani, jos toinen ei vain osaa ajatella kuin itseään, eikä osaa nähdä asioita jotka voisivat olla lapsen parhaaksi :sad001
 
Kyllä ottaa taas aivoon. Mä imuroin, laitoin ruokaa ja siivosin muutenkin. Sit nyt pitäis 9 aikaan illalla lähtee käymään mun isän luona sen takia kun mies haluaa, mä en jaksa enkä nyt halua. Yli viikkoon ei ole ollut kahdenkeskistä aikaa kun isäntä tullut aina kotiin kun mä oon ollu jo nukkumassa ja mä oon herännyt aamuvuoroihin ja isäntä ollut jo töissä sitten taas kun mä tuun töistä. Mä en ymmärrä miksei nyt olis vaan voitu nauttia yhteisestä ajasta, vaan olis pitänyt päästä mun isän luokse saunomaan ja kaljan juontiin vaikka aamulla on isännälläkin aikainen lähtö..
En taas ymmärrä, ehkä se ei sit kaipaa sitä yhteistä aikaa kumminkaan vaikka se siitä puhuu...
 
Mies pännii niin tuhottomasti taas! Sovittu jo aikoja sit että meen meidän autolla reissuun viikonlopuksi ja nyt hänen tytöllään onkin kaverisynttärit su (unohti), autolla pitää päästä viemään kun bussilla ei voi mennä "joutuu kävelemään kilsan eikä tiedä miten niitä menee" eikä voi kysyä exältä voiko se viedä tytön. Mä sitten laitan suunnitelmani kokonaan uusiksi ja joudun määränpäässä käveleen heti juna-asemalta eestaas 10 km koirien ja raskaiden kassien yms kanssa kun liikkuminen muutenkin usein vaikeeta / en pääse lähtemään ollenkaan reissuun? Raivostuttaa!
 
Mies pännii niin tuhottomasti taas! Sovittu jo aikoja sit että meen meidän autolla reissuun viikonlopuksi ja nyt hänen tytöllään onkin kaverisynttärit su (unohti), autolla pitää päästä viemään kun bussilla ei voi mennä "joutuu kävelemään kilsan eikä tiedä miten niitä menee" eikä voi kysyä exältä voiko se viedä tytön. Mä sitten laitan suunnitelmani kokonaan uusiksi ja joudun määränpäässä käveleen heti juna-asemalta eestaas 10 km koirien ja raskaiden kassien yms kanssa kun liikkuminen muutenkin usein vaikeeta / en pääse lähtemään ollenkaan reissuun? Raivostuttaa!

Ompa fiksusti ajatteleva mies taas.. Mut näitä on niin nähty välillä...
Täällä onneks molemmilla autot niin pääsee sillo ku haluaa mut isäntä ajaa jos mä en jaksakaan yms..
 
Ompa fiksusti ajatteleva mies taas.. Mut näitä on niin nähty välillä...
Täällä onneks molemmilla autot niin pääsee sillo ku haluaa mut isäntä ajaa jos mä en jaksakaan yms..

Juu musta tuntuu että tää kuuluu taas tohon kategoriaan, ettei oikein ymmärrä tätä raskautta (ehkä sitten joskus...) eikä halua aiheuttaa mitään hässäkkää tyttärensä perheen päässä. Mutta silti, minä olen helposti kiukustuva hormonihirviö muutenkin ja se konflikti siirtyy helposti meidänkin perheeseen jos ei yhtään osaa ajatella. Sitten ollaan kaikki sodassa, siinäpä ukolla selvittämistä :D
 
Takaisin
Top