Mikä pännii

Oon mä ehdottanu perheneuvontaa ja kotiapua yms mutta mies vaa vihaa vieraita ihmisiä, sen takia meillä ei ees saa käydä ketään kun hän ei niitä tunne! Oonki monta kertaa sanonu et eihään se voi tuntee jossei tutustu. No ei sekään käy. Ei hän haluu tutustuu. Esim joku aika sitten kun iskän veli kuoli ja sen sisko oli käymässä täällä päin ja sanoin toki et voivaat tulla käymään meillä niin johan mies pahotti mielensä kun hän ei tunne!! Isäni on 68v ja siskonsa lähemmäs 80v enkä oo kun joskus 5vuotiaana nähny niin enhän mäkää sitää tunne. No tuli ne käymää mut johan sain ennen sitä mäpätystä kun en häneltä kysyny eka...

Ja on toi mies joskus ollu vapaaehtosestiki osastolla ja joskus on joutunu suljetulle kun menny hermo johonki... Onneks ei oo kuitenkaa mikää väkivaltanen ehkä ennemmin minä kun hermostun rupeen viskoo tavaroita ja meil onkii pari reikää ovessa ja seinässä ku oon riehunu.... (Oon kyllä iteki ollu psykoterapiassa joskus)

Huhhuh mitähän hulluja meki ollaa :'D
 
Joo pilvilinna munki mies jaksaa valittaa noist kotitöistä KUN HÄN KÄY TÖISSÄ. Tyylii ku lähen kaverille päivällä niin heti ekana rupee mäpättää että ruoka, kahvi, lämmitys. No näihin kaikkiin menee aikaa n. 30min +lämmitys n. 1h niin joooooo mies tulee 13.20 kotiin niin en voi aamu 9 lähtee kaverille rauhallisin mielin. Onneks nykyää ei enää niin paljoo valita ku taannoin kävi työterveydessä flunssasta ja sano hoitajalle että vaimo ja poika tartuttanu kun käyvät leikkipaikoilla yms päivällä niin hoitaja oli vaa puolustanu muaa että hän ymmärtää miks mä haluan käydä kun päivästä toiseen istuminen kotona tekee hulluksi :D se vissii oli vähän kolahtanu.. Mä aina valitan anopille tota tolloa ja se sit juttelee pojallee :D
 
Hyvä, että ootte ollu molemmat avun piirissä ja sit vaa uudelleen ku siltä tuntuu. Vaik vähän jo ennakoidenkin, ku ei varmaa helpommaks muutu ku vauva tulee.:Heartred Nyt varmasti tulee raskauden aikana tarkasteltuu tilanteita lisää. Miehelle voi sanoa, et nyt ei enää lasten tultua ajatella, mikä hänestä on mukavinta, vaan mikä on lapsille parasta! :happy: Jaksamista ja voimia arjen haasteisiin sulle Jupa! :Heartred
 
Juu ja ääritilanteessa vaan näkemiin, suomessa on tosi hyvä turva yh äideille, varsinkin jos on useampi ku yks lapsi. Anteeks, mutta mun silmiin ihan jäätävää luettavaa...
 
Noh mutta puolustukseks niin harvemmin niitä hyviä juttuja alkaa yhtäkkii jakamaa :D että ei se vaa sitä huonoa ole... Ja totesin jossai aiemmin että minustahan ei yh äitiä tule. Lapset jää miehelle ja mä jatkan omaa elämääni viikonloppuäitinä. Siis jos ero tulis
 
Mä meinasin valittaa, et mulla on kolmas päivä migreeniä ja oon ihan loppu sen takia, ja että miehellä on liian pitkiä päiviä, koska siellä töissä on nyt helvetin vaikea tilanne, mutta on meillä muuten hyvin asiat. Mulla on hyvä ja kiltti mies, joka tekee kaikkensa meidän eteen.

Tsemppiä :Heartred
 
Jupa, miten uskaltaisit jättää lapset isälleen, jos se ei muista ruokkii niitä ja pelaa vaan koko ajan ja huutaa että hiljaa? :nailbiting:
 
Siten että oon niin karu että mä en anna sen jatkaa rauhallista poikamieselämää. Kyllähän se sit oppii kun on pakko.
 
Pilvilinna, mä en nyt muuhun edes yritä ottaa kantaa, kun kiehuu sun puolesta, mut haluan vain sanoa että se ei todellakaan ole ok, jos mies sanoo että tekee mieli tintata jollain naamaan! Herranen aika! Se on jo uhkaus fyysisestä väkivallasta, eikä sellaista tule kuunnella yhtään!
 
Tää on hankalaa, kun on kaks erilaista ihmistä. Mie oon joka haluis juttelemalla käydä läpi. Mies on taas jolla lähtee lapasesta ja lyö läskiksi.. Ja tuntuu, että mikä jakomielinen toi on. Ei meillä nää riidat ikinä tuu olee tän helponpii.. Pahenee vaa vissii :shifty:
 
Pilvilinna: Mä suosittelen, et heti vaan jalat alle, jos ikinä sua pelottaa teidän kodissa miehen takia! Mä olin kerran liian pitkään sellasessa suhteessa, missä pelkäsin. Sit ne pelot kävi toteen ja pääsin onneks siitä pois, mut oli vaikeaa!! Siitä opin, että ei tarvi odottaa tekoihin (lyönnit, töniminen, estäminen, tavaroiden heittely, kiinni pitäminen, tms.) vaan heti kun oma vaisto sanoo, ni pois vaan ja äkkiä! Kaikki asiat ei valitettavasti selvii puhumalla. Mun vamhempien suhde aikanaan oli samanlainen ja oon niin ylpee mun äidistä, joka silloin lähti meidän lasten kanssa pois ja anto sitä kautta myös mulle esimerkin, ettei huonoihin ja vahingoittaviin suhteisiin vaan jäädä. Toivottavasti teillä ei ole tästä ihan kyse, mut varmuuden vuoksi. Näitä naiskohtaloita on Suomessa ihan liikaa!! :blackeye::sad010
 
Huhhui jupa ja Pilvilinna noita miehiä :sad001 Mä mietin sillon, kun oli tosi huonoja aikoja että ei sillä väliä kuinka ookoo tai normaali mies välillä olis vaan se, minkälainen se on huonoimmillaan ja onko se sitä valtaosan ajasta. Mulle on muutamana päivänä nyt tullut niin pahat flashbackit niistä huonoista ajoista että nyt täytyy tehdä miehelle selväks etten yhtään ala katsomaan sitä vttuilua mitä sillon vuosia sitten oli. Nyt lähden jos tarve vaatii, vaikka meillä ei väkivaltaa tai sillä uhkailuakaan ollu koskaan.
 
Ei tsiisus, ei Kyl ikävä miehiä sit yhtään ;D

Itse olen ollut vaikka missä suhteessa, myös väkivaltaisessa ja kaikista on yhtä vaikeaa lähteä jos itse on sitoutunut. Ex erosin, koska hyvin kuvaavasti otti työn vastaan vaikkei lapsille hoitopaikkaa, koska hänen pää ei kestänyt kotona.
Nykyään on sentään sellainen ihana möröttäjä jonka kanssa voi puhua ja toinen kuuntelee, mutta intiimiys vähän hakusessa :/

Pännii: Ex, jonka kanssa valitettavasti nuo Ihanat 6v kaksoset, oli käyny ainakin pikaisesti lapsen kanssa saunassa jolla juuri oli laitettu kipsi (ei vedenpitävä). Ai että sitä kiroilun määrää päässä tänään kun kuulin tuosta lapselta ja Just maanantaina oli kyseinen henkilö manannut Pk hoitajat kun eivät sanomatta tajunneet rajoittaa lapset kipsarun käden käyttöä ja laittoivat hihaan. Siis hänen mielestään lastenhoitajien pitäisi olla sairaanhoitajia kerta pitäisi tietää ilman et kertoo miten käden kanssa toimitaan. Ei aina tajua häntä >.<
 
No nyt pännii ja huolella!! Hemmetti soikoon mun iPhone lensi vessanpönttöön!!!! Miten mä nyt olen yhteydessä ulkomaailmaan, muuten kuin koneella? Pitäiskö lähteä suoraan ostamaan uus puhelin vai toivoa ihmettä, että se 48 tunnin päästä toimii?! AAAARRGHH!!
 
No nyt pännii ja huolella!! Hemmetti soikoon mun iPhone lensi vessanpönttöön!!!! Miten mä nyt olen yhteydessä ulkomaailmaan, muuten kuin koneella? Pitäiskö lähteä suoraan ostamaan uus puhelin vai toivoa ihmettä, että se 48 tunnin päästä toimii?! AAAARRGHH!!
Jos et oo vielä laittanut, niin riisin kanssa johonkin rasiaan, riisi imee kosteutta! jos siis haluat yrittää pelastaa sen puhelimen
 
Jos et oo vielä laittanut, niin riisin kanssa johonkin rasiaan, riisi imee kosteutta! jos siis haluat yrittää pelastaa sen puhelimen

Kiitti! Onneksi järki pelas sen verran et heti googlasin mitä pitää tehdä ja löysinkin tuon riisivinkin. Riisissä on :) Kiva nyt vaan jännittää kaks päivää et lähteekö se vielä toimimaan..
 
Takaisin
Top