Mikä pännii

Pilvilinna

Kunnioitettu kommentaattori
Mikäs pännii?

Aloitan. Pakko saada turtattaa. Poika edelleen 38,2 asteen kuumeessa ja itellä mää oksentelut ja pahoinvoinnit vie voimia jo iteltään.. Ja siinä pysy sit 2,5veen perässä. Voi elämä!! Mies menee illaksi töihin ja nyt aamun tehny koneella töitä.. Miks miks? Miksiiiii? Silmät luppaa kiinni ja oksettaa ja tää joka on oikeesti kipee ni virtaa löytyy enemmän kuin lupa ois...
 
Oi ihanaa mikä ketju!!! :D tätä odottamisen auvoisuutta mutta kun vituttaa kaikki niin vituttaa.. pääsääntöisesti parisuhde..
 
Joo minuu kans vähä pännii toi mies.. Koska se tiesi, että oon pahoinvoiva ja peli poikki jokaisessa raskaudessa. Ja ite ehdotti ekana keskenmenojen jälkeen toisen yrittämistä vielä.. Ni ottaa välillä päähän tuo tuskastelu ja valittaminen ja se ihanku oikeesti tahallaan olisin pahoinvoiva...

Kyllähä se auttaa ja tekee paljon, mutta ei nyt sen enempää mitä ite normaalisti, joten valitus "liiasta ja ylimääräsestä" ärsyttää, koska ite hoidan ne yksin mitä hän nyt "joutuu' tekee parin viikon ajan kunnes nää olot helpottuisi. Kai se on liian hyvälle oppinut.. Mut siis ärrrrrr...
 
Raivostuttaa varmasti, oon ite tullut siihen tulokseen, ettei noi osaa ajatella mitään muuta kun itseään... No eilen mun mieheni sitten pokkasi vuoden mies palkinnon itselleen tästä "huomaavaisuudesta".. olen hänen mielestään liian lihava ja ei mahan kuuluis olla näin iso vielä tässä vaiheessa. Voi vitun idiootti, kannattaiskohan vähän perehtyä aiheeseen ennenku alkaa loukkaamaan toista :sad001
 
Jennamarina, olipa rumasti sanottu! Ei ihme, jos suututtaa :mad:

Mua pännii migreeni. Taas toista päivää päällä. Mutta tämä on vika kerta kun olen raskaana. Tämän vauvan jälkeen aion etsiä kunnon lääkkeet ja elää koko loppuelämäni ilman kipuja...
 
Meillä mies ei onneks ikinä kommentoi mun painoa tai vatsan kokoa. Mut kotihommia sais kyllä tehdä enemmänkin käskemättä tai pyytämättä. on se onneks ny ku mun on ollu huono olo ja lepo auttaa, ni antanu nukkua ja sit leikkinyt sen aikaa meidän esikon kanssa.
 
Mua pännii tää väsymys ja alaselekä kivut. Ei oikein pysty /jaksa tehä mitään. Ukkoki ottaa välillä kaaliin kun ei tunnu ymmärtävän tätä väsymystä. Hän on jääny vähemmälle huomiolle niin siitä kitisee. Oon yrittäny selittää että kun väsymys on kaatava niin mä en pysty keskittyy höpöttämiseen.
 
Jos mulla olisi mies joka kommentoisi vatsaani lapsen muutosten takia, niin en hyväksyisi. Ei oikeutta!! Voiko olla loukkaavampaa. Aarghhh!
Mua veetuttaa se että nainen tekee kaiken (hoitaa lapset,tekee kotityöt ja käy töissä)ja kokee kaiken(raskauden;synnytyksen)..Naisella on lisäksi kaikki huolet lapsesta ym.
Ei miehet tajua tietenkään vaik kuinka näkis ja puhuis niille naisen näkökulmasta asiat. Mua siis veetuttaa et ne pääsee niin helpolla!!!
 
Muokattu viimeksi:
Ihan täysin samaa mieltä!

Sitten on nii vitun vaikeaa olla oman pojan kanssa asiallinen... No onneks ei oo paljoo kotona, sit kun oloista pääsee eroon. Saa olla herra täysin yksin. Eikä poikakaa häirihe. Vaatii 2,5vuotiaalta ja muilta täysin erilaista kohtelua, kun itse antaa muille. Sitten kun sanoo asiasta nii ei hän. Ei. Ei. Äske huus pojalle niin ei voinu myöntää, että huusi. Kun en pidä, että huudetaan. Kun hän sano vaa. Joo.. Sit minä vaa haluan riidellä..... Meilä on äärimmäisen rauhallista pojan kaa kun tuo on töissä... Kotii tulee niin ei mee kauaa, kun vittua mätetään.. Onneksi tekee pitkiä päiviä!
 
Aaaagh Pilvilinna sun mies kuulostaa ihan mun mieheltä sillon ku lapset oli ihan pieniä... Helevetin raskasta aikaa oli. Oli meinaan ero lähellä, ihme et selvittiin. Nyt onneks meininki eri PAITSI viime päivinä. Hitto, yks on lomalla ja saa aamupäivät olla itekseen. On tehnyt enemmän kotitöitä, mikä tarkottaa et nalkuttaakin herkemmin jos mä en tee. Nillittää jos en heti ruuanlaiton jälkeen ole siivonnu jälkiä. Muutenkin jotenkin vttumainen. Gnnaaah! Kiitos kun sain avautua.
 
Mullaki suurin veekäyrän nostattaja mies.. Äijä ollu saikulla vähän välii kun työpaikka surkee ja ei motivaatiota yms. Sit se vaa kotona pelaa pleikalla ja pyytää kahvia, onko ruoka lämmin, mikset oo hakenu puita, mikset oo lämmittäny miksen ylipäätää jotain oo tehny heti aamusta. Aina ku haluisin käyä jossain niin miks mun pitäs lähtee jolleki kaverille ku voin olla kotona. Muutenki ihmisten näkeminen yliarvostettua. Sit kun hän on ollu yksin pojan kaa kotona kun oon lähteny kouluu illalla niin poikahan syö mun kaa n. 12-13 ja menee päikyille n. 13-14 ja nukkuu jonneki 16-17 noh minä tuun sit kotii 18.30 ja poika rupee HETI repimää keittiöö. Kysyn onko syöttäny niin EI. Ei kuullemma oo pyytäny!! No ei kai ku yks aina vaa huutaa pää kiinni ku pelaa vaa.......... No okei ei meillä aina näin ole mutta sit on kausia ku pelkästää tätä....
 
:confused: Kuulostaa kamalalta Jupa!! Miten sä jaksat? Oisko teille joku perhetyöntekijä hyvä sit, ku uus vauva tulee? Toi ukko on pakko saada kuriin! :sorry: Ihanku sul ois yks iso lapsi lisää.. Toivottavasti saatte asian kuntoon, mies tarvii selvästi apua oman jaksamisen kanssa ja toi pelaaminen on ongelma. Se on kuitenkin isä, ja vaik oma isänsä ois ollu hirvee, ni hän voi olla hyvä isä, eikä alistua siihen surulliseen sukupolvia kestäneeseen kurjisteluun.. Tälleen ulkopuolisena sun tekstien perusteella sun mies tarvii ihan oikeeta apua kyl. Sanon tän vaan hyvällä, koska oon huolissani. :Heartred
 
Joo... Täällä mies vittuili koko illan.. Seitsemästä puoleen yhteentoista vaikka pyysin on hiljaa. Nukuin sohvalla ja hyvä oli.

Ihmettelen välillä minkä helvetin vajakin oon nainu.. Eilenkin valitti tietyistä tilanteesta, sitten sano joo ei se ollu edes se, kun se oli joku.. En muista.

Valittaa jos joutuu kotihommia tekee yksin (HARVOIN) niin hälle kaatuu kaikki päälle (jos hän esim tiskikoneen tyhjentää). Sitten valittaa kun menee yhdes tekemään, että normi puheilu on neuvomista ja vittuilua, että hänen tekis mieli tintata jollai naamaa. Herran jumala itkin, että tästä lähtien saa tehdä hommat iha yksin, että jos tuun avuksi niin häntä se vituttaa. Mutta sekään ei käyny, kun hänestä on kiva yhdessä tehdä. WOOOT!? Oonko jonku jakotautimielisen kaa. Taidan olla. Sitten hän väitti eilen lopettavansa vittuilun. Joo se tarkoitti "nyt lopetan, mut TATATATATAA" X1000. Ei vaan osannut lopettaa. Häntä vituttaa kaikki järjen vastaset siivot. Kun poika ei oo mikään siisti vielä. Häntä vituttaa se kun se tekee järjesvastasia siivoo. Ja miekin teen, kun en kykene oloista heti siivoo astioita koneeseen vaan huolehdin itseni ja pojan eli välttämättömät. Ja eilen hän mätkätty sohvalla olevista keksin muruista, net oli jätetty toissa iltana enkä sanonu enkä siivonnut. Sanoin että minkähän takia. ETTÄ KORJAAN NE KUN OLOILTANI KYKENEN, ETTÄ EI SINUN NISKAAN KAADU KAIKKI. JA MINÄ NE TÄNÄÄN SIIVOSINKI! :smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry002:angryfire:angryfire
 
Takaisin
Top