Mikä pännii

Kyllä mul on lumiat tippunu pönttöö ja lutakoihin ja silti toiminu ilman mitää kuivatuskikkoja :D
 
No itseasiassa siitä syytän miestäni :D Omilla kämpillä aikoinaan pidin kännyä sängyn vieressä lattialla ja eikös tää mies ollu just ennen nukkumaan menoa laittanu sprite mukin mulle juuri kännyn paikalle ja minä tietysti kuten joka ilta tottumuksesta laitoin mitää kattomatta kännyn omalle paikalle ja lumps :D Voi perk....
 
Tää syöminen. Inhoon syömistä! Vittu muuta tee kuin syö ja syö. Joka ilta iha tunkkainen olo, kun pitää syödä iha vetust... Koska muuten tulee sikahuono olo.. Inhoon syömistä! Vidduuu..

Ja perse mikä läski must on tullu.. No... Vit.. Ei voi oikeesti mitää..
 
Pilvilinna tiiän tunteen :D ite sentään pystyn liikkua kun huono olo vaivaa vaan nälkäsenä, mut on toi jatkuva syöminen aika rasittavaa.... "oho, 2 tuntia menny, aika syyä taas.. mitähän tekis mieli, jotain kevyttä..? Eiiihh todellakaan.."..
 
Mun kännykkä ei sit enää herännyt henkiin! No ei se mitään, hommasin jo uuden, mut nyt pännii etten pässi ollut tehnyt varmuuskopiota siitä sit helmikuun jälkeen!! :smiley-angry017 Sinne meni lähes koko vauvavuoden kuvat! Mies lupas koittaa vielä taikatemppuja sille, mut saapa nähdä.
 
AI pännii... .ituttaa ku pientä oravaa... Olin jo ihan innoissani menossa ekaan neuvolaan, niin tulee soitto : olit tulossa, joudumme perumaan soita huomenna omalle terkalle ja varaa uusi aika. Piiiiiiiiiiip!!! :angry5
 
Perus. Mun pojan neuvolat peruttiin joka kerta just ennen aikaa, siitä lähtie kun täytti puol vuotta. Siis toi v*tuttaa! 2-vuotis neuvolan kun peruivat taas lukuisien peruutusaikojen jälkeen niin annoin myös kuulua!
 
Tänään joku ihme ahdistus-masennus päivä.. Tuntuu etten saa mitään aikaseks enkä kykene alottamaan mitään.. istun vaan ja möllötän ikkunasta tonne harmauteen.. Ahdistaa tulevaisuus, tuleeko tästä sittenkään mitään ja kauhea kaipuu parin vuoden takaiseen elämään kun ei ollut huolta mistään ja kestään ja sai tehdä mitä huvitti.. Älkää siis käsittäkö väärin, olen edelleen onnellinen raskaudesta, pelkään vaan että mies ei niinkään samalla tavalla..
 
Miehillä kyllä usein kestää kauemmin tajuta lapsen sitovuus ja et elämän kuuluu muuttua. Kaikki ei kyl tajua koskaan ja menee niinku ennenkin. Kannattaa varmaan keskustella odotuksista hyvissä ajoin
 
Siis oikeesti toi kissanp*skan haju :S Meillä toi toinen rontti on 11kg ja sehän tekee samanlaisia läjiä kuin koirat ja haju sen mukainen. Syö eläinkaupan raksuja kun ei maha kestä muuta, että ei sentään mitään marketin pöperöä. Lisäks meillä ilmavirta kulkee sillai mukavasti et se vetäsee hajut tuolta ylhäältä kissojen vessasta suoraan tähän keittiöön ja olkkariin :S Ihan liikaa toi haju raskausnenälle ja kuvotukselle.
 
Meil on vessapaperia vaan muutama pala jäljellä. :hilarious: Mies oli viime kauppareissulla sitä mieltä, että kyllä se riittää, kun vika rulla alkoi. :rolleyes: Onneks on nenäliinoja ym. Tänää sit ostetaa kyl sellai jumbo-pakkaus!! :cool:
 
Mua pännii kans toi syöminen! Koko ajan pitäis jotain olla työntämässä suusta alas, muuten oksettaa, heti kun maha on vähänkin tyhjenemään päin, LISÄÄ RUOKAA!! :D oikeasti, hulluksi tässä tulee, olo syöttöporsaalla mille ei mikään riitä :P Onneks tuo ukko ei ole hermoille käynyt tässä viime aikoina. Lapset nyt harvemmin käykään, nuo on niin ihania murusia ♡ Työt pännii, tää väsymys on vieläkin ihan kamalaa, odotan lomaa koko ajan, vasta ens vuoden vk 9 on lomaa. Niin ja pännii kun saan olla jopa joulun 2 päivää vapaalla mut tapaniks ja uudeksi vuodeksi töihin sitten hopi hopi. Yleensä oisin kiitollinen et saan jouluaaton olla kotona mut nyt ei lohduta kun väsyttää ja oksettaa aina, haluisin sänkyyn jäädä nukkumaan joka aamu kun vaan väsyttää eikä jaksaisi yhtään. Et valivali täältäkin! :D
 
Mulla on ihan samat valituksen aiheet! Syöminen käy työstä. Aina on nälkä, nukkuessaankin pitää herätä syömään. Sitten, jos ruoka ei pysykään sisällä niin taas joutuu syömään ja koko ajan vaan vähenee ne ruuat jotka alas uppoaa :D sitten kaikkea sellaista tekisi mieli, mitä ei oikein saisi syödä. Voisin ottaa maksamakkarapötkön ja syödä sen ku suklaapatukan. Töissä on niin vaikea olla, että välillä tekis mieli irtisanoutua, jottei tarvis mennä :D Tää on mun eka raskaus enkä kyllä unissanikaan osannut kuvitella, että tää ois näin rankkaa!
 
Takaisin
Top