Mikä pännii

Joo, mutta ei työnantaja voi puuttua mitä teet ja sanot vapaa-ajalla. Salassapitovelvollisuus koskee työntekijöitä/asiakkaita/potilaita. Tapauksista saa puhua, mutta ei tunnistettavasti, että ei kukaan ulkopuolinen voi yhdistää kenestä kyse.

Jos on työnantajan joku oma some projekti niin siihen pomo voi puuttua, mutta tuommoinen kyttääminen niin vois olla pomolle itselleen huomautuksen paikka. Ei hällä ole oikeutta vakoilla työntekijää vapaa-ajalla. Se ei kuulu pomon työtehtäviin. Varsinkaa työajan ulkopuolella!
 
Munkin mielestä on pomo väärässä, kun puuttuu kommentoitiisi, jos asia ei koske työpaikkaasi ja kommentti yleispätevä. Taitaa pomo siis olla vähän vähemmän kiva... Poista työpaikkatieto ja mahdollisesti pomo kavereista! :wink

Vaikka tämä kevät ihanalla rytinällä saapuukin, on pakko ihan vähän valittaa.. Näin myöhäisen iltavuoroviikon jälkeen on ihan puhki, kun neljän tunnin yöunien jälkeen heräät virkeenä, kun on niin valoisaa!:arghh: Makkarissa ovet kiinni, sälärit kiinni, pimennysverho jne, ja silti "tuo paskiainen taivaalla" mut herättää! :shifty: Ja kun heräät, on kovasti kasvava masu pinkeä, pissalle pakko nousta ja sitten on jo nälkä, kun kerran oot hereillä.. Odotan ensi viikkoa innolla, kun pitäisi yybervarhaisen työvuoron vuoksi nukkua jo seitsemän maissa..:bag: Valivali, kiva kun on kevät :p
 
Pännii valmiiksi, että todennäköisesti en saa mitään apua tähän väsymykseen vaikka tsh oli 2.88 ja t4v 11, koska toinen tsh koe oli 2.01. Eka koe n. tunti hereillä ja toinen 3h hereillä. Mä en kestä, olis kiva tehdä muutakin kuin vain pakolliset ja nekin hampaat irvessä....
 
Juu. Pelkkien testien tuijottelija lääkäri. Soitin aika tiukan puhelun neuvolaan. Jos ei sieltä saa apua ni etsin muualta. On myös lapsen kehitykseen vaikuttava asia.
 
Tehtiinkö ne testit samana aamuna vai eri päivinä? Mulla aloitettiin lääkitys viime kesänä ja nyt raskaana ollessa seuraillaan tiiviiseen tahtiin. Tällä viikolla otetut arvot olivat TSH 1,8 ja T4V 13,07. Kuukausi sitten TSH 1,45 ja T4V 14,44 eli huomaa että alkaa taas kiipimään TSH lähelle kahta. Erikoislääkäri sanoi että raskaana varsinkin ei saa ylittää kahta. Toinen sanoi että yleisestikin lääkityksellä pitäisi TSH saada mahdollisimman lähelle yhtä.

Tyhmänkin lääkärin pitäisi tajuta että raskaana ollessa kilppari joutuu vielä kovemmalle, toivottavasti saat apua.
 
Testit tehtiin eri päivinä, eka otettu n. 8.30 (n. h hereillä) ja toinen n. 9.55 (n. 3h hereillä, koska piti huolehtia lapset ensin eskariin). Jotenkin hämmentävää miten herkästi väsymys pistetään raskauden piikkiin tässäkin tapauksessa.
 
Luulisi että tuo kellonaika ja valveillaolo just vaikuttaa. Itse olen nyt käynyt seiskan ja kasin välillä että pääsisin "suoraan punkasta" testeihin.

Mulla on itselläni mennyt täysin luotto tk-lääkäreihin. Aloin tutkimaan sitä kautta mun struumaa ja lääkäri oli ihan täysi pönttö. Ihmetteli vaan että miten se möhkäle voi äänihuuliin ottaa, kun ne on ihan sen takana. Onneksi pääsin työterveyden kautta yksityiselle. Toki sen nyt ymmärtää että yleislääkäri ei voi kaikesta tietää, mutta asennekin siellä on ihan eri kuin yksityisellä puolella.
 
Mä poistin fb:stä tiedon työpaikasta just tosta syystä. Sanottiin että jos siellä lukee työpaikka ni sillon edustaa työnantajaa. No minähän en työpaikkaani edusta vapaa-ajallani somessa joten poistin tiedon ni voin julkasta mitä tykkään ilman et tarttee miettii joka kerta että mitä työnantaja siitä ajattelee....

Mulla ei oo ollu edes näkyvissä työpaikka facessa. Ja uutinen koski kyllä työpaikkaani ja kommenttini oi suurinpiirtein vain : Tehyn pitää puuttua tällaisiin asioihin, kun on kerran liitto olemassa. Omasta mielestäni se ei ollut missään vaiheessa työpaikkaani koskeva kommentti. Ja minusta vaan tuntuu ettei meillä saa olla mitään mielipiteitä.
Mun kihlauksen kans löysi saman yhteisen kaverin sivulta joulun jälkeen ja myönsi että yhteisen kaverin sivulta oli huomannut et oon menny kihloihin. Elikkä selvästikin kyttää ihmisiä vapaa-ajalla. Mä laitoin pomon nyt estolistalle, kaverina ei tosiaan ole ollutkaan.

Ohjeistuksessa oli myös ettei saisi kirjoittaa Facebookiin että ei kiinnostaisi mennä töihin.. Ettei jollekin työkaverille esim tule tunne ettei halua tämän ihmisen takia tulla töihin ym paskaa. Firman ohjeistus oli hyvin ympäripyöreä verrattuna tähän pomon omaan kirjelmään meille työntekijöille.

Minä olen kans sitä mieltä että kyllä tota pomoakin pitäs ohjeistaa kun se saa tehdä mitä vaan ja sanoa mitä vaan.
Mun lomia kun katseltiin niin se sano mulle että "pitäskö sun ennen kesälomaa pitää yks viikko lomaa ettet vittuunnu liikaa tähän työhön.."
 
Ei helvetti Mamma miten ärsyttävää! Näissä raskaushormoneissa varmaan heittäisin tollasta tyyppiä jollain... lampulla tai paistinpannulla...
 
Ei helvetti Mamma miten ärsyttävää! Näissä raskaushormoneissa varmaan heittäisin tollasta tyyppiä jollain... lampulla tai paistinpannulla...

Onneks pysy kaukana tänään. Käänsin selän kun tuli kyselee sainko viestit eilen, vastasin vaan joo ja jatkoin hommia.. Oli laittanut saman ohjeistuksen kaikille eikä vaan mulle onneks,koska siitä olisin räjähtänyt et miks vaan mulle kun kaikki muutkin on sosiaalisessa mediassa.. Mut kuhan pääsen tosta paikasta eroon niin pidän huolen että hyvää sanaa en siitä paikasta sano kellekään. En aio enää kaunistella. Narsisti pomosta ei kukaan nauti.
 
No voi jestas... Kui viittii työntekijöitä tolleen kytätä. Luulis et pomolla olis muutaki tekemistä... Taitaa tosiaan pomo ite tarvita huomautuksen!
 
Jostain oon napannu lauseen, että johtajuus vaatii tietynlaista narsismia... Teillä taitaa pitää liikaaki paikkaansa!:p Eikä ole edes THE pomo vaan jonkun alemman portaan pikkupomo, jolla on ihan älytön pätemisen tarve?
 
Takaisin
Top