Mikä fiilis?

Yomanda, miks et päässy? :(yritä kestää.❤Voin vaan kuvitella mitä se on. Toivottavasti pääset vielä ja äkkiä!

Voi jestas, ei ole tämä päivä mua varten ollenkaan... :D Oon töissä ja pitkitin vähän turhan kauan vessaan lähtöä, sitten kävikin niin että pääsi oikein kunnon aivastus ja pissasin samalla housuun! Oikein kunnolla siis, ei mikään pieni lirahdus kun päälihousuistakin tuli vähän läpi... Huoh, on tää raskausaika niin hienoa ja tunnen oloni tosi hehkeäksi taas.. :D
Mites muilla? :D

viikonloppu<3 tätä taas ootettu..vähäsen oli rasittava päivä ku lapset kitisi töissä.. mutta ei se mittään :) milloin nää viikot alkais hurahtamaa... haluan sen pikkkusen jo syliin

Jenni89, kun aika oli kuulemma peruttu, olivat muka laittaneet kirjeen. Ei ollu. Myöhemmin hoitaja soittaa et oon ite perunu ajan, jota en todellakaan ole tehny (plus kaikkee muuta kakan jauhamista). Ei niin huono muisti vielä ole. No valitus lähtee viikonloppuna tuosta toiminnasta, tän päivän huonossa kelissä hirveesti kiinnosti ajella turhaan ja koko päivä on menny itkiessä ku petyin aamulla niin ku oon oottanu et saan apuu.
Ens viikolla maanantaina sit soittaa keskussairaalasta hoitaja, jonka senkin itse hoidin, jos sieltä sais apua

Yomanda, jo on ollu sompaamista. :/

Dino, niin se saattaa karata jos ei käy ajoissa vessassa. :D itellä ei oo kyllä karkkaillu vielä kerttaakkaan. Muistas vaan nuita lantionpohjanlihaksia treenata ni ei ruppeekkaa karkkailemmaan.

Hirvee innostus rempata ja sisustaa! Olis tää pesänrakennus voinu ny vielä vähän odottaa. Nyt mietin, että kunpa saisi RU:ssa tietää kumpi tulossa, niin olis sitten helpompi huoneita järjestellä. Pitäs ainakin yhteen lasten makkariin laittaa tapetit seinään. No, ehkä en tänään enää jaksa, mun lempparimiehe (Ben ja Jerry :wink) odottaa mua keittiössä :p

Zeni mä oon viikon aikana laittanu koko irtaimiston myyntiin ja kämppä iha tyhjillään :D mies ihmetteli tänään töistä tullessa mihin v*ttuun oot taulut vieny seiniltä :D uutta kehiin ja sisustus uusiks. Huomenna rupeen maalaamaan yhtä seinää :)

Meillä meinaa käydä samalla lailla :woot: Onneksi asutaan täällä korvessa, niin ei paljoo oo ostelijoita :p Pitäs ottaa ihan pöytä kirppikseltä...

Arvaahan kuhan myö päästtään muuttammaan(sitte joskus hamassa tulevaisuuvessa), ni mikä into miullakkii iskkee! :D

Nyt on vaan suoranainen vitutus päällä, mies lähti veljesä kans luistelemmaan jo 5 maissa.. No eipä herraa kuulu takasi. Eikä vissiin suvaitse ees ilmottaa missä on yösä.. kiehuu!

Ja haluttaa suklaata!!!!!!

Jenni kyllä se asunto löytyy vielä ;)

Joo miehet on kyllä hanurista toisinaan. Itelläki viittä vaille etten räjähä tuolle ukolle ku se haisee niin pahalta ku juo kaljaa :s

joo täällä kans sisustus uusiks.. vihaan vaaleenpunasta nyt !!! ja mulla on kaikki täällä.. sohvat ruokapöytä ja sänky säilyy.. muut menee kyllä nyt vaihtoo.. heti ku rahaa tulee.. ja kaiken ostan kyl kirppikseltä.. paitsi jos ei löydy valkosta lipastoo nii pakko muualta.. ikean ne aika hepposia.. mutta mietim ettei ne vauvan kamat paljoo paina et kestäis kyllä :)

Oispa ihanaa muuttaa! Sais laittaa kaikki "alusta" :woot: Toivottavasti teille löytyy kämppä nopsaan, niin ei jättimasun kanssa tarvitse rehkiä :)

Me just eilen kasattiin Ikean Koppang lipasto, ja kyllä se ihan tukevalta vaikutti. Meillä on myös Hemnes sarjaa, ja niistäkin tykkään eikä ne oo ihan niin rimpuloita.

Joo, eiköhän se löyvy joskus.. pitäs vaan muisttaa olla huolehtimatta liikkaa siitä.

Nii ja ku miun mies ei ees juo, mutta on silti vaan ärsyttävä. Argh. No sitte saan jonku paskahalvauksen ku tullee ilmottamatta ja säikyttää. Kaikkee sitä hermoilee.

Miestäkin tuntuu jännittävän ja se purkautuu kiukkuna ja raivoomisena mulle.. Ei ainakaan helpota omaa oloa.. En tajua miten toi voi olla aina välillä noin vaikee..

mä koko ajan haaveilen vauvasta <3 unelmoin tuoksusta ja kuinka se makoilee mun ja miehen välissä.. haluisin jo ostamaaa kaikkee.. mulla ollu iha poika oli ja haluisin pojan ehkä enemmän.. mutta kaikki oireet tyttöoireita :D ja jotenki tuntuu että on sitte se tyttö.. ja siihe valmistauduttaa :D haha saa nähä sit kumpi on

Ei tullut hyviä uutisia pankista, mutta lohdutin itseäni ostamalla vauvan vaatteita. Tuli jotenkin tosi kova himo ostella vaatteita, aiemmin tosiaan ei ollut kuin yksi Body valmiina. No nyt on pari lisää ja vähän muutakin. :)

Mäkin haluisin päästä muuttamaan, että vois alkaa valmistautumaan vauvan tuloon. Löydettiinkin kämppä johon rakastuin, mutta kun en oo edelleenkään löytänyt töitä, niin on taloudellisesti aika hankalaa. Saa nähdä päästäänkö tästä mihinkään.

Takaisin