Tää saattaa nyt vähän olla off topic, mutta laitan tänne silti.
Tuolla joskus aiemmin kerroin, että meillä oli aika hiljaiseloa seksin suhteen miehen kanssa.
Noo, nyt viimeisen kuukauden aikana se on mukavasti muuttunut :)
Miehellä tuntuu taas enemmän olevan kiinnostusta puuhiin, ja samoin mulla! Ja mua tuntuu haluttavan nyt aikas useinkin...

Eikä maha enää mua niin kauheasti haittaa. Välillä jossain asennossa havahtuu, että ai kauheeta, eikai vauva rutistu liikaa, mutta sitä osaa jotenkin huomaamattaan varoa, ei siis tarvitse ajatella kauheasti sitä.
Spontaani seksi on palannut, wuhuu! Ainakin siksi aikaa, kunnes vauva syntyy...

Ja mulla ei edes tule mitään kipuja minnekään seksin jälkeen, eikä harjoitussupistuksia. No niitä supistuksia mulla nyt ei ole muutenkaan ollut koko raskausaikana, tai ainakaan en ole sellaisia huomannut

Ja ihanaa, seksi tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin ennen raskauttakin, ei ole siis tuntemukset muuttuneet.
Kauheeta sitten synnytyksen jälkeen.... jotenkin mua mietityttää jo kauheasti se synnytyksen jälkeinen seksielämä, että näivettyykö se ihan täysin, jos onkin kauheat repeytymät ja vuotoa pitkän aikaa

ja muutenkin kroppa ihan runneltu. Ja sitten ei ole enää aikaa eikä jaksamista ja vauva huutaa ja itseä vaan väsyttää ja ja ja....