Mies ja odotus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja åke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hah, meillä lähinnä mies ihmetteli että mitenniin kannattaisi tehdä valmiita ruoka-annoksia pakkaseen ennen synnytystä, ja että mitenniin mulla ei aika/jaksaminen välttämättä riitä kotitöille heti synnytyksen jälkeen... että miksi hänen niskaansa ne muka enemmän kaatuisivat... että näin meillä :rolleyes:

Eilen tuo sentään sen verran tajusi, että kun oli seurannut mun ähinää ja puhinaa sen ajan kun olin 7 isotuomipihlaja-pensasta aidanteesta saanut leikeltyä (jäljellä varmaan vähän vajaa 100), niin hän tuli nappaamaan multa sakset ja pyysi opastusta siihen leikkelyyn, ja passitti mut sisälle salaatin tekoon :grin

Mies aika usein masua silittelee ja pussailee.
Ja kyselee vointia niin, että "Mitäs mun rakkaille kuuluu?) :Heartred

Ei meilläkään ole seksiä niin usein kuin ennen raskautta tai alkuraskaudessa. Mutta se taitaa johtua meistä molemmista...
Mun osalta siksi, että olen aika väsynyt koko ajan ja mennään ihan eri aikoihin nukkumaan, ja viikolla ei edes nukuta nyt samassa sängyssä kun nukun muutenkin niin levottomasti, ja mies siis kuorsaa tosi kovaa (ei ole ennen mua häirinnyt mutta nyt häiritsee kun muutenkin nukun huonosti).
Ja mua ei nyt yksinkertaisesti haluta ihan niin usein.
Ja vaikka haluttaisikin, niin olen huomannut, että en kostu niin helposti, liukkaria ollaan pari kertaa tarvittu ja en tykkää sen kanssa touhuamisesta jotenkin.

Ja miehen syistä nyt en tiedä, kyllä me itse asiassa n. viikko sitten aiheesta taas puhuttiin. Hän sanoi että kyllä hän mua haluaa ihan entiseen tapaan, että ei ole mistään sellaisesta kiinni. Lähinnä hän on yrittänyt kuulostella josko multa tulisi sellaisia signaaleja että olisin sillä päällä, niin ttei hän ole "koko ajan käymässä päälle" :grin. Kun hän haluaa yrittää muulla tavalla antaa mulle hellyyttä ja huomiota kuulemma, kun on huomannut etten ole kovinkaan halukkaalla tuulella tai olen väsynyt tms.

Ja toissapäivänä kun touhuiltiin, niin huomattiin hyvin nopeasti että lähetyssaarnaaja-asento saa jäädä, ei enää pysty. Ei se nyt muutenkaan kuulu kovin usein meidän sentovalikoimaan, mutta nyt kun sitä yritettiin niin nauramiseksihan se meni :laughing002

Ihan sama täällä; ei oo ne hommat kauheesti mieles pyöriny ja on kyllä petihommat harventunu. Mutta toistaiseksi ei ainakaan oo haitannut kumpaakaan. Ihmeellistä, mistä ne jutut tulee että muka raskaana tekis paljo enemmän mieli?? :eek:

Joo siis keskivaiheessa raskautta mulla teki enemmän mieli, mutta ei sitä vaihetta tosiaan kauaa kestänyt. Silloinhan mä näin kaikkia villejä uniakin kauheasti... :smiley-ashamed008 Nyt ei tee sitäkään vähää mieli. Tai siis kun en osaa edes ajatella koko seksiä, muuta kuin aina välillä tulee mieleen tuo miesrukka että ai niin, pitäisikö sille silti antaa hellyyttä seksin muodossa, vaikka itse en sitä kaipaakaan.

Mäkin oon nähny ihan hirveesti seksiunia, yhdessä vaiheessa joka yö ja aina eri miehestä (kerran omasta miehestä...). Välillä joistain julkisuuden tyypeistä ja välillä tuntemattomista.. että vissiin pientä patoutumaa ilmassa.. :wink

åke, joo kyllä masun silittely saa jäädä muuhun hetkeen, oon samaa mieltä! :grin

Mies ei päästä mua lapsimessuille, olisin niin halunnu päästä sinne tänäkin vuonna mutta ei :sad001 Toisaalta ihan hyvä että tässä perheessä on joku järjenääni, ei musta olis sinne kävelemään, illalla alkais kuitenkin taas ihan kauheet supistukset. Hmph

Normaalisti nurputtaisin ukostani mutta oli tänään niin ihana että ei voi ku kehua ♡

Ei ole meilläkään paljoa peitto heilunut! alkuraskaudessa oli tosi aktiivista,varmaankin siksi,että pysty olemaan vihdoinkin kahden vuoden kondomin käytön jälkeen ilman :) ja keskiraskaudessakin oli vähän,mutta hiipumaan päin oli kokoaika..nyt ei ole ollut ollenkaan. Mulla kyllä tekisi mieli niinkuin sponttaania seksiä ihan extempore,mutta mies ei ole innostunut. Kysyin sitten ihan suoraan,että enkö enää viehätä häntä tms, mutta ongelma ei ole siinä vaan siinä,että olemmat on aina väsyneitä,kun mennään nukkumaan,jää pökkimiset siihen sitten. Nukahdan kuulemma nykyään n. kolmessa sekunnissa,niin lämmittelyt jää siihen! :)
Sanoi hän myös,että asentoja saa alkaa keksimällä keksimään,kun tuo maha valtaa jo oman tilansa ja viimeksi.
Viimeksi homma meni ihan pieleen,kun sanoin kesken meiningin (siis juurikin lähetyssaarnaajassa) "varo mahaa, varo vauvaa",niin mun mies tumasi,että nyt pitää ihan tosissaan yrittää ajatella jotain muuta,että saa homman hoidettua loppuun asti..heh
joo no tämähän vaan väliaikaista,että toivottavasti seksielämä taas aktivoituu jossain vaiheessa (siten,kun vauva alkaa nukkumaan kunnolla yöllä ja muu väsymys on poissa..toivottavasti sitten!!)

Täällä mies yllätti eilen illalla, hieromalla. Valittelin pitkin päivää ku alaselkä jumiutuu kait kohta vallan, pääsenköhän kuinka liikkeellekkään... Menin sitten maate, mies tuli vasta paljon myöhemmin. Sit ilman mitään kyselyitä (tai mun ruinaamisia) alko hierustaan selkää. Ja todella helpotti, miten löysikin pakarasta niin älyttömän kipeen kohdan. Mut pointsit tästä hänelle :signs001 ei ole todellakaan arkipäivästä meillä että alkais hieromaan ilman erillistä pyyntöä, jos sillonkaan.

"huojentavaa" kuulla ettei muillakaan petielämä ole niin kovin aktiivista eli ei ole myöskään meillä. Itselläni vointi ollut koko raskauden ajan hyvä ja siksi halutkin tallella, mutta miestä ei joko väsymykseltä tms. saa innostumaan kuin n. kerran 2-3 vko:n

Eikä mieheni ole mitenkään innostunut edes mahan huomioimisestakaan, vaikka on sanonut, että "ollaan yhdessä raskaana". No toivon, että elämä normalisoituisi sitten ajallaan vauvan syntymän jälkeen, rakennetaanhan me taloa vielä tämän kaiken lisäksi

Mies osti mulle myöhästyneen ylläri synttärilahjan, tila-auton :excited001 Raukka oli kai kyllästyny mun mäkätykseen mun vanhasta rottelosta, nyt on tilaa tytöillä takapenkillä ja kamat mahtuu hyvin kyytiin kun lähdetään sukuloimaan mun sukulaisten luo. Osaa olla niiiin ihana ja ajattelevainen... ainekin aina välillä <3 :)

Oispa munkin mies yhtä ymmärtäväinen.. :( oon koittanu ite hillitä omia purkauksiani kun meillä herra ottaa kaiken itteensä ja räjähtelee mulle kun kiukuttelen sille.. Välillä tekee mieli vaa lähtee ovesta ja olla tulematta takas.
Toivon vaa et se ymmärtäis että johtuu hormoneista mut sen luonne ei vaan kestä et joku vähänki kiukuttelee sille.
Eikä toi ainakaan tunnu tajuuvan sitä et välillä ei vaan voi mitään niille purkauksille, sanoo vaa et tollane näköjään oikeesti oot..
Ehkä se tästä sit ku tasottuu mun puolelta hormonit. :confused:

Oli ihana katsella eilen, miten mies innoissaan laittoi makuuhuoneen järjestystä uusiksi, ja kokosi pinnasängyn todella näppärästi :Heartred En osaa selittää, mutta jotenkin mulle tuli kauhea hellyyspuuska sitä mun omaa ronttia kohtaan...

Seksielämäänkin liittyy mutta muutenkin: näettekö enää vatsan takaa alapäätänne. Karvojen ajelu alkaa olla aika haasteellista. Vielä selvisin mutta harkitsen brasilialaista loppuajasta. En haluaisi synnyttääkään kauhean pehkon kanssa. Mies lakkasi varpaankynteni kun pyysin. On se niin söpö.

Takaisin