Mieliteot

mua kyllä huvittaa ku mullon koko raskaus ajan ollu niin mun miehen makutottumukset mieleen! toffee, kokis, snickers, banaani.. enkä noista oo oikeen koskaan välittäny muullon :P tosin makea on nyt vasta puolen välin jälkeen alkanut maistumaan..
 
Piimä ! :) Se on ollut alusta asti sellanen mitä vois vetää vaikka monta litraa päivässä. Nyt sit alkanut tekee mieli kaikkee rasvasta. Onneksi mies on kokki niin se loihtii ihania koti tekosia ranskalaisia ja hamppareita sillon tällöin. Kuitenkin terveellisempää ja parempaa ku joku Hesen mättö :)
 
mua kyllä huvittaa ku mullon koko raskaus ajan ollu niin mun miehen makutottumukset mieleen! toffee, kokis, snickers, banaani.. enkä noista oo oikeen koskaan välittäny muullon :p tosin makea on nyt vasta puolen välin jälkeen alkanut maistumaan..
Mulla on samat! :P Tuleeko teillekin poika? :)
 
Mitään erityistä ei ole muuten tehnyt mieli, mutta tänään... Pakko saada sipsiä! :grin Sopivasti kun huomenna on neuvola, hupsis. Mutta teki liikaa mieli. :rolleyes: Nyt janottaa. o_O
 
Lähinnä tekis mieli vetää mitä vaan vatsa kunnolla täyteen, mutta sokerimittaukset estää. Nooh, nyt saa onneksi harventaa. :)
 
Alkuraskaudesta himoittin suolakurkkuja smetanalla :)

Nyt suurinta herkkua on keitetty peruna jonka muussaa voin kans :taunt014
 
Mulla on monta päivää tehnyt mieli ihan tavallisia keitettyjä perunoita mutta on oo uskaltanut mennä kellarista hakeen kun siellä oli kuulemma iso hiiri. :D
 
Mulla kans keitetty peruna ollu koko raskauden ns. himo. Ennen me ei kovinkaan usein keitetty perunoita lisukkeeksi, nykyään on ainakin kahesti viikkoon pakko tehä :)
 
varmaan keskustelun alkupäässä minunkin perunahimo muusin muotona tullut ilmi :) pelkkä keitetty peruna ei oikein vieläkään uppoa. ennen raskautta mieluummin keitti vain kokonaiset perunat kun ei viitsinyt alkaa kuorii ja pilkkoo perunoita :D
 
Mullakin oli oikeestaan puoliväliin saakka pakko saada perunamuussia (peruna-porkkana-sipuli-muussia) kokoajan :grin
 
Käsittämätöntä! Oon inhonnut keitettyä kananmunaa pienestä pitäen. Maanantaina maistoin pikkusen palan, kun mies keitti itselleen pinaattikeiton kanssa ja edelleen oli sellainen "hyyi". Seuraavana päivänä, kun keitti taas ni pelkkä näkeminenkin sai mut kuolaamaan! :hungry: Nyt voisin vetää keitettyjä kananmunia aromisuolan kanssa kaksin käsin aamupalaks, lounaaks, päivälliseks ja iltapalaks. :laughing021 Muilla tullu inhokeista tällasii himoja raskauden aikana? :anyone Suolakurkku ja oliivit ei edelleenkään houkuta, vaikka keitetty kananmuna alkoikin kelpaamaan. :grin
 
Minulla on tasan yksi himo, tosin sama on joka vuosi näihin aikoihin! Töhnämunat!!!

Harmi että Marabou lopetti niiden tuottamisen. En tiedä mistähän niitä mahtaisi enää edes saada..

Muita ei oikeastaan olekaan :p
 
Mä en oo syöny kiiviä ku lapsena viimeks. Pelkkä ajatuskin puistatti. Mut nyt menee helposti ja maistuukin tosi hyvälle :D
 
Frozen, onks ne niitä isompia suklaamunia missä on se kreemi sisällä? Se violetti 4kpl kenno? Jos on, niin tänä.vuonna ainakin lidlistä ja prismasta saa samoja mut eri merkkisiä! :) testattiin ja se maitokreemi oli ainaki mun mielestä ihan saman makuista. Suklaakreemi oli pahaa, en suosittele kokeilee. :|

Ne oli tosiaan munki lemppareita, onneks nyt tuli noi vastaavat kauppoihin!!
 
Frozen, onks ne niitä isompia suklaamunia missä on se kreemi sisällä? Se violetti 4kpl kenno? Jos on, niin tänä.vuonna ainakin lidlistä ja prismasta saa samoja mut eri merkkisiä! :) testattiin ja se maitokreemi oli ainaki mun mielestä ihan saman makuista. Suklaakreemi oli pahaa, en suosittele kokeilee. :|

Ne oli tosiaan munki lemppareita, onneks nyt tuli noi vastaavat kauppoihin!!

Joo juuri niitä! Koluttiin meidän kaupungin Lidl ja pari salea läpi, mutta ei löytynyt :/

Pitänee laittaa viestiä äidilleni, jos hän kävisi isomman kaupungin Lidlistä ja Prismasta katsomassa ja hamstraamassa kassillisen :hilarious:

Kiitos vinkistä! Pitää jättää suklaakreemit ostamatta! :D
 
Joo juuri niitä! Koluttiin meidän kaupungin Lidl ja pari salea läpi, mutta ei löytynyt :/

Pitänee laittaa viestiä äidilleni, jos hän kävisi isomman kaupungin Lidlistä ja Prismasta katsomassa ja hamstraamassa kassillisen :hilarious:

Kiitos vinkistä! Pitää jättää suklaakreemit ostamatta! :D

Eikä apua! Yrittäkää löytää jostain!! Me kierrettiin tänään kaikki kaupat ja sit meni hermo. Aloin soittelee s-marketteihin ja yhessä oli.
WP_20160303_007.jpg

Mulla tais karata homma hanskasta..... Siis iha jäätävä himo, ei noita lähteny ku kaheksan kennoo! Apua hävettää. :D ja syönki varmaa kaikki ite, mies uskalla tulla pyytää ees yhtä ku murisen sille et nää on mun. :D ehkä en.. Toivottovasti

Edit. Niin joo, puhuin yhen myyjän kanssa ja sano et näistä tullu tänä vuonna hirvee buumi. Kaikkialta on jo loppunu. :/ ihme että löydettiin.
 
Joo töhnikset on olleet hyvin suosittuja. :sad001 Mutta ehkä niitä pian tulee jättierä myyntiin kun suosio on huomattu? :woot:

Mulle on tullut hirveä perunan himo. :eek: Voisin syödä vain niitä. Ihan sama juttu kuin esikoisen (poika) kanssa. Olen entistä vakuuttuneempi, että masussa asuu poika. (Tai sitten tyttö, joka on vähintään yhtä kelmi kuin äitinsä. :hilarious: Huoh, kun ei voi tietää!)
 
Takaisin
Top