Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisko eka kunnon mieliteko. JOTAIN raikasta! :D pakko saada, keho oikein huutaa, että nyt heti tänne. Meni niin pahaks et piti nyt puoli kolme yöllä hypätä sängystä ylös, kun en tältä halulta saanut nukutuks.
Mun on koko keski- ja loppuraskauden tehnyt mieli mansikkamargaritaa - ainoa alkoholijuoma josta pidän. Nyt sitten viimeiset viis päivää ollut lähes pakottava tarve saada jotain kylmää, hedelmäistä ja raikasta syötävää/juotavaa. Muutaman mehujäätelön oon joutunut ostamaan, sekä hedelmiä syömällä oon yrittäny saada ton tunteen pois, mut ei auta. Nyt yömyöhällä kaivoin pakkasesta viime kesänä poimittuja mansikoita ja heitin blenderiin kera persikanpuolikkaiden ja sitruunanmehun. Ai kamala ku oli hyvää!!! Melkein ku ois juonut just sitä mansikkamargaritaa. :D mä taidan kuluttaa lopun yötä litkimällä tätä juotavaa, ei oo tullut mistään näin syntisen hyvää oloo pitkään aikaan. onneks mansikat ei tuu iha heti loppumaan, sen verran paljon kerättiin viime kesänä! :D
Täällä himona ollut keskiraskaudesta saakka kylmä kaakao. Ennen raskautta en juonu maitoa kun kahvin kanssa ja nyt sitä menee hirveästi oboyn kanssa, voi nam
Mullaki muutamia kertoja tullu varsinki saunassa olo, että voi kun sais jo sen yhden saunalonkeron! :Dmullakin tehnyt mieli jotain lonkeroa tms! oon ollu vähä kauhuissani mut onneks teillä muillaki vastaavaa :D sokerinen on maistunu nyt viimeset pari viikkoa, ihan liikaa.. ja viinirypäleitä vois tälllä hetkellä vetää vaikka kaks rasiaa putkeen :D
Mullaki muutamia kertoja tullu varsinki saunassa olo, että voi kun sais jo sen yhden saunalonkeron! :D
Mäkin kävin viime perjantaina ostamassa miehelle kolme saunaolutta muiden ostosten yhteydessä, niin kyllä muuten murhaavia katseita sain! :D olis tehnyt mieli alkaa selittelee, että ei nää mulle tuu.Alkoholittomia lonkeroita taitaa olla saatavilla tosi vähän. Rainbowlla on holiton lonkerojuoma mutta en tiiä minkä makusta on. Ite olin viime perjantaina tyytyväinen kun lähikauppaan oli tullu 0% Happy Joe kuivaa omenasiideriä ja Magnersia. Join sitten pullollisen ulkosaunassa istuessa ja oli kyllä pitkästä aikaa hyvää :) sain muuten kasan mulkoilevia katseita mahani kanssa olut/siiderihyllyllä. Paikalliset kukkahattutädit ilmeisesti tulkitsivat ostokseni omalla tavallaan...