Mieliteot

Nää on nyt vissii sit niitä hirveitä mielitekoja?? Kokoajan tekee mieli, mut pakko hillitä itteesä! :D yritän pärjätä ilman, mut välillä menee useempiki päivässä, pakko pitää varalla, ettei miehen tarvi mennä pelkästään näitä hakee kaupasta. :D

Näen jopa unta et syön näitä, arvatkaa tekeekö sit hiukka mieli herätessä!

Muuten en ees muista millo oisin viimeks syöny vanukasta, ku en kauheesti välitä.

Liitteet

• WP_20151216_009.jpg
    WP_20151216_009.jpg
    775.9 KB · Katsottu: 34
täällä myös tekee mieli hamppareita, pihvejä ja just jotain rasvasta ja suolasta sekä sit klementiinejä täällä kans kannettu kaupasta :grin sitten on myös koko ajan jano:rolleyes:

Hups.. en voinut vastustaa hesen Arizona ateriaa, vetelin sellaisen ruokiksella. Ai että oli hyvää! :D Mainokset vaikuttaa muhun jotenkin tosi vahvasti. Tuotakin ateriaa aloin himoitsee kun näin mainoksen ja tänään sitten sorruin...

Me käytiin tänään hääpäivän kunniaksi ulkona syömässä ja en saanut lehtipihvistä alas kuin neljänneksen.. Ällötti niin paljon, vaik yleensä tykkään ihan sikana! Ja esikoisen aikaan ei olis tehny tiukkaa syödä vaikka kahta pihviä! :D

Siis mulla on menny mielihalujen suhteen tämä raskaus juuri päinvastoin ku esikoisen kohdalla. Esikoista himoitsen hedelmiä, nyt karkkia. Piimä on myös pop. Ja naurettavinta on et tämmösen, lähes absolutistin, piti perjantaina firman pikkujouluissa nuuhkia työkavereiden siidereitä. Siis mä juon oikeesti n. kerran vuodessa ja nyt muka tekis mieli. Ehkä se on se sokeri mikä lennättää tätä kärpästä. Töihin joku oli tuonu liköörikarkkeja niin pakotin työkaverit syömään ne heti pois... :)

Lapintiira, täällä kans sorruttiin maanantai iltana Arizona ateriaan :hungry: Oltiin venäjältä tulossa myöhään illasta, 23 aikaan ja kotona ei niin mitään syötävää. Matkalla oli apsi auki ni oli pakko käydä, kun tein nälkäkuolemaa :shifty:

Klementtiinejä ja satsumia täälläkin kannettiin kilotolkulla vielä pari viikkoa sitten kaupasta. Tuli vissiin syötyä niin monta kiloa, et lakkas himo niihin. :sorry: Ois ollu huisisti parempi vaihtoehto, kuin nuo vanukkaat! :banghead:

Jossaki ketjussahan oli aiemmin puhetta just tuosta glögistä ja sen sisältämästä inkivääristä, mutta ei kyllä mitään muistikuvaa mitkä ne rajotukset loppupeleissä oli.

Joo, inkiväärin takia ei glögiä tarvitse vältellä, sitä on niin minimaalisen vähän. Mutta sokeria on kyllä sitten senkin edestä. :)

Mä taas en oo voinut kanaa syödä koko raskausaikana, ällöttää ajatuskin. Perunaa tekee mieli ja samoin piimää, sitä vois juoda vaikka kuinka. Sitten taas kestosuosikki kebab ei maistu enää yhtään niin hyvältä ku ennen. Makeeta ei tee juurikaan mieli, jos tekee niin sit se on fazerin sininen suklaa.

Minä muistelin, että glögissä olisi kumariinia? Ainakaan pienille lapsille ei suositella, kun kertyy elimistöön.
Tosin meidän 1v7kk on saanut kahdesti sitö pienet hörpyt maistaa :)

Meillä oli kolme konvehtirasiaa varattu jouluksi, niin mies söi kaksi rasiaa lähes kokonaan itse eilen :D söin muutaman siinä sivussa ja ei ainakaan ollut vaikutusta verensokeriiin millään tapaa.
Vielä olisi yksi lahjaksi saamani ja saa mies syödä jos mieli tekee. Jo ne pari suklaata sai ällöolon makeuden takia..

Frozenflower voisitko lähettää sen makeasta tulevan ällöolon mullekin? Mulle meinaan maistuu makeat, varsinkin suklaa, liiankin hyvin...

Minä muistelin, että glögissä olisi kumariinia? Ainakaan pienille lapsille ei suositella, kun kertyy elimistöön.
Tosin meidän 1v7kk on saanut kahdesti sitö pienet hörpyt maistaa :)

Meillä oli kolme konvehtirasiaa varattu jouluksi, niin mies söi kaksi rasiaa lähes kokonaan itse eilen :D söin muutaman siinä sivussa ja ei ainakaan ollut vaikutusta verensokeriiin millään tapaa.
Vielä olisi yksi lahjaksi saamani ja saa mies syödä jos mieli tekee. Jo ne pari suklaata sai ällöolon makeuden takia..

Kumariini on kanelissa oleva ainesosa eli sanoisin, että piparkakut ongelmallisempi ja niitä ei sen takia suositella esim. pikkulapsille. Glögissä ei kaneliakaan megapaljon (toki riippuu glögistä, mutta perusglögeissä ei). Kalliimmassa (ceyloninkaneli) ei ole kumariinia ts on tässä suhteessa turvallista.

Misu, tääl kans kana ällöttää! Ei niinku meinaa millää upota ja sit jos ruokalistoillaki näkee kanaa ni alkaa kuvottaa samantien. :D sit taas jotai lehtipihvei tehny koko raskausajan mieli! Oijoi :P

Nyt oon pari viikkoo kuolannu laivan buffettia joka on nyt sit tunnin päästä. Jostain kumman syystä ei enää tee mieli! :S :D

Täällä kyl uppoo ravintolaruoka :D ollaan käyty joulukuun aikana ehkä vähä liianki tiheeseen.. No tammikuussa takas ruotuun. :)

Baby2, mulla ihan sama!! Ja annoskateus on huikee! :) melkein alko itkettään ku oltiin ravintolassa äidin ja veljen vaimon kans ja kun ruuat tuli ni äitin annos näytti niin hyvältä et olisin halunnu syödä sen!! :D

Muuten täällä on melko oireetonta. Vessassa saa ehkä käydä useesti ja yölläkin vielä joskus. Muuten sitten vaan ehkä tunteet enemmän pinnassa.. :)

Eilinen illallisbuffa oli pettymys laivalla: jouluruokia . Nooh toivotaan että parin tunnin päästä normaalia lounasta. Aamiaisen karjalanpiirakat oli kyllä slurps. :P

Takaisin