Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mut hei, mä voin tulla imuroimaan ne, niin et joudu kiusaukseen! Mä saan kato syödä, kun en oo melkein 40 vuoteen syönyt. Tosin jos laskee kaikki suklaat mitä tässä paksuna on mennyt, taitaa loppua lauantait noilta 40 vuodelta :grin
 
Voi tota herkkujen määrää! En ikinä antais itseni normaalitilanteessa syödä näin usein jätskiä ja karkkia ja suklaata ja mitä vielä jälkiruokia! Mutta nyt vaan ei osaa pysyä poissa jääkaapilta. Miten sen oppii taas sit kun tyyppi tulee ulos? Kaikki sanoo ettet sitten kuule ehdi syömään, mutta mä pelkään että en ehdi syömään hyvin vaan napostelen jatkuvasti!
 
Mitä tämä on, valmistin itelleni kaurapuuroa! Varmaan ekaa kertaa sitten 8 veen, kun äiti vissiin oli lukenut mun päiväkirjan, että karkaan kotoo jos vielä 9v synttärin jälkeen on pakko syödä puuroo joka ikinen aamu.

Ja oli hyvää, tekisköhän toisenkin lautasellisen <3
 
Kai eilinen pannari omenahillolla ja maito ja banaani käy lounaaksi? Lasten mielestä ainakin paremmin kuin hernekeitto tai kasvisrisotto tai mikään muukaan mun ehdottama nopea lounas... :p Täytynee sitte illaksi taas tsempata tämän ruuanlaiton suhteen :hilarious:
 
Teki mieli kunnon salaattibuffetia ni ostin Kaksplussan ja raahauduin Raxiin mässäilemään. Närästys alkoi samantien, tais olla tujua limpparia... :/
 
Mulla on himona jäävesi ja siinä kelluvat jääpalat joita voi rouskutella.. Pakkasessa aina vesipullo missä on sopivasti hileitä ja vettä:happy:
 
Mä aattelin tänään tehä riisipuuron :) teki jo eilen mieli mutten saanu aikaseks tehä.
Kiitti Riipitii ku muistutit tykkäämällä et mul on tehny mieli riisipuuroa ja et oon aikonu tänää sitä tehä :joyful: arvaappa kahdesti oonko muistanu tehä ja nyt mulla tekee kahtakauheemmin mieli sitä.
En kyllä enää ala tekee :shifty: käyn nostaa suurimot pöydälle ja keitän huomenna ennen äippäpolille menoa :3some jos muistan :laughing021
 
Söin äskettäin pelkkää ruisnäkkäriä.. Maistui pahville, oli hyvää. :) Omenoista paras lajike on ehdottomasti royal gala. <3

Ruokaa menee kyllä ihan tajuttomasti, koko ajan syömässä. :/ uloskaan ei pääse kun ei ole vaatetta mikä menis päälle ja pakkasta 22.. huomenna toivottavasti lauhtuu :)
 
Mä en oo koskaa oikee syöny hedelmiä. Varmaa pari kk sitte söin ehkä yhteensä 10 mandariinia, mutta kyllä mä täällä kateellisena lueskelen teiän hedelmähimoja. Miks mun ei tee niitä mieli? :(
 
Mä tyrkkäsin kinkku-juusto-tomaatti-sipulitoastit uuniin. Ku ei nukuta ja hiukoo. Teeveen tarjonta on kyllä aika heikko nyt. Tulee pitkä yö...
 
Kiivii.. Nam ja maiskis! :hungry: Ainoo huono puoli on, että tähän aikaan illasta niitä ei voi enää meillä syödä.

Ai, närästääkö? No, ei, mut tulee hirvee meteli.

Kiivi on nimittäin myös meidän marsviinereiden herkkua ja ne alkaa huutaa niin, että tyttö herää, jos haistaa mun mussuttavan täällä niiden lempihedelmää. Ei auta, pitää oottaa aamuun. Baa...:arghh:
 
Takaisin
Top