Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paitsi tulin mashnun inspiroimana siihen tulokseen että nyt pidän herkkupäivän ja hain leipomosta juustokakku slicen ja irtokarkkipussin ja katselen leffoja tän päivän :) olin kumminkin 4 h kaupungilla pyörimässä. Ihanan paheellista kun usein mun herkkupäivä on pulla ja 2 palaa suklaata nyt söin puolikkaan kakkupalan ja syön ainakin kourallisen irtokarkkeja :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voithan sä kokeilla, mut varmista et mies siivoo sit jäljet :grin jäi kaivelee toi mju:n juustohamppari, ois ollu Hesburger kotimatkan varrella mut ajoin ohi.... Mä nään yöllä varmasti unta hamppareista :hungry:
 
Mä teen kans pottumuusin sähkövatkaimella mut on se kyl pottunuijalla tehtynä parempaa ku siihen tulee sillon sattumia :p
 
Mä en suostu tekeen pottumuusia sähkövatkaimella, kun siitä tulee mun mielestä liisteriä. Tai jos joku hetken päähän pisto onkin, nii sit se on syötävä heti, ettei siitä saa muutaman päivän ruokaa.
 
^ minäkin teen aina vaan päivän annoksen, mutta musta muusi kun muusi on "inhaa" lämmitettynä.
 
Meijän porukalle tehän yleensä 2-3 päivän ruoka jo sillä, etten jaksa koko ajan kaupassa ravata ja ettei kumpikaan jaksa päivittäin ruokaa tehä.
 
Täällä kans tehdään aina päivän annoksia. Yleensä käy niin et jos edelliseltä päivältä jääny ruokaa ni se sit kans jää oottaa jääkaappiin roskiin menoa. Ennemmin teen ruoan joka päivä ku et heitän haaskiin :rolleyes: ainut mikä menee seuraavana päivänä on makaronilaatikko, siitä molemmat tykkää nii paljo et syötäisiin pelkästään sitä :hungry:
 
Mä en tykkää syödä samaa ruokaa kahta päivää peräkkäin ja toisaalta mä tykkään kokkaamisesta niin ei mua haittaa laittaa ruokaa joka päivä. Meillä on onneks noi kaks jätemyllyä joille voi aika monia jämiä syöttää Jos jotain jää yli. On se aina vähempi koiranruoan menoa sille päivälle sitte :)
 
Happy sun pitää pyytää santapaperia sen vasaran kaveriks, niin saat hiottua remontinjäljet nuijasta!
 
Mitä mitä kummaa, ei oo moneen päivään tehnyt mieli ruisleipää vaikka oon kuukausitolkulla lähes elänyt sillä: yks lämmin ateria ja loput ruisleipää. Aina en oo halunnut ees tota lämmintä ateriaa vaan ruisleipää senkin edestä.

Täällä alkaa nyt selvästi aineenvaihdunta siirtyyn kohti seuraavaa vaihetta.
 
Heeeei... Mulla on käynyt samoin. Voisin normaalioloissa elää ruisleivällä ja se on maistunut mainiosti myös lähes koko raskausajan, mut nyt se ei jostain syystä niin maistu. Menee se alas toki, mut ei tuu sitä tavallista "pakko saada ruisleipää" -oloa.

Nimim. Vetelee juuri korvapuustia aamukahvin kaverina :hungry:
 
Ananas! Ja siis tuore.. Niin hyvää. Pitää varmaan tänään hakea kaupasta muutama :p lähteepähän turvotusta..
 
Mulla van pahenee tuo rehu himo.... En muuta söis käy ku salaattia ja hedelmiä :p Eilen hain kaupasta salaatti värkit, appelsiinia, omenia ja päärynöitä isot pussit. Salaattikulho on kohta tyhjä ja päärynät on kaikki jo syöty :eek: Pitää vissii laittaa ukkelille päivän aikana viestiä et käy ostaa samalla salaatti värkit ku tulee töistä :rolleyes:
 
Mulla on kans ollu toi ananas, toissapäivänä kävin ostaa ja eilen siitä jäi enää kanta... :D
Mua himottaa kaikki pulla. Mutta en tosiaankaan ala nyt leipoa. Laiskottaa ja päätä särkee kun nukuin huonosti. Tyydyn jäätelökipolliseen... :P Sitäpaitsi mun pullista tulee aina kiveä... :O
 
Aamupalaks oli munaa. Ja paahtoleipää. Päivälliseks ajattelin muhittaa kunnon spaghetti bolognesen oikein pitkän kaavan mukaan. Hedelmät loppuu kesken :sad001 Ei oo ku 2 päärynää ja 1 omena jäljellä. Ja nyt on vasta keskiviikko..:sour:
 
Takaisin
Top