Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marsu tietysti! Ei suklaapullat syö kiiviä. Höh.

Edit: ja koska Samsam niin asiantuntevasti osallistui marsujen laumaviettikeskusteluun, Samsamilla on oltava sisäpiirin tietoa. Mars ja marsu on sopivasti foneettisia kavereita. Ja mulla oli pienenä pehmopingviini, jonka nimi oli Pippiviineri, assosiaatio on ilmiselvä :D

T: Sherlock
 
No mikä marsu saa aikaan niin kovan metakan että ihmisen herättää? Pelottavia otuksia... Sovitaan sit että ne on avaruusmarsuja... :eek:
 
Ei kai niillä oo häntää?? En minä tiiä. Meillä on vaan hiiriä, kellarissa ja seinien sisällä... Satunnaisesti loukussa ja raatona kissan jäljiltä. Hmmm... Ei tee enää mieli syödä mitään :grin:grin
 
Marsu tietysti! Ei suklaapullat syö kiiviä. Höh.

Edit: ja koska Samsam niin asiantuntevasti osallistui marsujen laumaviettikeskusteluun, Samsamilla on oltava sisäpiirin tietoa. Mars ja marsu on sopivasti foneettisia kavereita. Ja mulla oli pienenä pehmopingviini, jonka nimi oli Pippiviineri, assosiaatio on ilmiselvä :D

T: Sherlock
Millä sä selität foneettisen assosiaation siitä että mulla oli lapsena tapana laulaa että "pam pam pam pam kamera, aiku sinä oot sitte ihana"...? :):singing: Sen on oltava avaruusmarsu, tai jotain mikä liittyy suklaaseen. Kaikki tosin liittyy suklaaseen kun on raskaana.. :p
 
Nyt tekee mieli suklaata. Siellä ois jääkaapin ovessa vielä se pähkinä suklaalevy :p mies siitä tänää söi joten ei varmaa huomais mitää jos pari palaa otan :hungry: :p
 
Sitähän on sellasta kiivisuklaata, sellasia hopeapaperissa olevia kiekkoja, eikö ookin? Kaks avaruuskärpästä yhdellä iskulla eikä viinerit huomais ehkä mitään!
 
Pikku_Myy, jos ei saa nukuttua kannattaa ottaa varuiks suklaata jos se valvominen vaikka sattais johtua närästyksestä.
 
Millä sä selität foneettisen assosiaation siitä että mulla oli lapsena tapana laulaa että "pam pam pam pam kamera, aiku sinä oot sitte ihana"...? :):singing: Sen on oltava avaruusmarsu, tai jotain mikä liittyy suklaaseen. Kaikki tosin liittyy suklaaseen kun on raskaana.. :p
Mä olisin ihan helposti saattanut laulaa samoilla sanoilla, mut mä kato jo tiesin sen Pamelan, kun sain mummilla katottua salaa Dallasia.
 
He-hee. Sherlock on aivan oikeassa. :thumleft Marsujahan nuo.

Hännättömiä ovat. Mashnulle pisteet siitä. :happy119

Noi otukset on ylimalkaan kovia juttelemaan, mutta ovat päiväelukoita ja käyvät normaalisti unille iltasadun jälkeen. Sen verran tarkkanenäisiä ovat kuitenkin, että uni kyllä karisee silmästä, jos joku viereisessä huoneessa vetelee heidän herkkuruokaansa ja toi "ruokaa mulle heti nyt" -komento kuulostaa suunnilleen tällaiselta: "U-III, U-IIIIIIII, U-IIIIII!!!"

Eivät oo mitään ihan pikku hippiäisiä ja meteli on sen mukainen. Isompi noista muhkupyllyistä painaa n. 1,2kg... :grin
 
1,2 kiloa?!!? :eek: Joo en mäkään sit uskaltais syödä kiivejä... Tai mitään muutakaan mistä ne tykkää ettei ite joudu marsun ruuaks.. o_O
 
Marsut on kova äänisiä. Meillä oli parhaimmillaan 3, ja joka kerta kun ne kuuli keittiöstä jääkaapin oven, rapinaa tai pilkkomisäänen ne kiljuivat kuorossa vaikka olivat just saaneet ruuan. Ihan älyttömiä karvaotuksia :p Hillitön ruokahalu. Tuleepas mieleen itse allekirjoittanut....
 
Nyt on jääny yöllä parhaat naurut väliin ku oon nukahtanu. Pitää lukee nää jutut jutut myöhemmin uudestaan ku oon vielä nii unenpöpperössä etten vielä tajunnu mitää muuta ku et ne oli marsuja:o
 
Takaisin
Top