Mikä on marsviineri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avaruus suklaapullaa??Mikä on marsviineri?
Millä sä selität foneettisen assosiaation siitä että mulla oli lapsena tapana laulaa että "pam pam pam pam kamera, aiku sinä oot sitte ihana"...? :) Sen on oltava avaruusmarsu, tai jotain mikä liittyy suklaaseen. Kaikki tosin liittyy suklaaseen kun on raskaana..Marsu tietysti! Ei suklaapullat syö kiiviä. Höh.
Edit: ja koska Samsam niin asiantuntevasti osallistui marsujen laumaviettikeskusteluun, Samsamilla on oltava sisäpiirin tietoa. Mars ja marsu on sopivasti foneettisia kavereita. Ja mulla oli pienenä pehmopingviini, jonka nimi oli Pippiviineri, assosiaatio on ilmiselvä :D
T: Sherlock
Mä olisin ihan helposti saattanut laulaa samoilla sanoilla, mut mä kato jo tiesin sen Pamelan, kun sain mummilla katottua salaa Dallasia.Millä sä selität foneettisen assosiaation siitä että mulla oli lapsena tapana laulaa että "pam pam pam pam kamera, aiku sinä oot sitte ihana"...? :) Sen on oltava avaruusmarsu, tai jotain mikä liittyy suklaaseen. Kaikki tosin liittyy suklaaseen kun on raskaana..