Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikku_Myy, jos ei saa nukuttua kannattaa ottaa varuiks suklaata jos se valvominen vaikka sattais johtua närästyksestä.

En ottanu suklaata vaa pidin himoni kurissa :p kävin kyllä jääkaapilla sitä levyä kattelemassa, mut jätin sen rauhaan :) äsken otin aamupalan jälkeen yhen palan :p
 
Marsut on kova äänisiä. Meillä oli parhaimmillaan 3, ja joka kerta kun ne kuuli keittiöstä jääkaapin oven, rapinaa tai pilkkomisäänen ne kiljuivat kuorossa vaikka olivat just saaneet ruuan. Ihan älyttömiä karvaotuksia :p Hillitön ruokahalu. Tuleepas mieleen itse allekirjoittanut....
Nii muute!! Me mammat mitään valaita olla ku me ollaan söpösiä marsuja ruokahaluinemme.. :smug:
 
Jos yhtään helpottaa niin voin kertoo, että kun keskiviikkoiltana söin pitsaa niin mua närästi yöllä aika lailla...
 
Meinattiin miehen kans mennä kahvilaan aamupalalle, mutta mun alkokin tekee hirveesti mieli mannapuuroa, no ihana kultani keitti sitä meille ja tarjoili viel mansikoiden kera, nam. Käytiin sit kahvilassa viel jälkkärillä ja vihdoinkin sain aivan parhaita laskiaispullia!!! Tykkään! Masukkikin tuntu tykkäävän :)
 
Takaisin
Top