Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilman. Kotimaiset ja oman pihan antimet menee kuorineen mutta ei noita ulkolaisia uskalla...
 
Minä en... se on varmaan se vaha sen kuoren pinnassa ja säilöntäaineet mitkä mua koukuttaa...
 
Mulla on ollu nyt suuri himo nimenomaan punaisiin omenoihin :) vaikka granny on yleensä ollu mun lemppari. On nää raskausajan mieliteot sitte tarkkoja, ruoka-aineen väriä myöten... :happy:
Se on mikä tahansa ei kelpaa munkin teki mieli sämpylää mutta vain kahdenlaista joko graham sämpylää tai Lidlin paistopisteen gouda juustosämpylää.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fanta zero oli pakko juoda viime viikolla ai että maistui hyvälle :)
Mä aloin miettimään kun kelasin takaspäin tän päivän syömisiä että josko nää mielihalujen palaaminen on osa kropan energiavarastojen täydentämistä ennen synnytystä.
Mä söin tänään muutamaan otteeseen makeaa kun herättelin vauvaa mutta mä olen syönyt kuin hevonen.
600 g rehua salaatin porkkanoiden ja avokadon muodossa
2 munaa
Desi kaurapuuroo öljyllä
Ruismaksis leipä
Pastaa 30 g
2 lasia smoothieta
Ja mä ihan hyvin voisin hakea tyyliin perhepizzan ja syödä sen ?? Wtf on meneillään ?





Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä on kerätty 13 kg lähtöön nyt alkaa pian riittää jos tavoitellaan sitä 13-15 kg lisäystä jota ne povasi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä kans ruoka maistuu :p nyt on ollu kyl pakko laittaa joku kuri itelle, mä söisin meidät varmaa kohta konkurssiin ku koko ajan saa olla kaupassa. Limsa ja erityisesti suklaa ja karkit ollu kielto listalla. Mietin tota suklaata ku sitä oon vetäny ihan sikana ni taitaa ehkä seki vaikuttaa näihin mun korkeisiin verenpaineisiin :eek:
Mut ihmeen hyvin on pärjänny tai oikeestaan tosi hyvin ku mikron päällä kulho missä Marianne, geisha ja enkeli suklaa karkkeja ja jääkaapin ovessa pähkinä suklaata joka on mun suurin himo ja vieläpä sellasela paikalla siinä ovessa etten voi olla sitä huomaamatta :gen014
 
Sokeri nostaa kyllä kanssa verenpainetta mutta jos haluat sen vaikutusta karsia niin jätä limpparia ja karkkeja pois suklaassa sentään on joitain terveellisiä ainesosia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei oo kestäny herkkulakot ku maksimissaan kaks päivää :) itsekuri kieltämättä todella paljon heikompi nyt raskaana, kun päivät pitkät mietiskelee vaan ruokaa...
 
Täällä mässäily on lähtenyt kanssa ihan lapasesta viime viikkoina. En oo ikinä pahemmin herkkujen perään ollut ja ennemmin maistuu hedelmät ja vihannekset kuin roskaruoka ja karkit.
Joulukuussa tuli se 4kg ja nyt on varmaan tullut 2kg lisää(koko raskauden painokertymä 8kg).
Eilen meni illalla 7 riisikakkua juustolla ja leikkeleellä.Tänään toinen mokoma ja jätskiä päälle.
Lisäksi appelsiinejä menee se 3-5 päivässä. Missä x-pussi kestää 2 vrk. En ennen ois edes ostanut tällä tahdilla herkkuja kotiin. Yleensä mies on hoitanut meillä mässyttelijän virkaa( no se ei liho millään)
 
Muokattu viimeksi:
Joo kestikö viimeks päivän vai kaks. Nyt kestää siihen asti ku vave syntyy.... Pakko kestää. Toivottavasti :nailbiting: ei onneks ees tee mieli mitää hyvää :p

Mullon jääkaapin alalokero täynnä hedelmiä, pistän silmät kii syön niitä ja kuvittelen et on karkkia ja suklaata. :shifty:
Sit avaan silmäni ja petyn ku karkkipaperien sijaan sohva on täynnä banaanin, appelsiinin, omenan ja päärynän kuoria :smiley-angry017:laughing025
 
Takaisin
Top