Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voivoi oltiin kaupassa, eikä just nyt ollut rahaa hedelmiin. Banaania ja appelsiinejä/klementiinejä/satsumoita tekee mieli ihan hirveesti. MÄ HALUUN! :oops:

Tein sitten pahempaan "makean" nälkään kauralastuja ja voi pojat kyllä ne onkin hyviä. :shy::facepalm::happy:
 
Mä täällä suunnittelen et mitä mä voisin haluta kaupasta. Mies meinas et hän saa saunajuomaksi Mexico lonkeroa, ei perse mun lemppari lonkkua :banghead: :smiley-angry016
Tekis mieli vähä kaikkee... jätskiä, sipsiä ja dippiä, karkkia, hedelmiä (niitä on onneks kaapissa) ja mitä vielä muuta, en tiiä... ehkä parempi ku en lähtis kauppaa ollenkaan :nailbiting::p
 
Sama täällä Happy meillä se oli perjantai mutta kyllä tän paksuuden aikana on tullut lipsuttua :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo nyt kun on ollut 4vko kotona, niin ei kyllä ole paljon käsitystä mikä päivä on :p mutta jos jotain tekee mieli, niin kai se on sit tarpeellista :D rasvasen ruuan himo kielii selvästi energiantarpeesta, eli pitää syyä :D
 
Pitäs syyvä jotain ja vähän nälkä mut ei tee mieli mitään :o hyviä mielitekoja siis tännepäin, kiitos!
 
Takaisin
Top