Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vetäsin tossa äsken 2 appelsiinia, 3 päärynä ja 2 banaania. Kaikista parhaita jääkaappi kylminä :p tekis vieläki mieli muttei maha vedä enää... :wacky: Parempi näin ku et vetäisin suklaata tai muuta makeaa :grin vai oisko jonnekin kaapin perälle "unohtunu" joku karkkijemma :rolleyes: geisha suklaakarkkeja ois, mut en saa syyä niitä :shifty:
 
Marli vital hedelmänektari mis appelsiinia, passionia, omenaa, ananasta ja banaania niin rakastunut tohon mis on viel +50% hedelmälihaa!

Ja Fazerin joulusuklaa, puolen levyä menee hujauksessa...
 
Tänään vois kyllä tekaista fetabasilikakirsikkatomaattipiirakan ja oikein runsaan salaatin :) Piti kyllä lähtee jo ysiltä kauppaan, mut jos nyt oottais vielä vähän et tulis valoisampaa!
 
Pikku_Myy, sulla on ihan samat himot kun mulla :grin Hedelmiä vaan niin että napa räjähtää! Mä oon varma että kasvatan jotain appelsiinia sisälläni.... Parhaita on appelsiinit ja Granny Smith -omenat, harmi että oon aika allerginen omenalle mutta hätä keinot keksii - pilkkoo vaan tosi pieniksi paloiksi juurikin noita Grannyja (ainoita mitä kykenen syömään mitenkään) niin ei osu huuliin ja suunympärykseen niin sit voi syödä :grin Mä oon muutenkin erikoistunut syömään raskauden aikana vastoin ruokarajoituksiani, oon vedellyt kaikki pähkinänugaat sun muut kun tekee mieli ja oon hengissä edelleen jee! En mä ihan mitä tahansa kokeilis, mutta pienet kärsimykset olossa oon valmis vastaanottamaan mielitekojen seurauksena :grin
 
Mullakin kasvaa maha karvaa, sellaista vaaleaa aika pitkää haituvaa. Meille tulee siis blondi apina, jes!

Mutta Samsamhan se apinan kasvattaja taisi tosiaan olla :)
 
Eilen illalla tuli sit hirmu sipsi himo ja mies kävi urhollisesti ostamassa.. Osti samalla koskista kun muisteli että mulla oli toisapäivänä kauhee kokis himo mutta onneks olin ite jo jostanu kokista valmiiks jääkaapiin jos se himo olis vielä iskeny uudestaan..
 
Aloin tässä miettimään, et voiko noista hedelmänektareista tulla jotain liikaa, kun kerran muutenkin menee hedelmiä nykyään tuhottamasti..? Omppui, banaanii, mandariinei, vesimelonii, päärynöit... Ja tota nektaria tosiaan helposti 2-3litraa päivässä...
 
Minun mies sano, että liiasta vitamiinista ei oo muuta haittaa ku että kusettaa paljon. Ainakin hevosia....
 
Eriika, ei ainakaan minun kuullen... :eek: Sisko tosin veikkas, että kun mun synnytys alkaa, mies ajaa mut synnärille ja sanoo "minun tamma varsoo"... Sekin ihan hyvä jos ees synnärille ettei mitään eläinlääkäriä ala soitella!
 
Se siittä Happy enää puuttuiskin et se alkais soitteleen eläinlääkärille, et mitä teen kun tamma varsoo :laughing021 Mut toisaalta hevosmies ei ala sitäkään soittaan jos ei hätä tule.
Oon se minäkin sen verran monta varsomista aikoinaan seurannu ja kertaakaan tarvinnu soittaa minnekkään :)
 
Ei se Niinushka mitään :) Minä huvitan ihteenikin näillä mielikuvilla aina välillä. Mutta kun tuo pikku rakas intoutuu potkimaan minua niin etten paikoillani pysy niin tulee kyllä itellekin mieleen, että voiko sillä olla ne kaviot sittenkin... :eek:
 
Takaisin
Top