Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kanssa tuo riisikakku-himo, enkä halua laittaa mitään siihen päälle, enkä että ne on maustettuja. Riisikakut on auttanut vähän siihen mun hiekkahimoon....:wideyed:
 
Enpä oo Riipitii kokeillut! :D Minkä merkkisiä ne on, pakko saada niitä!!! :nailbiting::grin Ihan tuli jo vesi kielelle :laughing005
 
Minä syön juuri berliininmunkkia. On ollut väsy päivä. Sokeriton tammikuu joutuu välillä väistymään...
 
En osaa päättää ottaisinko Marianne suklaata 4 palaa vai vähän jädeä vai molempia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Enpä oo Riipitii kokeillut! :D Minkä merkkisiä ne on, pakko saada niitä!!! :nailbiting::grin Ihan tuli jo vesi kielelle :laughing005
Tossa ei lue merkkiä, mutta toi mainostaa itteesä että "Uusi PUNAKORKKINEN C-Piimaa Kalkki CD +Boori+Magnesium antaa sinulle enemmän!" Dolomiitti-siliceapiilevämaa-acerolavalmiste.

Eikös kalkki, dolomiitti ja silica (eli pii) ole ihan oikeestikin maamineraaleja? Ehkä sulla todella on joku piimaa-puute!
 
Otin hyvin pienen nökäreen jädeä ja neljä palaa suklaata ja Avauduin vuorostani miehelle mitä ajattelin sen viimeaikaisista perseilystä näytti menneen jakeluun kun oli niin avuliasta aulista viimeisten vauvatarvikkeitten ostoksilla. Tuntuukin jo paremmalta kiitos Marianne suklaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pihlajanmarja: Mä ainakin täällä joskus mainostin odottavani apinaa. Tunnusmerkit on juurikin nuo Myyn mainitsemat, eli banaaneja kuluu ja maha on turkin peitossa. :grin
 
Mulla on pari sellaista ihanaa 6 cm mustaa jäykkää karvaa mahassa ja se on nukan peitossa kauttaaltaan :) mä itse synnyin mustan tukan ja karvan peitossa 1 v kuva näyttää siltä että olisin karannut korkeasaaresta saas nähdä tuleeko tyttö äitiinsä .. Täällä kanssa on banaanit maistuneet mutta se one and only apinahautomo oli samsam <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ensin teki mieli hedelmäsalaattia ja sitten kun se loppu niin vuoronsa sai kuuma kaakao ja laskiaispulla. Mitäköhän seuraavaks?
Ja apinaa kasvatetaan täälläkin. Ainakin mahakarvojen ja mylläyksen perusteella :) Ja oon ristinykkin tän jo apinaks :)
 
Takaisin
Top