Mieliteot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lily91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eijei nyt tekee hirveesti mieli rullakebabia! Katkaravuilla ja aurajuustolla :p ei kyllä kehtais ku paino noussu muuteki ihan riittävästi.. mut tekis niin mieli :rolleyes:
 
Frittikanaa ja kevätkääryleitä.. Ehkä lauantaina sitte. Onneks tääl tuppukylässä on sentään pirun hyvä kiinalainen ravintola :p
 
Kakkubuffahan toimii sekä ennen että jälkeen synnytyksen: kyllähän imettäjän pitää pitää huolta, että on maitovarastoissa tarpeeksi ravintoa pienelle jälkeläiselle. :) (kyllä, imettämisellä voi hyvin perustella kaikenlaisia herkutteluhetkiä ;)
 
Mäki haluun kiinalaista!! :shy: Tuli just sopivasti nälkäki, mut ei ehkä tähän turvotukseen enää kiinalaista :wtf:
 
Aluksi oli pilttiruoka mielitekona, sittemmin kaakao, hodarit (kuukauden mieliteko jonka jälkeen alkoi tökkiä), pinaattiletut,keitot, murot, puuro ja jäätelö. Osa näistä mieliteoista ollut ns. kausiluonteisia ja palanneet myöhemmin uudelleen :) Syön nyt suht terveellisesti mutta liikuntarajoitusten/kieltojen jälkeen paino alkanut nousemaan loppuvaiheessa parin kilon viikkotahtia vaikka alussa neuvolassa ihmeteltiin kun paino ei tahtonut nousta kovan pahoinvoinnin takia (pahoinvointi jatkunut lievempänä myös viimeisellä kolmanneksella) :p
 
Mulla loppu mieliteot nytte. Toisella koiralla joku pakkomielle pakkaskeleillä syödä paskaa tuolla pihalla niinku jotain jäätelöä ja sitte tuhnuttelee päivät pitkät. Niin karsee lemu, että ei täällä kyllä mitään tarvii olla syömässä.
 
Muistin yhtäkkiä että meillä on jossain kaapin perällä voileipäkeksejä ja niihin iski kauhea himo. Sellasia pirkan kuivia keksejä, mihin päälle vähän margariinia. Vähän outoo, kun eihän nää ees maistu miltään! :wideyed:
 
Hei epäreilua!!:D Mä oon himoinnu omenoita ties kuin ja kauan,mut en saa syödä niitä ku oon allerginen :(
 
Daizy, mä vedän kans riisikakkuja, sama niissä ettei maistu miltään. Tosin mä syön ihan kuivanakin, jos en jaksa voidella.
 
Minä ootan että söisin lämpimän ruuan ensin, kerrankin... Mutta kun nuo tuoksuu mun nenään!
 
Takaisin
Top